@Vinos, leuke kiekjes. Foto 1 had van mij lager genomen mogen worden. Het model dan.. niet vanuit de fotograaf.
@Hartjesliefde, helaas kunnen ze me niet bekoren. Licht is saai, pose ook en ook aan de scherpte schort wat. Je logo... wat staat er? Iemand die je zo kan herkennen? eventuele website? Is L.M. fotografie, tuinbedrijf, design?? Snap je um
de eerste foto vind ik leuk bij de tweede foto vind ik persoonlijk wel dat er teveel van het paard niet op de foto staat
Ivonka
Geplaatst: 04-01-12 15:38
hafjesliefde schreef:
zijn de initialen van mijn naam en achternaam
Ja maar toch niemand die dat weet.
mememe
Geplaatst: 04-01-12 17:18
@colorado.. Opzich zijn het leuke foto's maar vind ze een beetje onscherp en een beetje apart met de kleuren.. @hafjesliefde.. Ik vind de eerste onscherp en de 2e toont inderdaad wat donker. Verder netjes!! @Vinos.. leuke foto's maar allebei een beetje korrelig/ruis.. Verder leuk
Nou dat was mijn commentaar. Ben zelf ook maar een beginnend fotograaf met een fuji finepix. Wil ergens voor de zomer een slr kopen, maarja eerst maar sparen
Hier mijn foto;s, commentaar mag
Zijn foto's van mijn eigen hond, wil de foto's dus ook nergens anders zien
Josfoto
Geplaatst: 04-01-12 17:22
mememe; De 1e vind ik mooi belicht; reflectiescherm gebruikt?
Colorado
Geplaatst: 04-01-12 17:23
De foto's zijn in zwartwit mememe en ze zijn haarscherp op de punten die wel scherp zijn In de foto's komt inderdaad veel scherptediepte voor, maar onscherp kun je ze niet noemen. Wel bedankt voor het commentaar!
In jouw 2e foto zou ik graag iets meer contrast zien. Ik zou de lucht proberen iets lichter te krijgen, de hond zou ik niet veel donkerder maken. Zo vind ik hem een beetje saai. Ik zou zelf de hond ook iets hoger plaatsen, of de foto van iets verderaf nemen.
hafjesliefde
Geplaatst: 04-01-12 17:36
Ivonka schreef:
hafjesliefde schreef:
zijn de initialen van mijn naam en achternaam
Ja maar toch niemand die dat weet.
Dat hoeft toch niet echt? Is het niet het belangrijkste dat er iets opstaat waarop je kan bewijzen dat jij de foto hebt genomen? Verbeter me als ik verkeerd ben
Hafjesliefde, het is ook wel handig als iemand je terug kan vinden als die je foto ziet
Ik heb er zelf ook altijd mijn hele naam opstaan. En mijn website zodat mensen daar naartoe kunnen gaan als ze meer van mijn werk willen zien (en tja, mijn site is op dit moment in aanbouw.... druk ermee bezig ) maar het is maar net wat je zelf wilt natuurlijk. Als alleen bewijzen dat jijd e foto hebt gemaakt het uitgangspunt is, is dit logo prima.
@colorado, jaah de eerste vind ik ook wel scherp. Maar moet echt goed kijken om te zien of ie wel of niet scherp is. Vandaar dat ik een beetje mis keek denk ik. De hond moest wel een beetje donkerder anders was de lucht te licht en niet mooi, ik kan niet kiezen tussen bieden. Als ik éen ding donkerder wil moet het helemaal donkerder . Heb nog meer foto's van dezelfde dag, laat morgen wel eentje zien, want zit al aan mijn twee.
@josfoto, nee helemaal zonder. Ik heb alleen mijn camera en meer heb ik niet . Was een goede momentopname denk ik. Maar het weer zat mee vind alleen die witte strook niet echt super.
@Xtitanic, leuke foto. Maar was het de bedoeling voor het overbelicht zien op een bepaald stuk?? Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Maarja ik ben maar een amateurtje hoor!!! Neem mijn commentaar dan ook niet te hoog op, graag!!