Oooooooooooooooh Ik heb even alle pagina's doorgekeken... ze zijn echt super MAar linda waarom sta je weer in de lijst ?? Je hebt toch al een achtergrond en ava ....
doen je dat met photoshop MysticTinker?? en zoja welke?? Want wij hebben photoshop 7.0.1
Jeeeeh ik heb ook mijn eenhoorn gemaakt!! alleen bij photoshop 7 hea ... Hoe moet je daar van die lichtstralen over laten lopen?? Ik heb de engelse versie vandaar
Wauw, gaaf zeg!! Kan je zoiets ook van mijn paardje maken? Kan je het misschien proberen met deze foto? Anders PB je me maar wat voor soort foto je nodig hebt!
whwha ja oke I know ... Ik ga nu wel goed proberen want ik zat te kloten met photoshop en paint en daardoor werdt die zoooo dom dus nu ga ik iets beter proberen .. Je moet het nog leren hoor linda ... Ik ben niet gelijjk zo'n genie als haar
Ik vind hem mooi, alleen ik zou de aansluiting van de achterhoeven en van de hoorn nog wat verbeteren. Ook zou ik kijken of je die witte vlekjes eromheen kan wegkrijgen.
MysticTinker wil je voor mij ook een foto bewerken, met zo'n hoorn? Van mijn lievelingspaardje hitstar.. Foto's van hem in mijn profiel, bij Horses het paardje met het Snebje & Kruintje!!