Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat zijn ze toch schattig die Danbo's 
Mooie bokeh en leuk hoe je met die kleuren speelt!
Je hebt de uitdrukking van het paard echt heel netjes vastgelegd 
Heel geslaagde DoF en het zachte licht maakt het tot een mooi rustgevend geheel.
Fantastische sfeer, heerlijk hoe je de kracht en energie van het dier in je foto hebt vastgelegd. De keuze voor zwart-wit past hier ook goed, daardoor wordt de aandacht nog meer op die kracht van het paard gevestigd. Ik vind je foto echt ontzettend gaaf, hoedje af 
Mooi gedaan!

Je was trouwens niet zo laat hoor, vandaag kan je ook nog inleveren 
De beste camera is uiteindelijk de camera die je bij je hebt, dus laat het feit dat hij met je mobiel genomen is echt de foto niet bederven
Waar is deze foto genomen?
Ik weet dat hij niet zo heel scherp is, ik stond vrij ver af dus ik heb redelijk veel moeten croppen. Maar ik vond hem verder wel een van de leukere van deze week 

Was toch weer even wat anders dan de dames van de afgelopen weken. Heb nog geen tijd gehad om veel na te bewerken dus heb er maar even snel eentje uitgekozen voor POTW.
Mooi gefocust, mooie kleuren, mooi gecropt 
Door het witte licht van achter is hij een beetje faded out, daar zou iets meer contrast in kunnen. Ook qua compositie zou hij misschien net iets strakker gekaderd kunnen zijn, denk dat het dan een sterker beeld was geworden. Sowieso lastig licht om mee te fotograferen, toch een leuke foto 
Hij is net wat krap bij de oortjes en had een iets hoger standpunt gekozen zodat je iets minder borst erop krijgt. Paard staat er erg leuk op!
Jammer dat de bloemen net in de schaduw staan, met de lichtere achtergrond in de zon krijg je daardoor een wat somberdere foto. Mooie scherptediepte.
) lens voor nodig natuurlijk.