reviews gelezen maar kom er nog steeds niet helemaal uit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_SteR_ schreef:Ik ben nu ongeveer twee maanden in het bezit van een Canon EOS 1000D met 18-55 mm. lens. Deze bevalt mij prima, maar ik ben nu af en toe aan het rondkijken voor een andere lens. De lens die ik nu heb kan érg weinig mee ingezoomd worden.
Ik heb alleen de ballen verstand van objectieven. Ik ben vooral bezig met paarden fotograferen, portret en beweging, maar ook landschap en makro vind ik erg leuk.
Heeft er iemand suggesties voor mij?
X_spirit_X schreef:jah dat probleem heb ik nu dus owk. onze bak is 30 bij 60 gaat dat een beetje lukken?
Zwitsal schreef:X_spirit_X schreef:jah dat probleem heb ik nu dus owk. onze bak is 30 bij 60 gaat dat een beetje lukken?
dat gaat wel lukken denk ik. misschien dat je t hoofd van de ruiter niet op full screen krijgt ingezoomd (weet niet precies hoe je dat zegt)
Afgelopen zaterdag waren de honden denk ik regelmatig 60 meter bij me vandaan (al ben ik wel slecht in afstanden schatten) en dat lukte ook prima.
misschien dat ik morgen een poging kan doen om een beetje t bereik vast te leggen, als t niet te vies weer is (regent hier nu).
( en dan gewoon op de ene hoek van de straat gaan staan en zoomen naar de andere hoek).
Dan pb ik je morgen wel even of dat gelukt is of niet (moet ik t niet vergeten^^).
Zwitsal schreef:X_spirit_X schreef:jah dat probleem heb ik nu dus owk. onze bak is 30 bij 60 gaat dat een beetje lukken?
dat gaat wel lukken denk ik. misschien dat je t hoofd van de ruiter niet op full screen krijgt ingezoomd (weet niet precies hoe je dat zegt)
Afgelopen zaterdag waren de honden denk ik regelmatig 60 meter bij me vandaan (al ben ik wel slecht in afstanden schatten) en dat lukte ook prima.
misschien dat ik morgen een poging kan doen om een beetje t bereik vast te leggen, als t niet te vies weer is (regent hier nu).
( en dan gewoon op de ene hoek van de straat gaan staan en zoomen naar de andere hoek).
Dan pb ik je morgen wel even of dat gelukt is of niet (moet ik t niet vergeten^^).
manzano schreef:vinos schreef:
Niet voor binnen
IS is image stabilizer.......