@chantalW: haha ja het word alleen maar erger hoe ouder je word.
Mensen die hun haar blonderen worden ook echt dommer geloof ik... volgens mij sterven je hersenen dan af ofzo? 
"ohhh ik ga zo echt n kater krijgen" denk ik harop na. "Kater? we hebben helemaal geen kater?" zeg Suus.
"haha ze bedoelt...laatmaar" giert Klaas.
De 'volgende' ochtend wil ik gaan douchen... Ik ren de douche in en ga languit over de douchedrempel tegen een kastje aan. "aaauwww mn ooooggg!!!" gil ik.
Een uurtje later bekijk ik het resultaat.... het is dik, blauw,groen en pijnlijk....
Nicky komt de trap op galloperen.
"Kom we gaan boodschappen doe.......HAHAHAHAAA STA JIJ FF VOOR LÜL!!!" Steekt ze me een hart onder de riem.
Ik geef haar een klap en zet mn gucci zonnebril op. Niemand die het ziet.
Even later parkeren we de Dodge bij de albert heijn en gaan op zoek naar eten. Het duurt niet lang of ik ben Suus kwijt in de winkel.
"Suus??Suuuuhuuuus!?" Ik ren door de gangpaden, en ineens weet ik het. "SUUSIE!" roep ik streng en haal haar bij het kindertvtje weg. "Nee ik lust geen sushi..." zegt ze onschuldig.
"Kom mee we gaan eten zoeken" zeg ik terwijl ik haar probeer mee te sleuren. Suus houdt zich stevig vast aan een hekje. "maar ik wil assepoester zien!" huilt ze keihard. "nee nou kom je mee, anders ga je zonder pie... eh zonder eten naar bed!!!"
Dat werkt. 
Ik loop door de winkelgang met mn dikke zonnebril op en stoot een hele berg blikjes om.Er komt een jongen aangerend die er werkt.
"sorry hoor, kan er niks aan doen" zeg ik tegen hem. Hij kijkt me melevend aan.. "Is niet erg hoor, het lijkt me vreselijk om blind te zijn"
zegt hij terwijl hij heel ergens anders naar kijkt dan mn gezicht....
"Ik ben verdomme niet blind en zit niet naar mn tieten te kijken!" zeg ik terwijl ik over de blikjes heenstap die op de grond liggen.