Foto van vandaag, even een snelle korte shoot voor verkoopfoto's tijdens de harde wind tussen de regen en hagelbuien door

week 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:XxLiEsJuHhxX
Mooi zacht licht heb je gebruikt en wat fijn dat je de blik zo goed hebt weten te vangen. Katten zijn wat dat betreft heerlijk eigenwijs en doen liever iets wat baasje niet wil.
Isa schreef:LoveUggs schreef:Dank je wel weer Thats_Me! Leuk om te horen dat ik niet de enige ben haha
Via mobiel lukt het mij ook niet via Flickr, maar via de PC nooit problemen. Pak je wel het juiste linkje?
Misschien wel niet, al heb ik net verschillende geprobeerd... welke zou moeten werken?
LoveUggs schreef:Isa schreef:Misschien wel niet, al heb ik net verschillende geprobeerd... welke zou moeten werken?
Je gaat naar je foto, dan naar dat naar rechts wijzende pijltje, onderaan je foto.
Vervolgens klik je op BBCode en die code moet je hebben. Ik zet het formaat zelf altijd op Medium (800x532). Die hoef je alleen maar te kopiëren en te plakken. Zelf haal ik altijd de onderste twee regeltjes weg, want als je op de foto klikt kom je ook op mijn pagina uit dus al die info eronder hoeft voor mij niet, maar dat kan je natuurlijk zelf bepalen