Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irene96 schreef:Heeft iemand enig idee of de Nikon 70-200mm f/2.8 VR I nog ergens nieuw aangeboden wordt? Daarmee bedoel ik echt in een winkel, niet op marktplaats waar iemand zegt dattie nieuw is
MadelonSunny schreef:Sigma 70-200 2.8 APO DG macro HSM EX
of
70-200mm f/2.8 Nikon zonder IS/VR? (weet de precieze naam niet)
Ik wil graag zo'n lens alleen is de Nikkor lens me wat te duur. De Sigma lens leek mij een goede vervanger maar wat is jullie mening hier over?
_Denise_ schreef:Irene96 schreef:Heeft iemand enig idee of de Nikon 70-200mm f/2.8 VR I nog ergens nieuw aangeboden wordt? Daarmee bedoel ik echt in een winkel, niet op marktplaats waar iemand zegt dattie nieuw is
Ik heb de mijne nieuw gekocht bij Nikon Service zelf, in Beverwijk. Je kunt vragen of ze er nog wat uit Japan laten shippen, die van mij had jaren in een opslag gelegen. Nu is die van mij me aangeboden door een fout van hun kant, ik weet niet of ze dit ook zomaar voor particulieren doen. Daarbuiten denk ik niet dat ze nog ergens nieuw aangeboden worden.MadelonSunny schreef:Sigma 70-200 2.8 APO DG macro HSM EX
of
70-200mm f/2.8 Nikon zonder IS/VR? (weet de precieze naam niet)
Ik wil graag zo'n lens alleen is de Nikkor lens me wat te duur. De Sigma lens leek mij een goede vervanger maar wat is jullie mening hier over?
Nikon heeft alleen versies van de 70-200 met VR (I en II). Als je zonder stabilisatie wil zit je aan de Sigma