[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Roihi

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:05

woehoew heb net alle stukken in 1 keer gelezen
wat een geweldig verhaal zeg

je schrijft heel goed...
je hebt er een fan bij die ook bijna niet kan wachten tot het volgende stuk Haha!

[edit:typo]

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 23:10

Ben weer bijgelezen hoor mir!!
Leuk verhaal!! Ja

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 07:01

Weer een stukkie! Have fun!

Tiffany rent het restaurant in om hulp te halen. Als ze de hoek om gaat botst ze tegen Irma op. “Irma? Is alles goed?” zegt ze verbaasd. “Ja prima, sorry dat het zolang duurde, maar die ober hield me aan de praat.” Verontschuldigt Irma zich. “Pff, ik dacht dat je weer flauwgevallen was, klopte op de deur die op slot zat, maar kreeg geen gehoor.” Zegt Tiffany. “Ja ik denk dat die wc defect is ofzo. Hij was net ook al op slot.” Zegt Irma. “Ohoh, gelukkig zeg dat er niks aan de hand is met je.”zegt Tiffany nogmaals. “ben toch wel geschrokken.”

De dames gaan weer terug naar hun tafel en bestellen nog wat te drinken en een dessert.
Een half uurtje later willen ze afrekenen en vragen aan de leuke ober de rekening, ze betalen en gaan naar buiten. De ober komt ze achterna. “Irma,” zegt de ober die inmiddels weet hoe ze heet.”Wanneer kom je een keer bij mij thuis langs ?”vraagt hij zelfverzekerd. “Niet!” zegt Irma resoluut “Ik val niet op jongens.” Zegt ze en geeft Tiffany midden op straat een zoen.
De jongen weet niet wat hij ziet, met een rood hoofd druipt hij af. “Whaa! Wat gaaf!” roept Tiffany. “Je zie het gewoon tegen hem,hardop! Lefkikker!” Irma lacht “Ja, ik sta te kijken van mezelf!” ze slaat een arm om Tiffany heen en ze lopen samen richting huis.

Thuis kijken ze nogmaals de koffers na met de lijst die Irma gemaakt heeft. Irma’s ouders zijn net langs geweest om de hond te halen en vast afschid te nmen van de dames, aangezien ze morgen al vroeg weg moeten. Als ze er zeker van zijn dat ze alles hebben, gaan ze douchen en naar bed. Ze slapen samen op de tweepersoonsmatras. Morgen moeten ze om half zeven op, want Bart staat om half 8 voor de deur, het vliegveld is nog ruim drie kwartier rijden.
Irma gaat lekker bij Tiffany in haar armen liggen. Ze liggen met het gezicht naar elkaar toe en een zoen kan dan ook niet uitblijven. “Vind het wel super spannend zo..” zegt Irma verlegen. “We doen niks wat jij niet wil.” Zegt Tiffany. “Heb jij al eens sex met een meisje gehad?” vraagt Irma. Tiffany schudt haar hoofd. “Nee, als sinds ik weet dat ik op meisjes val ben ik verliefd op jou. Heb nooit oog gehad voor een ander.” Irma lacht. “Hoe weten we dan hoe dat moet als we eraan toe zijn?”zegt Irma met een lach. “We stuntelen wat aan.”lacht Tiffany. “Nee, ik denk dat dat vanzelf gaat, gewoon je gevoel volgen.” Irma knikt. “En ik heb geduld hoor meisje.” Voegt Tiffany eraan toe. “Ja, i know.” Zegt Irma. “Slaap lekker meisje.” Zegt ze en geeft Tiffany een kus.

Half zeven, de wekker gaat. Irma schrikt wakker. Ze stapt snel uit bed en drukt de wekker uit. Nu is het haar beurt om Tiffany wakker te maken. Ze geeft haar een kus op haar mond. Als Irma zich weer opduwt om rechtop te gaan zitten grijpt Tiffany haar en sleurt haar weer mee het bed in. “Ik was al wakker” zegt ze plagerig. “Ik ga douchen,” zegt ze snel. “Ga je mee?”
Irma krijgt er een kleur van. “Dat durf ik nooit.” Zegt Irma verlegen. “Je moet niks he.” Zegt Tiffany met een knipoog en verdwijnt in de badkamer. “Het is niet dat ik niet weet hoe je eruit ziet.”zegt Tiffany met haar hoofd om het hoekje. ‘dat is ook weer waar’ denkt Irma, staat op en maakt aanstalten om de badkamer in te lopen. Als ze voor de deur staat bedenkt ze zich..’Nee dit durf ik toch niet’ bedenkt ze zich. Vijf minuten later is Tiffany weer klaar en gaat Irma douchen. Terwijl Irma in de douche staat is Tiffany bezig met opmaken en haren doen. Irma beseft dat ze toch wel een beetje op moet schieten, ze draait de douche uit en Tiffany geeft haar een handdoek aan. Dan verdwijnt Tiffany naar beneden om alvast broodjes te smeren voor onderweg. Ook pakt ze wat rollen snoep uit de kast en neemt ze een aantal flesjes drinken en nog een paar flesjes water mee.

