[CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

Re: [CENTRAAL] Aanvraag topic beeldbewerking #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 11:17

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 18:27

Kan iemand mijn lippen rood maken en er een zwarte kader rond zetten?
Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 18:32

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 17:26

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 17:54

is er iemand die een filmpje van youtube op zijn computer kan krijgen en naar mij toe kan sturen ?
ik kan hem vanaf youtube niet opslaan en wil dat filmpje wel weer graag op mn pc

filmpje via pb te krijgen :)

alvast bedankt.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 19:05

Zou iemand voor mij een ava willen maken van dit filmpje? Het lukt mijzelf namelijk niet. Op een gegevenogenblik gaat ze naar links achter in de bak. Vanaf het moment dat de persoon in de bak niet meer zichtbaar is tot het moment dat ze recht op je af komt stormen. En dan graag nog een ava met het laaste stukje ongeveer 3 seconde voor de bok en tot ze bij de spiegel is zodat de persoon in het midden nog steeds niet zichtbaar is deze wil ik het liefst als ava! Liefst nog dat het beeld dan wazig word met de tekst en smiley met hartje ''Liberthe :+: ''En dan weer vanaf voor af aan :P

http://tinypic.com/player.php?v=r0aumg&s=5

en zou iemand bij deze foto de ogen normaal willen maken? Het zou fijn zijn als ik een pb kreeg met het eindresultaat :o
http://nl.tinypic.com/r/2vd1eo7/5

Friso_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 00:12

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:23

Beste Bokkers :)
Van de week zijn er foto's van mij en me verzorgpony gemaakt. Met vrijheidsdressuur. Maar hij heeft helaas bij al de foto's zijn banaan der uit. Kan iemand dat voor mij weghallen. Ongeveer 10 foto's zijn het. Foto's via PB. Alvast bedankt :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 14:45

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 18:33

Afbeelding

kan iemand hier een avatar van maken en met een dun zwart lijntje er om heen? :)

bedankt! graag resultaat via pb :).

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:53

Ik heb geprobeerd mijn avatar aan te passen maar dat lukte niet, hij werd er heel wazig van (zoals je nu wel kunt zien... :=)
Is er iemand die mijn avatar zo kan verkleinen dat-ie maximaal 60 pixels heeft? Graag :)
En graag via pb.
Het gaat om deze foto:
http://94.100.114.134/881600001-8816500 ... _SExZ.jpeg

xDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:32

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:00

Afbeelding

Kan hier het touw weggewerkt worden ? :)

Bedankt! :D

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 17:32

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 20:00

Hoi,

Zou iemand de copyright van deze foto's af kunnen halen. Alvast bedankt!

groetjes Esther
Laatst bijgewerkt door Mireille op 05-05-10 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's verwijderd

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 22:32

Copyright staat niet voor niets op foto's, vind het dan ook vrij asociaal om hier te vragen of men een copyright van een foto wil halen. De betreffende foto's zijn waarschijnlijk prima tegen betaling bij de fotograaf te verkrijgen zonder copyright er op!

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:46

Zou iemand een avatar kunnen maken vand deze foto:
Afbeelding

sundance11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:33

JoyCiej007 schreef:
Copyright staat niet voor niets op foto's, vind het dan ook vrij asociaal om hier te vragen of men een copyright van een foto wil halen. De betreffende foto's zijn waarschijnlijk prima tegen betaling bij de fotograaf te verkrijgen zonder copyright er op!

Voor diegene voor wie het niet duidelijk is. DE foto's zijn van mezelf en die persoon erop ben ik. De orginele foto's van de cdrom zijn er op een of andere manier afgegaan. Ik heb meerdere malen de fotograaf gemaild om ze nogmaals toe te sturen, maar geen reactie. Dus vandaar mijn vraag hier. Ik wil het eraf om de foto's uit te laten vergroten. Ik neem toch aan dat ik zelf mag weten wat ik met mijn foto's doe????

Dus nogmaals de foto's voor diegege die ze wil bewerken.

Afbeelding

Afbeelding

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:01

Zou iemand deze avatar naar 60x60 pixels kunnen verkleinen hij is net te groot 64x64 pixels :=

Afbeelding

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 16:02

wie wil er voor mijn een bewegende avatar maken met deze foto's?
alvast bedankt.

Afbeelding
Afbeelding

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 17:12

Weet iemand hoe je een wit of gewoon een randje krijgt bij al je foto's in een keer? :)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:35

sundance11 schreef:
JoyCiej007 schreef:

Voor diegene voor wie het niet duidelijk is. DE foto's zijn van mezelf en die persoon erop ben ik. De orginele foto's van de cdrom zijn er op een of andere manier afgegaan. Ik heb meerdere malen de fotograaf gemaild om ze nogmaals toe te sturen, maar geen reactie. Dus vandaar mijn vraag hier. Ik wil het eraf om de foto's uit te laten vergroten. Ik neem toch aan dat ik zelf mag weten wat ik met mijn foto's doe????

Dus nogmaals de foto's voor diegege die ze wil bewerken.

De foto's zijn gemaakt door een fotograaf; ze blijven dus in (mede) eigendom van de fotograaf, díe heeft nl. de foto's gemaakt, dus staat zíjn copyright er op. Dat je de originele foto's zonder copyright kwijt bent, is heel vervelend maar dan zal je contact met de fotograaf moeten leggen, en het is ook erg vervelend dat hij dan niet reageert. Maar je mág een copyright gewoon niet van foto's afhalen, zo simpel ligt het. En dat is geen mening, dat is een feit. Anders kom je in strijd met het auteursrecht.

En dan hier nog maar eens heel helder uitgelegd:
Bron: http://www.auteursrecht.nl
Citaat:
Als fotograaf krijgt u automatisch auteursrecht op al uw foto’s. Dit houdt onder andere in dat alleen u beslist wat er mee mag gebeuren. Als u anderen daarvoor toestemming geeft, mogen de foto’s gebruikt worden in bijvoorbeeld (school)boeken, op posters en ansichtkaarten, of in een cd-boekje.
U kunt aan deze toestemming financiële voorwaarden verbinden. Eigenlijk verkoopt u een licentie voor een bepaald gebruik, tijdsduur en plaats. Het is belangrijk de voorwaarden van de licentie zorgvuldig met elkaar af te spreken en, bij voorkeur schriftelijk, vast te leggen.

U behoudt altijd uw persoonlijkheidsrecht op uw werken. Dit houdt onder andere in dat u bezwaar kunt maken als anderen uw werk verminken of aantasten, het een andere naam geven of er de naam van iemand anders (die van henzelf bijvoorbeeld) bij zetten.

De bedoeling van het auteursrecht is dat auteurs, en dus ook fotografen, in staat zijn hun creaties commercieel te (laten) exploiteren en dat anderen niet zonder toestemming aan hun geestelijk eigendom komen. Voor het gebruik van foto's waarvan de maker onvindbaar is bestaat de mogelijkheid een vrijwaringscontract te krijgen bij de Stichting FotoAnoniem. Deze is ondergebracht bij Burafo.

Edit: bovendien is het dus niet toegestaan om je eigen aanvraag/foto's nogmaals te quoten, ik plaats bovenstaand stuk hier zodat de rest het ook even kan lezen, maar dit soort discussies mogen dus niet in dit topic (zie regels in beginpost). ik TEM dus even.

Nikitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:59

Yaraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 20:30

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:00

Kan iemand hier een avatar van maken? :)

dankje!

Afbeelding