Iemand tips

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda schreef:Geen geduld Marliesje?
Nikon D70 verkopen ze toch ook nog steeds? Net als de Eos 350D.
Volgens mij zijn die wat goedkoper en kwalitatief ook goed.
Wineds schreef:Nikon D70, D70s, D50 en Canon EOS 350D verkopen ze nog maar weining. Dan moet je écht mazzel hebben dat je tegen een van de laatste exemplaren aanloopt.
Tenshi schreef:Mh, ik zie hier voornamelijk mensen posten die meer bezig zijn met spiegelreflex camera's dan compacts.. Maar ik wilde toch even vragen of jullie vinden dat ik met de aanschaf van een Nikon Coolpix L12 een goede keus heb gemaakt.Vanmiddag besteld, dus hopelijk morgen of maandag binnen zodat ik kan proberen of er mooie foto's mee te maken zijn.
Wat ik zocht was een camera die bewegend beeld goed vast kan leggen, in minder lichte omgeving (binnenbak bijvoorbeeld) ook zonder flits duidelijke plaatjes schiet, en er geen eeuwigheid over doet voor er daadwerkelijk een foto gemaakt wordt na op de ontspanknop is gedrukt. Eigenlijk wat het merendeel van de mensen in een camera zal zoeken dus.
Voor zover ik heb gelezen lijkt hij aan mijn wensen te voldoen, nu maar hopen dat hij in de praktijk ook aan mn verwachtingen zal voldoen.
Lynnlovesyou schreef:hej ,
weet er iemand of je de scherpte van de canon ixus 900 ti kan vergelijken met die van de ixus 400 ( die wel bij de voorbeeldfoto's staat )
iemand ervaring met Canon PowerShot A710 IS ?
gr lynn
fUrytjj_04 schreef:oe, handig!!
eem verder kijken![]()
maar kun je hier ook mee filmen?
traan_beauty schreef:de Canon EOS 400 met 18-55 lens is in de aanbieding (599 euro, dacht ik) bij office center.
Ook nog een aantal lenzen, weet niet zeker of die in de aanbieding zijn.