Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik vind het in ieder geval goed als jullie elke maand allemaal een bewerking maken van dezelfde foto, maar het probleem met wedstrijden is vaak dat er valsgespeeld wordt, mensen schaduwaccounts aanmaken om te stemmen, et cetera. Als je het ook leuk vind om zonder wedstrijd te doen dan heb je zoiezo toestemming (en wil ik het topic ook eventueel voor je sticky-en). Als je er echt een wedstrijd van wilt maken moet ik dat even overleggen (en dan denk ik dat de andere mods ook zeggen dat het niet mag eigenlijk)
Wineds schreef:Mij lijkt het dan handig om een lijst samen te stellen van iedereen die meedoet en dat elke deelnemer een keer de kans krijgt om zijn of haar foto te laten bewerken. Dan wordt het dus meer een serieus topic, waarin iedereen elkaar tips enzo kan geven
Is hier dan nog steeds interesse voor? Zo ja, dan kan ik Ellende weer ff terug pb-en en dan kan het topic gemaakt worden
cp112 schreef:Mensen die hun paard aanbieden als kandidaad worden dan in een lijst gezet en daar word iedere keer iemand uitgekozen(gewoon op volgorde).
Wineds schreef:Mensen, we hebben toestemmingMits het geen echte wedstrijd wordt, dit kreeg ik terug van Ellende:
Citaat:Ik vind het in ieder geval goed als jullie elke maand allemaal een bewerking maken van dezelfde foto, maar het probleem met wedstrijden is vaak dat er valsgespeeld wordt, mensen schaduwaccounts aanmaken om te stemmen, et cetera. Als je het ook leuk vind om zonder wedstrijd te doen dan heb je zoiezo toestemming (en wil ik het topic ook eventueel voor je sticky-en). Als je er echt een wedstrijd van wilt maken moet ik dat even overleggen (en dan denk ik dat de andere mods ook zeggen dat het niet mag eigenlijk)
Dus dan stel ik voor om het topic te openen en elke maand, of 2 weken, een nieuwe foto nemen om te bewerken. Dan kunnen we eens kijken wat iedereen allemaal doet met dezelfde foto. Stemmen enzo kan dan niet, want wat Ellende dus zegt is ook wel waar
Mij lijkt het dan handig om een lijst samen te stellen van iedereen die meedoet en dat elke deelnemer een keer de kans krijgt om zijn of haar foto te laten bewerken. Dan wordt het dus meer een serieus topic, waarin iedereen elkaar tips enzo kan geven
Is hier dan nog steeds interesse voor? Zo ja, dan kan ik Ellende weer ff terug pb-en en dan kan het topic gemaakt worden