Paard:

Hond:

Eigen werk:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UltimOo schreef:Bedankt voor de tips!!ik ben pas sinds januari bezig, ben druk aan het oefenen, en vraag er nu ook nog geen geld voor, eerst nog maar wat langer oefenen
@MyHu ik fotografeer met een Nikon D3100
JasmijnJoy schreef:UltimOo schreef:Bedankt voor de tips!!ik ben pas sinds januari bezig, ben druk aan het oefenen, en vraag er nu ook nog geen geld voor, eerst nog maar wat langer oefenen
@MyHu ik fotografeer met een Nikon D3100
AAAAAAAAAAAAAAH die camera heb ik ook!Ze zijn fijn he?
Ik heb vrijdag een zoomlens bestelt, maar werkelijk. Ik maak echt niet zo'n goede foto's als jij.
Weet jij hoe je blackfoto's maakt ermee? ik weet hoe ik alles donkerder maak. maar ik krijg het onderwerp maar niet lichter![]()
CorkyLover schreef:JasmijnJoy schreef:
AAAAAAAAAAAAAAH die camera heb ik ook!Ze zijn fijn he?
Ik heb vrijdag een zoomlens bestelt, maar werkelijk. Ik maak echt niet zo'n goede foto's als jij.
Weet jij hoe je blackfoto's maakt ermee? ik weet hoe ik alles donkerder maak. maar ik krijg het onderwerp maar niet lichter![]()
Jasmijn? Jij hebt een nikon d5100? :p
@Hierboven: De laatste vind ik gaaf, portfolio zitten ook gave platen tussen. Ik zou als ik jou was tussen de 40-50euro gaan zitten. Goed scherp, duidelijke diepte en contrast. Je hebt een leuk eigen karakter in foto's zitten.
magda_90 schreef:
Ik ben zo slecht in taxeren, dus ben benieuwd wat eruit komt.
_l_amanda_l_: De paardenfoto vind ik mooi, maar net iets te scherp (gezien de 'scherpteruis' die je ziet op de achtergrond). Bij de hond vind ik zelf het groene veel te fel, niet fijn om naar te kijken. Ook bij het model valt de 'scherpteruis' aardig op wat jammer is. Qua compositie vind ik ze allen wel mooi. Ik ken jouw ander werk ook en zal zelf tussen € 40 - € 50,- (hond wat goedkoper dan paard) gaan zitten.
Seven: De eerste foto vind ik erg fijn, mooie kleuren, mooi scherp (mooie hond). De tweede foto vind ik minder door de compositie en hij is wat overbelicht aan de rechterzijde. En dan de twee beruchte aapjes (). Ik denk dat je hier ruim rond de € 50,- voor mag zitten. Je legt veel gevoel in je foto's en dat is voor mij de doorslaggevende factor waar ik best wat meer voor over wil hebben.
First_Unique: Qua kleuren en scherpte vind ik je foto's nog nét niet aansprekend. Qua compositie zitten er al zeker leuke platen bij. Ik denk dat je rond de € 20,- gemiddeld kan zitten voor hond, paard en portret. Ga vooral zo door met oefenen.
UltimOo: Je bent zeker goed op weg, maar ik zou goed denken om de compositie en achetrgrond. Ze spreken nét niet aan maar toch zal ik er maximaal € 15 - € 20,- voor gaan geven.
Sinds dit jaar ben ik spelenderwijs portretfotografie aan het bijpakken en prompt krijg ik enorm veel vraag of ik dit bij iemand anders ook wil doen en hoeveel dat dan kost. Voordat ik het echter officieel ga aanbieden, wil ik eerst mijn algemene voorwaarden m.b.t. portretrecht goed hebben. Maar toch ben ik stiekem wel aan het kijken wat ik ervoor kan vragen. Ik heb zelf al een gedachte erover, maar ben benieuwd wat jullie vinden.
Hier enkele voorbeelden vanaf begin dit jaar:
Januari
[ Afbeelding ]
Meer van deze fotomeeting: http://makwafotos.weebly.com/beilen---januari-2013.html.
April
[ Afbeelding ]
Meer van deze fotomeeting: http://makwafotos.weebly.com/leeuwarden ... -2013.html
Mei
[ Afbeelding ]
Meer van mijn eigen werk: magda_90 @ [FK] [FOTO] Love in the rain
Tot slot, de portretofot's tot nu in mijn portfolio: http://makwafotos.nl/Portret.html.