[Centraal] Het bewerkingsaanvraagtopic #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie1018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:30

ik ben er ooki voor lijkt me een leuk idee !!
en maickellover ik ben al aan de slag gegaan, en wat voor tekst moet er op komen te staan ??

groetjes

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:34

ik heb er eentje gemaakt ff op i-net zetten

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:37

Afbeelding
en wat vinden jullie??

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:38

maar stel hé we doen dat hebben we dan elke keer een paard..?

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 08:38

die wedstrijd bedoel ik

Wineds

Re: [Centraal] Het bewerkingsaanvraagtopic #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 10:44

Mensen, we hebben toestemming Mits het geen echte wedstrijd wordt, dit kreeg ik terug van Ellende:

Citaat:
Ik vind het in ieder geval goed als jullie elke maand allemaal een bewerking maken van dezelfde foto, maar het probleem met wedstrijden is vaak dat er valsgespeeld wordt, mensen schaduwaccounts aanmaken om te stemmen, et cetera. Als je het ook leuk vind om zonder wedstrijd te doen dan heb je zoiezo toestemming (en wil ik het topic ook eventueel voor je sticky-en). Als je er echt een wedstrijd van wilt maken moet ik dat even overleggen (en dan denk ik dat de andere mods ook zeggen dat het niet mag eigenlijk)

Dus dan stel ik voor om het topic te openen en elke maand, of 2 weken, een nieuwe foto nemen om te bewerken. Dan kunnen we eens kijken wat iedereen allemaal doet met dezelfde foto. Stemmen enzo kan dan niet, want wat Ellende dus zegt is ook wel waar
Mij lijkt het dan handig om een lijst samen te stellen van iedereen die meedoet en dat elke deelnemer een keer de kans krijgt om zijn of haar foto te laten bewerken. Dan wordt het dus meer een serieus topic, waarin iedereen elkaar tips enzo kan geven

Is hier dan nog steeds interesse voor? Zo ja, dan kan ik Ellende weer ff terug pb-en en dan kan het topic gemaakt worden

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:51

ik kan helaas geen foto's bewerken maar jullie mogen de foto van candy altijd gebruiken nog bedankt ze zijn super mooi

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:32

Wineds schreef:
Mij lijkt het dan handig om een lijst samen te stellen van iedereen die meedoet en dat elke deelnemer een keer de kans krijgt om zijn of haar foto te laten bewerken. Dan wordt het dus meer een serieus topic, waarin iedereen elkaar tips enzo kan geven

Is hier dan nog steeds interesse voor? Zo ja, dan kan ik Ellende weer ff terug pb-en en dan kan het topic gemaakt worden

lijkt mij het handigst om het 1 keer in de 2 weken te doen. dat is wat overzichtelijker(denk ik). En idd er niet een "wedstrijd" van te maken maar gewoon een "serieus" topic is ook een goed idee, ivm dat valsspelen enzo.

Hier is hoe ik het zie:
mensen die mee willen doen zetten dat op het topic. Mensen die hun paard aanbieden als kandidaad worden dan in een lijst gezet en daar word iedere keer iemand uitgekozen(gewoon op volgorde). als je dan je bewerking hebt gemaakt, pb je die naar Bijv. Wineds. die zet dan aan het eind van de 2 weken alle bewerkingen op het topic(is wat overzichtelijker dan dat iedereen dat telkens voor zichzelf doet) en dan kunnen anderen los branden over wat zij mooi vinden aan de bewerking of waar juist verbetering in kan (tips dus, niet afkraken)
die bewerkingen blijven er een week(??) opstaan en dan beginnen we weer aan de volgende etc etc.

Zoiets??

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:37

ik doe in elk geval mee!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:58

cp112 schreef:
Mensen die hun paard aanbieden als kandidaad worden dan in een lijst gezet en daar word iedere keer iemand uitgekozen(gewoon op volgorde).

Hier ben ik het alleen niet zo mee eens Dan heb je namelijks kans dat het hele topic vol komt te staan met dingen als 'oh, alsjeblieft, doe mijn paard' enzo. Bovendien merk ik dat er een aantal 'vaste' mensen zijn die in elk centraal topic hun paard/pony aanbieden om te bewerken/tekenen, zoiets zou ik zelf liever willen vermijden

Voor de rest lijkt alles mij prima Ik voeg je anders vanmiddag wel op MSN toe, dan kunnen we samen nog wat bespreken, want het gaat hier nu al 2 pagina's ofzo erg off-topic

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:05

ik heb nog een ideetje als je nou gewoon 1 foto pakt en die laat je bewerken door heel veel mensen
degene die dan gewonnen heeft mag dan een foto uitzoeken om te laten bewerken

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:12

nog iemand glitternamen>?

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:41

voor lotteluvah

Afbeelding

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:49

@ wineds ja is goed bespreken wel op msn:P

sorry iedereen voor het offtopic.

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:50

maakt ni uit hoor

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:50

Wineds schreef:
Mensen, we hebben toestemming Mits het geen echte wedstrijd wordt, dit kreeg ik terug van Ellende:

Citaat:
Ik vind het in ieder geval goed als jullie elke maand allemaal een bewerking maken van dezelfde foto, maar het probleem met wedstrijden is vaak dat er valsgespeeld wordt, mensen schaduwaccounts aanmaken om te stemmen, et cetera. Als je het ook leuk vind om zonder wedstrijd te doen dan heb je zoiezo toestemming (en wil ik het topic ook eventueel voor je sticky-en). Als je er echt een wedstrijd van wilt maken moet ik dat even overleggen (en dan denk ik dat de andere mods ook zeggen dat het niet mag eigenlijk)

Dus dan stel ik voor om het topic te openen en elke maand, of 2 weken, een nieuwe foto nemen om te bewerken. Dan kunnen we eens kijken wat iedereen allemaal doet met dezelfde foto. Stemmen enzo kan dan niet, want wat Ellende dus zegt is ook wel waar

ik heb wel interrese mij kun je meetellen!

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:51

met wat voor programma bewerken jullie die foto's??

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:53

eerst had ik paint shop pro 9, maar helaas is de preoftijd verlopen:( nu werk ik met corel photo paint 11. is wel minder dan psp9, die vindt ik nog het fijnst

Kimberley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:03

ik was er ook weer
@kimmie1018 Raleva

Lautj_Moedj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:06

@thunder4ever: jou foto's staan niet op pagina 6 en sorry dat ik zo laat reageer

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:28

@ tesz_candy

Afbeelding

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:46

ooh die is echt f**cking mooi zeg echt super bedankt

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:49

voor Tesz_Candy

Afbeelding

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:52

ooh ook echt zooooo liiiiiief

Tessaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:12

@ cp112 heb jij dat programmatje waar jij mee werkt gedownlood>??