Oja, weten jullie hoe je zo'n soort 'balkje' moet plaatsen over je afbeelding heen, die je dan doorzichtig maakt zodat je een mooi plekje hebt om bijvoorbeeld een naam in te zetten?
(tja, vage uitleg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indian_Rose schreef:Goh ik ben toch zwaar Photofiltre-aanhanger & gebruiker maar ben deze topics nog nooit tegengekomen. Schandalig! Ik zal binnenkort eens wat bewerkingen plaatsen.
Oja, weten jullie hoe je zo'n soort 'balkje' moet plaatsen over je afbeelding heen, die je dan doorzichtig maakt zodat je een mooi plekje hebt om bijvoorbeeld een naam in te zetten?
(tja, vage uitleg)
Shalimar schreef:Ik gebruik altijd het 'Verloop' knopje, die staat onder het knopje met 100%. Dan kan je ook nog kiezen of je 1 of 2 kleuren wil.
jolijn_ schreef:Haaalo =) Hoe heet dat lettertype ook al weer waarbij alle letters dezelfde lengte hebben, dat de i iets kleiner is zeg maar.. uhhm ..
flying_kip schreef:ik vind hem leuk
Misschien kan je er wel voor zorgen dat 1 stuk van je berwerking er echt uitspringt, dat je denk van WOW
flying_kip schreef:Ja daar zat ik ook aan te denken allen word het bos dan een beetje te 'echt' snapje ?
Suwbi schreef:off topic: met welk programma heb je die glitters gemaakt wil je me even pm'en daarover
Tam_ schreef:flying_kip schreef:Ja daar zat ik ook aan te denken allen word het bos dan een beetje te 'echt' snapje ?
http://img291.imageshack.us/img291/8669 ... os47uo.jpg
Tips?
Kwaliteit mindr door uploaden