Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yucome schreef:Die van mij is super mooi geworden! Heel erg bedankt paOlien![]()
Alleen als ik hem wil uploade staat er dat hij maar 29 kb mag zijn. Hoe krijg ik dat opgelost?
rakkertje13 schreef:heel erg bedankt
passie schreef:Ik heb een vraagje. Ik zou graag een nieuwe avatar willen maar ik ben bang dat ik deze die ik nou heb kwijt raak. Hoe kan ik deze opslaan om vervolgens in mijn profiel te zetten? Of hoef ik hem niet opnieuw op te slaan?
P.s. hebben jullie een speciaal programma hiervoor?
Chann schreef:passie schreef:Ik heb een vraagje. Ik zou graag een nieuwe avatar willen maar ik ben bang dat ik deze die ik nou heb kwijt raak. Hoe kan ik deze opslaan om vervolgens in mijn profiel te zetten? Of hoef ik hem niet opnieuw op te slaan?
P.s. hebben jullie een speciaal programma hiervoor?
Rechtermuisknop op je avatar > afbeelding opslaan als, dan staat hij op je computer.
Je kan ook rechtermuisknop > eigenschappen en dan adres/url van begin tot eind kopieren. Als je die tussen [img ] en [/img ] (zonder spaties natuurlijk) in je profiel zet, heb je 'm ook nog altijd.
En ik gebruik Paint Shop Pro voor het verkleinen/bewerken, en Animation Shop voor de overgangen en evt. bewegingseffecten in de avatars. Volgens mij doen de meeste dat (of een ander programma dan PSP voor 't bewerken).