kweet niet of dat hier mag, maar zeg maar wat voor, ik heb een witte en een zwarte caaf, buiten/binnen met zijn tweeen en ik wete natuurlijk ook niet of die andere caaf als oderwerp willen dus erst even afwachten denkk
moet ze maar reageren hahahaha, plaats gewoon wat foto's, of stuur ze naar mij, en nikki_jimmy, en dan ook naar Smeetjoew, en dan zeg je dat we hebben nagedacht, en bedacht hadden dat we wel een caafje kunnen doen. Want eigeljik was de datum 4 of 5 mei al! hahaha
Ik heb al een foto gevonden. Sorry voor het lange wachten..
De grote versie doet het niet hoor! Dan geeft ie aan dat die foto is verwijderd Lieve foto alleen voor mij denk nog wat te moeilijk. En teken op't moment even niet, niet in de stemming. De meeste weten wel wat er is.
@Poema: dan laat je de horens toch weg? Ik vind de foto ook erg lief!
@Farouche2: Voor de grotere versie moet je de link kopieren en dan tussen de slash(/) en het woord 'foto' moet je GROTE zetten. Dan moet ie als het goed is, het wel doen. Jammer dat je niet mee doet..
jah vaag he ik snap het ook niet, maar krijg der een beetje hoofdpijn van, niet van het plaatje opzich maar van de fot oO:) Ik ben af en toe een beetje vreemd dus ik doe deze ronde even niet mee (zowies niet want ik heb het al heel druk met tekenen )
Ik moet binnenkort eigenlijk nog verder met het konijn (als die nog ergens in dit topic is te vinden...) Ik heb een tijdje niet meer getekend, en daardoor is mijn konijn ergens in een kastje komen te liggen.. heb hem gisteren weer terug gevonden Misschien plaats ik hem nog wel een keer als hij af is
Mijn poesje moet nog geplaatst worden, maar foto is foetsie... moet hem dus even opnieuw op de foto zetten. Want jullie moeten hem zien. Ben er zelf heel tevreden over!
hmm jah kan wel, maar o he teerste gezicht zie je dat niet zo, iig ga ik vast mooie foto's maken van mijn caafs voor volgende maand, wat denken jullie dta leuker is samen of eentje
Het is zo stil...het is TE stil...het is Te Te Te teeeeeeeeeeeeeee stil... Tralalalalaal, het is zo stil, het is zooooooo stil... het is zo stil, het is zo stil, het is super eng en stil... tralalalalallala, het is zoooooooo stil.... oh zo stil..............