Tien minuten later komt Irma met haar koffer de trap af. “Ik geloof dat ik alles heb.” Zegt ze hijgend als ze onderaan de trap staat. “Mooi, ik heb broodjes voor je in de keuken liggen, en heb de handbagage ook al ingepakt.” Zegt Tiffany “dan ga ik nu mijn koffer naar beneden sleuren.” Zegt ze en rent lachen de trap op. Irma loopt naar de keuken en eet het broodje dat Tiffany voor haar klaargelegd heeft. Ze stopt de tickets nog in de handbagage en haar mobiele telefoon en portemonnee. ‘Die tas moeten we goed bij ons houden’ bedenkt ze zich.
Het is tien voor half acht als Irma en Tiffany klaar zijn om te gaan. Nogmaals gaan ze samen alles na wat ze nodig hebben. “Nou, als we de tickets, geld en een telefoon hebben, dan komen we er wel” zegt Tiffany zo optimistisch als ze is.

Om vijf voor half acht rijdt Bart voor met de bus. Dave en Richard stappen uit om te helpen met de koffers. Van alle kanten wordt gevraagd of ze toch alles bij hebben. Na iedereen ervan overtuigd te hebben dat ze echt alles bij zich hebben gaan ze op weg naar het vliegveld. In de bus zit de stemming er goed in. Ze zingen met zijn alleen en doen spelletjes met de nummerborden van medeweggebruikers. Voor ze het in de gaten hebben zijn ze bij het vliegveld. De dames gaan karretjes halen voor de koffers, zodat de mannen het gewicht kunnen tillen. Irma neemt plaats bovenop de koffers die bij Bart op het karretje staan. Dat vind ze wel prima zo. Tot Bart een sprintje neemt met zijn kar en Irma niet weet hoe snel ze eraf moet komen. Het Inchecken verloopt gelukkig zonder bijzonderheden. De koffers worden afgegeven en dan hebben ze nog twee uur om zichzelf te vermaken op het vliegveld.

Tiffany zit een tijd naar de tickets te staren. “Twee vier twee.”zegt ze dan ineens. Iedereen kijkt haar aan en ze begint te vertellen “twee stoelen dan een pas, vier stoelen, dan weer een pad en dan nog twee stoelen. Wij hebben een twee en een vier naast elkaar.” “Ow das mooi.”zegt Bart. “Kunnen wij mooi met zijn vieren naast elkaar en jullie met tweeën.” Tiffany knikt. “precies!” bevestigt ze. Het wachten duurt lang, Irma en Tiffany zitten samen op een bankje melig te doen en de jongen zijn een paar winkels bekijken. “Over een half uurtje mogen we het vliegtuig in.” Zegt Irma. “Ja!” zegt Tiffany enthousiast “wat voor eten zouden we krijgen? Hoop dat ik het lust! Heb nu al honger.” “We kunnen ook hier nog even wat eten.”oppert Irma. “anders wordt je misschien wel misselijk met opstijgen, je krijgt namelijk niet gelijk als je binnenkomt eten.” Grapt ze. “bovendien denk ik dat het niet geheel onverstandig is als ik ook even wat eet, en vooral drink.” “Oke,” roept Tiffany terwijl ze opstaat en Irma aan haar arm omhoog trekt “het is ook vakantie dus we kunnen wel even daar naar de Mac gaan.” En ze wijst naar de Mac Donalds die een stukje verderop zit.
Ze lopen erheen en onderweg tikken ze de jongens op de schouder en die vinden het ook wel een goed idee.

