Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
was dit topic helemaal verloren! ja is er nouw een wachtlijst voor de avatars? want ik zit nu al even zonder 

lana_te schreef:ow hojwas dit topic helemaal verloren! ja is er nouw een wachtlijst voor de avatars? want ik zit nu al even zonder
hier heb ik mijn best op gedaan voor Viteske
het iss mijn eerste bewerking! dus hij is niet zo perfect. mss iemand anders ook nog proberen?
ow ja! ik oefen nu aan de 2de
is dit echt de eerste keer dat je bewerkt of ben je nu aan het liegen
super hoor
gisteren het programma geinstaleerd van iemand gekeregen.
dank jullie! ik ga die met die singel en het hek en die mens proberen. maar die is moeilijk! hier de 2de!
(de rechter voorkant!)
hij is heel erg "gemaakt" omdat erzoveel weg moet maakt dat het heel lelijk. moet ik doorgaan? want ik dnek dat ik het nog niet genoeg kan hiervoor. 

PollyAgain schreef:@ sologirl :
Dit is al wat, maar ik ben nog ff wat meer voor je aan het maken

PollyAgain schreef:Whahaha, blij dat je hem mooi vindt !![]()
Ik ga nu ff m'n bericht editen, want ik heb er nu nog 2 voor je. Ik verveel me.![]()
Ohw ja, voortaan geen foto's quoten
sologirl schreef:PollyAgain schreef:Whahaha, blij dat je hem mooi vindt !![]()
Ik ga nu ff m'n bericht editen, want ik heb er nu nog 2 voor je. Ik verveel me.![]()
Ohw ja, voortaan geen foto's quoten
als je meer te doen wilt hebben moet je het zeggen.. Ik heb nog een knappe pony![]()
MarNouv schreef:

dus hier is hij dan zoek het verschil!. aleen rechts in het midden is het water niet zo goed. maar dit is mijn 4 de probeerseltje en ik dnek dat hij al redelijk is toch? vinden jullie het al goed zo?
momenteel nog het enige dat ik kan. dus ja mss vind je hem ook leuk zo