Ik maak wel even een printscreen van mijn Photofiltre
Edit: de foto

Dit staat er

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
First_Unique schreef:Vraagje MBT Lightroom:
Hoe kan ik aangemaakte copyright verwijderen en/of wijzigen?
Ik loop nu al een hele tijd te prutsen maar heb gegoogeld, lukt t me niet met die beschrijving.. kan iemand mij helpen?
dankje!
xWouter schreef:Ook ik heb een vraagje. Vaak zie je bij fotografen, bijvoorbeeld fosco, dat ze (volgens mij) de ogen nabewerken. Of iig iets doen wat mij niet lukt
Mochten ze dit bewerken, heeft iemand enig idee hoe ze dit doen?
Bagheera_206 schreef:xWouter schreef:Ook ik heb een vraagje. Vaak zie je bij fotografen, bijvoorbeeld fosco, dat ze (volgens mij) de ogen nabewerken. Of iig iets doen wat mij niet lukt
Mochten ze dit bewerken, heeft iemand enig idee hoe ze dit doen?
In Lr zit die functie standaard. Weet de term even niet goed, maar met het lokaal aanpassingspenseel. Er is optie Iris Enhance en kun je het iris inkleuren waar dat effect dan plaats zal vinden. Als dat nog niet helemaal naar wens is kun je nog even met de schuifjes experimenteren.
Georgette schreef:Ik heb ook een vraag
Heb vandaag foto's gemaakt van een vriendin die zwanger is. Ook een foto waarop ze ligt, met op haar buik roze schoentjes. Ik wil graag de foto omzetten naar zwart wit, maar de schoentjes wel roze hebben. Ik maak gebruik van het programma PhotoFiltre.
Georgette schreef:Ik heb ook een vraag
Heb vandaag foto's gemaakt van een vriendin die zwanger is. Ook een foto waarop ze ligt, met op haar buik roze schoentjes. Ik wil graag de foto omzetten naar zwart wit, maar de schoentjes wel roze hebben. Ik maak gebruik van het programma PhotoFiltre.