Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en moet nog douchen...
bedacht mij dat ik nog helemaal geen ACHTERNAAM voor Anne verzonnen had
vond dit wel grappig!
wist anders echt niets... 

of ben ik nou gek

meisjj schreef:maar anne had het hek toch dicht gedaan met haar gaveof ben ik nou gek
Het is weer een super stukje! Ik ben gestopt met de andere verhalen lezen, jouwe is stukke beter
Ik ben toch benieuwd wat dat beest nou is en of de ogen van anne gaan verslechteren

goed stukkie weer!! Schrijf maar snel verder

Iris_panta schreef:meisjj schreef:maar anne had het hek toch dicht gedaan met haar gaveof ben ik nou gek
STUKJE OUD VERHAAL VOOR VERDUIDELIJKING

het hek was misschien niet in het slot geklikt, en als het niet in het slot geklikt zat, kon het hek weer open knallen door een enorme vaart van het 'beest'... 

litatjuh schreef:"Een donkere grote vlek zag ik bewegen tussen de bomen die nu niet meer zo dicht bij elkaar stonden. Snel dacht ik aan het open hek en duwde hem met een enorme vaart dicht, het hek kwam tegen de bukkende boswachter aan waardoor hij achterover viel op de grond. Doordat ik al moe was en me niet zo goed kon concentreren, miste ik ook nog kracht dus ik wist niet of het hek echt wel helemaal dicht zat.
het is natuurlijk haar schuld dat die boswachter in coma ligt...
dat zal ook niet zo best zijn

hihi aah neej dat is zielig 

wacht met spanning op de rest 

Hoe je het doet weet ik niet maar je houd het spannend, erg knap
Ben tog benieuwd of ze nog meer zalf vind, en zo niet, wat er dan gebeurd!
ik vind het echt een super verhaal! ( heb ik onderhand al 10 x gezegt
maar het blijft een goed verhaal) het blijft spannend. je zou er inderdaad zo een boek van kunnen maken!
zouw wel cool zijn
) maarjaa miss staat dat beest dan wel opeens achter haar bij de paardjes en laat haar heel erg schrikken en dan en dan en dan valt ze flauw en dan is alleen ronan er nog en die slaat hem zo in elkaar...En dan is het beest dood en blijkt het een een wolf en een zwijn en een beer in1 te zijn... lol
en dan eindigt alles weer gelukkig alleen anne heeft een trauma aan het bos
) en dan kotst ze haar eten uit door haar neus...En opeens dan schrikt die bos wachter want hij ziet een silhouet (ofzo) in de deur opening staan van hun kamer, en dan gaat hij dokter robin opeten en die ligt ook in zo'n bed tussen anne en de boswachter en dan gaat het beest naar een andere kamer en op een gegeven moment ligt het kamertje van opgegeten-mensen hellemal vol en dan zijn de politie en alle andere mense het huisje aan het onder zoeken maar dat vind het beestje niet leuk en dan het het kamertje nog voller
:p
ik ben bandit vergeten : daar is alleen nog maar een skelet van over
aaaaaaag
ik heb een beetje lolbuitje vandaag dus dar moet je maar niet op letten
mij fantasie ging een beetje in zn werking
maar dan bedoel ik niet een a-viertje maar ja jij zou het wel zo vol kunnen krijgen
hihi