Ze bestellen allen wat te eten en drinken, als ze kaar zijn met eten is het nog iets meer als vijf minuten dus ze lopen naar de gate. Bij de gate is het al hartstikke druk. “Pff, ben ik blij dat we vaste plaatsen hebben.” Zegt Tiffany in Irma’s oor. Irma lacht,”anders ik wel!” Even later kotm er beweging in de menigte en mogen ze het vliegtuig in. Tiffany stopt de handbagage in de bakken boven haar hoofd en Bart doet dat voor de jongens.
Irma zit bij het raam naast Tiffany, dan is er het pad daarnaast zit Bart gevolgd door Thomas Dave en Richard. Naast het pad van Richard zit een wat ouder echtpaar. Irma doet haar jas uit en legt hem achter haar op haar stoel, dan is het lekker zacht. Tiffany volgt haar voorbeeld. Het lijkt een eeuwigheid te duren voor het vliegtuig opstijgt. Dan krijgt Irma een smsje. “Lieve Irma, bellen lukt niet, misschien smsen wel. Ik kan je niet uit mijn hoofd zetten. Please ga met me uit. X Tim.” Irma is verontwaardigd en laat Tiffany het smsje lezen. “Hij is echt gek op je.” Zegt ze verontwaardigt. “Ja maar ik niet op hem.” Zegt Irma bedroeft “ik wil hem ook geen pijn doen. Ik sms wel dat ik op vakantie ga dus voorlopig niet te bereiken ben. Dus Irma typt: “Hoi Tim, ik zit nu in het vliegtuig naar Turkije, we stijgen zo op, dus ik ben de komende 8 dagen niet bereikbaar. Liefs, Irma” Ze laat het aan Tiffany lezen. “Zo? Of geef ik hem dan alweer hoop?” Tiffany schudt haar hoofd, “Ik denk dat het prima is zo.” En dan knikt ze.
Irma verzendt het bericht. Ook stuurt ze nog snel een berichtje naar haar ouders dat ze in het vliegtuig zitten en dat ze het laat weten als ze aangekomen zijn, dan zet ze haar telefoon uit. De lampjes voor de gordels zijn gaan branden, dus iedereen doet braaf de gordel vast. Het vliegtuig begint te rijden en Tiffany komt zowat bij Irma op schoot zitten om te kunnen zien wat er buiten gebeurt. “Lukt het Tiff? Is alleen nog maar grond hoor” zegt Irma droog. Tiffany lacht en gaat weer recht zitten. Ondertussen worden de veiligheids instructies gegeven. De stewardessen gaan zitten en het vliegtuig stijgt op. Dat is gelukkig allemaal soepel verlopen. Na ongeveer een uur komen de stewardessen eten brengen, het is een soort pasta, met een broodje en een mini marsje. Irma besteld er water bij want dat kan ze wel gebruiken. Als ze rustig zitten te eten begint het vliegtuig heel hevig te schudden. Zo erg dat het drinken over het bekertje heen gaat. Irma wordt spontaan lijkbleek. De lichten in het vliegtuig knipperen. En iedereen wordt onrustig.
Laatst bijgewerkt door MirZam op 18-08-06 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 07:15

Ow jeej, wat gaat er gebeuren Ja
Wel weer een onwijs goed stuk Ja Het eerste deel is geweldig Haha! Pling

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 07:20

Leuk stuk!
Spannend Ja

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 07:22

AA mir spannend Haha!

AnneXI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 07:41

spannend

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:04

super!!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:44

WHAAA wat een onwis stuk weer IEEPPSSS!! Hopelijk gewoon turbulentie!

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:51

Heb nu net alle stukken achter elkaar gelezen! Haha! Het verhaal is in een woord: FANTASTISCH Clown (hoop dat het volgende stuk bijna klaar is) Knipoog

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:54

spannend ...

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 08:56

iIcCkK_J schreef:
Heb nu net alle stukken achter elkaar gelezen! Haha! Het verhaal is in een woord: FANTASTISCH Clown (hoop dat het volgende stuk bijna klaar is) Knipoog

Ben ermee bezig Haha!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:58

Super weer!!

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:52

spanneennnddd !!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:58

Spannend! Ga maar gauw verder met schrijven Haha!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:21

Oeeeh, super stuk Haha! Hoop dat nieuwe stuk nog voor morgen komt, ga morgen voor 2 weken naar portugal Bloos!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 10:30

Ja er komt voor morgen nog wel een nieuw stuk! Ja

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:36

Super! Ben benieuwd naar het volgende stuk Hyper!

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:47

Wat spannend weer! Ben benieuwd naar het volgende stuk! Lachen

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:49

leuk verhaal Lachen Snel een nieuw stuk?? Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:50

niet meer vandaag *Trekt haar liefste gezicht*

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:51

Spannend! Haha!

Maar, ik ontdek een foutje!
Viel me even op. Knipoog
MirZam schreef:
Morgen moeten ze om half zeven op, want Bart staat om half 8 voor de deur, het vliegveld is nog ruim drie kwartier rijden.

Om vijf voor half negen rijdt Bart voor met de bus.

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 10:54

Miriano schreef:
Spannend! Haha!

Maar, ik ontdek een foutje!
Viel me even op. Knipoog
MirZam schreef:
Morgen moeten ze om half zeven op, want Bart staat om half 8 voor de deur, het vliegveld is nog ruim drie kwartier rijden.

Om vijf voor half negen rijdt Bart voor met de bus.

Oh dan is bart wel veel te laat!! Ik kijk of ik het nog kan veranderen!! Haha! thnx!

*is veranderd*

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:26

Oww, Wat ben jij gemeen.. Mir.. Stoppen voor de spannende stukjes .. Clown

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:47

wat een spannend stuk weer! ga zo door hoor