Wie maken er hier ook scrapbooken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:45

Marielle: Op marktplaats staan ook die fototoestel eyelets te koop!

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 01:00

Op Ebay:

Typ bijvoorbeeld in--> scrap, scrapping of scrapbook

Guinevere

Re: Wie maken er hier ook scrapbooken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 04:13

Hi, my name is Cat and I'm a scrapaholic! Ben ik nu ASBA #3?

Ik heb gisteren weer flink ingeslagen (in 4 verschillende winkels ). Eyelets, stickervellen, lint, albums, achtergrond blok, kleine achtergrond blokken, glitter en nog wat Halloween spullen die in de uitverkoop waren (75%-90% korting).

Ik ben er inmiddels achter dat er een Joann Superstore niet te ver van mijn huis is, dus als je iets leuks op de site ziet zal ik voor je kijken of ze het ook in de winkel verkopen.

Mistral: op de Joann site kan je de verschillende stylen zien onder Home —> Scrapbooking & Card Making —> Paper & Cardstock. Prijzen op de site zijn alleen niet hetzelfde als in de winkel. Ik heb deze bijvoorbeeld voor $10 oid heb gekocht!

Verzendkosten hangt er van af wat je precies wilt. Op USPS.com kan je de verzendkosten berekenen. 1 kilo = 2 pounds. 1 inch = 2,5 centimeter.

Mariellexxx: Foto van de Zipemate en andere die cut machines. Ik weet niet welke gespjes Jacqueline bedoelt, maar ik vind zelf die van Spellbinders erg gaaf. Dat zijn deze:
Afbeelding

Bedankt voor de foto's van je papiervormer trouwens! Ziet er erg leuk uit ... maak je een foto als je hem in een van je layouts gebruikt?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 05:28

jeetje wat een pagina's erbij zeg!

wel raar dat ik geen mailtjes meer heb gekregen en dat terwijl er bergen met reacties zijn!

afijn...zo'n bokt/scrapmeeting lijkt me wel wat en me vriendin nijntje01 op bokt is ook scrapverslaafd..

heb zelf ook weer en pagina gemaakt en zal er wel een foto van maken alhoewel ik niet tegen de mooie creatie's opkan hierzo
als ik dan naar mijn eigen pagina terug kijk dan wil ik hem het liefst weggooien en ik denk ik leer het nooit haha

hadden jullie trouwens al gezien dat de wibra een hobbymessenset in de aanbieding heeft voor 1 euro?
3 steeltjes en 9 mesjes
misschien geen superkwaliteit maar ach voor die prijs

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:21

Guinevere schreef:
Hi, my name is Cat and I'm a scrapaholic! Ben ik nu ASBA #3?

Jep Ik zie dat het maar goed is ook dat je er nu bij hoort want zulke aankopen kunnen echt niet hoor Je moet je echt leren beheersen.

Ik had trouwens nog even op die site gekeken en heb het idee dat het kwa prijs niet veel met nl scheelt. Of vergis ik mij daar in?

inka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:23

MISTRAL94 schreef:
Marielle: Ilse heeft een stukje terug ook precies uitgelegd hoe je eyelets moet bevestigen
Ja ze verkopen zo veel leuk spul overal dat je maar beter niet kunt kijken

Maar verder niemand ervaring met de scheurlineaal?

Ik heb hem wel eens gebruikt bij iemand anders, maar ik scheur altijd zo zonder liniaal. Het werkt wel fijn, maar ik vind ze toch vrij duur.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 14:02

Guinivera hahaha.....heerlijk he dat shoppen (ik waag me af en toe hier in de scrapwinkel, maar ik stel het zo lang mogelijk uit hahahaha).
Die gespjes heb ik ook....zoiets, die ik heb lijken het meest op de onderste en dan heb ik klein en iets groter.

Heb trouwens vanmorgen wel 7 soorten lint gekocht op de markt (daar kan je noooooit genoeg van hebben toch ?? wahahaha)

Ik zal vanavond even foto's maken van de gespjes en de eylets.

@Marielle, je gaat naar ebay, en dan aan de linkerkant van de pagina staan de rubrieken, .....daar ga je naar hobby en handwerken.
Als je daarin bent dan staat alles weer onderverdeeld in subcatogorien, en daar staat tussen scrapping en 3d.
Pas wel op hoor.........dat is PAS ECHT VERSLAVEND..... enne ik zie nu dat er momenteel 8990 scrapartikelen worden aangeboden
Ik ga dus nu meteen even neuzen wahahahaha.

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:05

8990 artikelen??? *slik* .... ehm..... moet nu even weg....

ASBA # 4 ikke dan???

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 14:06

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 14:08

Heeft iemand hier al wel eens een boekje gemaakt van papieren zakken?

inka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:41

Ilse1979 schreef:
ASBA # 4 ikke dan???

Bij deze aangemeld

inka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:42

jacqueline schreef:
Heeft iemand hier al wel eens een boekje gemaakt van papieren zakken?

Ben ik al heel lang van plan, maar ik moet nog steeds de groenteboer overvallen voor die zakken.
Heb jij hem al wel gemaakt dan?

