Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:een 70-300 of een 70-200 is niet echt vergelijkbaar kwalitatief gezien..... en als je dan de 55-250 hebt zou ik die zeker niet nemen.
Ik heb met IS genomen........ ik wil mezelf niet beperken en sluit zeker niet uit dat ik "later" andere interesses krijg dan paardenfotografie ed.
lifaya schreef:manzano schreef:een 70-300 of een 70-200 is niet echt vergelijkbaar kwalitatief gezien..... en als je dan de 55-250 hebt zou ik die zeker niet nemen.
Ik heb met IS genomen........ ik wil mezelf niet beperken en sluit zeker niet uit dat ik "later" andere interesses krijg dan paardenfotografie ed.
Bij mij is de 70-300 IS USM toch echt wel kwalitief beter dan mijn Sigma 50-150 F2.8 hoor.
Al mis ik wel de lichtsterkte zo nu en dan, maar de foto's van mijn Canon 70-300 zijn veel
scherper
Berendje schreef:ja manzano daar heb je ook wel weer gelijk in dat je intresse kan veranderen. Dus dan maar iets harder sparen.
Ik hoop dat die wat zakt ja. In februari komt die nieuwe uit.
LaukeB schreef:imd schreef:Wat versta jij onder "niet al te veel geld" Lauke?
zeker niet duurder dan 300 euro. Liever minder maar als het niet anders kan dan heb ik dat ervoor over