Alleen ik snap niet helemaal het idee van het wijnglas erbij met de blik gecombineerd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen ik snap niet helemaal het idee van het wijnglas erbij met de blik gecombineerd
ik weet ook niet waar ik mijn afstandsbediening heb gelaten
alleen ook een beetje eng!
lekker zacht 
Vind wel je gezicht iets rood uitgevallen, of was dat de bedoeling?
Alleen heb je veel foundation op of veel geretoucheerd? Vind je huid wat nep eruit zien! Kan ook aan mij liggen 
Probeer misschien de volgende keer de foto wat 'spannender' te maken 
xLoki schreef:Marit, fijne sfeer.Alleen heb je veel foundation op of veel geretoucheerd? Vind je huid wat nep eruit zien! Kan ook aan mij liggen

Ik vind het heeeel erg uitgebeten en overbelicht, en ook de kleuren te verzadigd. Maar dat is een kwetsie van smaak1
Enige ding is dat ik hem naar mijn smaak iets te roze/paars vind. 

Dus voor mij doet deze het niet, sorry!

Maar zou kunnen hoor... ik weet het simpelweg niet meer. Bij week 3 is helemaal niets in het gezicht bewerkt, alleen een zwart/wit omzetting gedaan en de standaard RAW bewerkingen zoals contrast. Ik denk dat het dan door de belichting komt? Ik vond het idd zelfs jammer dat op die foto mijn sproeten minder uit kwamen.
Maar omdat de rest van je foto wel goed was belicht leek het alsof je dat had geblurd
Maar misschien heb je daar ook wel helemaal geen sproeten
Ben daar niet zo bedreven in, gebruik hoogstens de kloonstamp om wat vlekjes weg te werken maar daar ben ik al niet zo'n held in bij gezichten.
Niet mijn sterkste kant haha. Daarom kan best dat je misschien daar wat van zag in week 2.

Onder Gallery staan 'alle' foto's en onder Blog staat uitleg en ideeën. www.IrenevanderSpoel.com
Vrees van niet

);
ik doe nu echt dingen die ik nooit eerder heb gedaan