Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Martine_R schreef:Ik zag laatst een reclame over ene camera, maar ik weet niet meer hoe die heet..
Een ... Pax ofzo geloof ik? In ieder geval een camera waar je heel simpel superscherpe foto's mee kunt maken.
De reclame was dat je vanuit camera-oogpunt in een kamer zag waar een feestje was, en een meisje blies confetti naar je toe. En dan komt de klik en dan is de foto natuurlijk superscherp![]()
Iemand een idee over welke camera ik het heb?
De Olympus Pen?
HLPhoto schreef:Zou fijn zijn idd, denk alleen dat er weinig ruimte is tussen de 550D en de 7D. Ze zouden de 600D eens in een betere behuizing moeten stoppen en íets duurder maken dan ze nu zijn..
Nouks schreef:Ik wel. De 50D beconcurreerde de D90 van Nikon en stond daar qua specs, look & feel eigenlijk een heel klein beetje boven, maar flink onder de D300.Ik had eigenlijk destijds al verwacht dat de 7D de naam 60D zou krijgen. Snap nog steeds niet waarom daarvoor een nieuwe lijn is gestart.
essie_blue schreef:Even vraagje, dit setje is te koop voor 530 euro.
CANON EOS 1000D 18-55 kit spiegelreflexcamera + TAMRON 70-300 Di LD Macro objectief (Canon vatting)
Ik hoorde dat dit een fijne instap camera was, een vriendin van me heeft er ook zo een!
Maar zijn de lenzen goed voor paardenfotografie?
Heb in de winkel de camera al in handen gehad en veel info over gevraagd, maar vergeten te vragen welke lens goed is voor fotografie van paarden.
Wil graag portret en actie foto's kunnen maken!
HLPhoto schreef:Ja, dat mag! Eén momentje![]()
[img]http://www.wordtaangewerkt.nl/bokt/showshot_12-24sigma/_MG_1303.jpg[ /img]
Nee, mijn woonkamer was niet zo groot. Alles wat dichtbij is líjkt alleen veel groter door de enorme groothoek.
Kijk bijvoorbeeld eens naar mijn (toch echt rechthoekige en ook maar 22" grote) beeldscherm.
HLPhoto schreef:De 55-250IS is beter dan de Tamron 70-300.
Overigens zou ik proberen om - evt. tegen een kleine meerprijs de 18-55IS te krijgen ipv de 18-55 II