Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha Zoo blij met de foto's!!                                                         

Leuke compositie ook met dat kleed(?) ervoor.

Ik ga je konijntje ontvoeren! Wat een lieverd. Doet mij denken aan mijn oude konijntje. Mooie rustige achtergrond, en mooi scherp op het hoofd, neusje, ogen en oren. Kan mooi alle haartjes tellen en qua belichting is 'ie ook heel goed. Vinden de meeste vaak lastig, wit. Wordt vaak te overbelicht gemaakt. 

Lijkt wat scherpte te missen, met name op de neus. Voor de rest had ik er iets van de hooglichten uitgehaald.
 Mooi scherp, had alleen het bloemetje ook graag scherp gezien.
 En leuk toch, heerlijk op hun gemak in hun eigen pose. Niks mis mee. Had de uitsnede iets anders gezien, aan de rechterkant en aan de bovenkant iets meer bijgesneden. Plaatje is mooi scherp
 Kan je de oren met een lasso selecteren en iets meer oplichten? Die vallen wel een beetje weg in de achtergrond. Hoofd van het paard is super mooi scherp! Ook onwijs mooi van kleur, spat van je scherm af.
 Vind je logo ook altijd zo mooi subtiel geplaatst.
 Vindt de achtergrond wel wat overbelicht dit keer en het zwarte in z'n vacht slaat wat blauwig uit. 

aaaah. Dat scheve koppie en die oogjes. Heerlijk om naar te kijken. Ook een onwijs mooie, rustige achtergrond. Houd onwijs veel wat dat hout, zeker die kleurstellingen. Lijkt wat scherpte te missen op de neus en had die neus ook ietsjes lichter willen zien.

Heb er daarom voor gekozen ze te laten zitten. Overbelichting valt bij mij op mijn schermen mee, naar mijn idee is het licht nu vrij egaal op haar gezicht (het was sowieso donker die dag haha). Wellicht nog wat terughalen op haar arm inderdaad 

Jaa hij is helaas net iéts onscherp doordat ze eigenlijk te dicht bij me zat, de lens kon eigenlijk net niet meer goed genoeg scherp stellen haha. Verder zelf er ook wel blij mee, dus dankje! 
                                                         Fading schreef:Thanks voor je feedback! Ben benieuwd of jullie weten met welke camera deze is geschoten!
 Bellatrix schreef:Cyn, is niet erg dat de foto je niets doet of niet aanspreekt hoor, smaken verschillen.
 !hamsterfan schreef:Bedankt voor je feedback Cynn!
De krassen zijn littekens dus niet van scherpe takken oidHeb er daarom voor gekozen ze te laten zitten. Overbelichting valt bij mij op mijn schermen mee, naar mijn idee is het licht nu vrij egaal op haar gezicht (het was sowieso donker die dag haha). Wellicht nog wat terughalen op haar arm inderdaad
Cynn schreef:monbyou: Hele goede foto! Straalt heel veel kracht uit in het zwart wit. Vindt het ook heel mooi dat de hoef en de werkzaamheid zo scherp zijn en er minder gericht is op het hoofd van de hoefsmid. Echt een hele goede foto. Ik zou ontzettend blij zijn met zo'n foto in actie als ik hoefsmid geweest zou zijn. Waanzinnig
 Die foto is er 1 uit de serie die ik die dag heb gemaakt. De hoefsmid was ook erg blij met de foto's                                                         

mooie foto.
.