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:46

hahahah ik had hetzelfde als Inka... kom nooit bij de groenteboer en steeds als ik al thuis ben, denk ik.... "sjiiiit...."

jacqueline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 22:15

Hahaha nee ik heb het ook nog niet gemaakt.
Ik zat te denken waar ik die zakken zou kunnen krijgen....de groenteboer is een goeie.
Ik zag op ebay ook een compleet zakken pakket met binders voor in het midden en van die tag dingen voor 1 euro.

Deze:
http://i24.ebayimg.com/01/i/05/55/eb/b3_1_b.JPG

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:54

jacqueline schreef:
@Marielle, je gaat naar ebay, en dan aan de linkerkant van de pagina staan de rubrieken, .....daar ga je naar hobby en handwerken.
Als je daarin bent dan staat alles weer onderverdeeld in subcatogorien, en daar staat tussen scrapping en 3d.
Pas wel op hoor.........dat is PAS ECHT VERSLAVEND..... enne ik zie nu dat er momenteel 8990 scrapartikelen worden aangeboden
Ik ga dus nu meteen even neuzen wahahahaha.

Ik ben nu opweg naar Ebay

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:56

FOUT marielle FOUT ASBAlid nr. 5 in the making (of was jij al lid )

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:56

Uh .. ik ?
Nee ... maarem wat houdt het precies in dan ....

Ilse1979

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:09

Haha jij leest ECHT selectief he?! We zullen je wel even trainen in het lezen van antwoorden

ASBA is de nieuwste club voor scrapverslaafden en telt momenteel 4 officiele leden

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:17

HaHaHa .. !! Ik heb eigenlijk nooit echt heel erg tijd om goed te lezen Ben net thuis heb gedoucht en ga nu mijn bed in om er morgen weer vroeg uit te kunnen haha
Dus mijn excuses daarvoor ...
Maarem ik wordt wel lid nummer 5 als dat kan Maarem ... wat houdt het eigenlijk in haha. Of is het gewoon een nummertje

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:23

Ben je ook een ASBA als je al je overige geld aan het scrappen besteed?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 06:05

inka schreef:
Jep Ik zie dat het maar goed is ook dat je er nu bij hoort want zulke aankopen kunnen echt niet hoor Je moet je echt leren beheersen.

Beheersen? Ik weet niet of ik dan wel lid wil zijn!

Ik weet eigenlijk niet of de prijs veel scheelt met NL, maar wat ik van jullie hoor is het hier goedkoper. Ik koop eigenlijk alles in de aanbieding en voor de grote dingen gebruik ik kortings coupons (40-50% korting) dus dat scheelt natuurlijk.

Citaat:
Guinivera hahaha.....heerlijk he dat shoppen (ik waag me af en toe hier in de scrapwinkel, maar ik stel het zo lang mogelijk uit hahahaha).
Hihi, en terwijl je wacht met naar de winkel gaan shop je lekker op Ebay.

Cheveyo: dan ben je zeker ASBA materiaal! Meld je aan voor het te laat is.

inka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:34

@mariellexxx bij deze ben jij lid nr 5. Dit houdt in dat we je gaan helpen om te je beheersen bij grote scrap aankopen of als je midden in de nacht iemand nodig hebt om tegen te praten omdat je weer een koop manie aan voelt komen dan kun jij bij ons aankloppen.
Wij ASBA'ers zijn er voor elkaar.

@Cheveyo Zal ik jou noteren als lid nr 6? Wanneer je de ene helft aan de paarden uitgeeft en de andere aan scrappen dan ben je een school vorbeeld van ASBA.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 11:13

OMG....gisteren kwam hier een zwaar verslaafde scrapvriendin die mij er even op attendeerde dat ze bij de scrapboekwinkel toch wel ontzettend leuk sinterklaas papier hadden .......dusse ik moet gewoon even in deze weken naar de winkel toe hihihi.
ZIj wilde mijn kind al lenen om mee te nemen naar sinterklaas zodat ze foto's kon maken en ook dat leuke scrappapier kon kopen wahahahaha,.(dan ben je toch wel heeeeeeeel erg wahahahaha)

Guinevere....sssssssst hihihihi.
O ja ik heb eylets gewonnen * maakt een klein rondedansje hihihi*.
50 stuks allerlei kleuren voor 1 euro *tralalala*

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:21

jacqueline schreef:
OMG....gisteren kwam hier een zwaar verslaafde scrapvriendin die mij er even op attendeerde dat ze bij de scrapboekwinkel toch wel ontzettend leuk sinterklaas papier hadden .......dusse ik moet gewoon even in deze weken naar de winkel toe hihihi.
ZIj wilde mijn kind al lenen om mee te nemen naar sinterklaas zodat ze foto's kon maken en ook dat leuke scrappapier kon kopen wahahahaha,.(dan ben je toch wel heeeeeeeel erg wahahahaha)

Gewonnen of gekocht? Vriendin van mij verkoopt ook eyelets, ook 50 voor 1 euro ( misschien dezelfde?)

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 13:48

inka schreef:
jacqueline schreef:

Gewonnen of gekocht? Vriendin van mij verkoopt ook eyelets, ook 50 voor 1 euro ( misschien dezelfde?)

Gekocht , maar ik had het hoogste bod dus eigenlijk ook gewonnen
Verkoopt je vriendin ook op ebay?