Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muppetmayo schreef:welke tamron? Ik heb de 55-200 (en dan de meest goedkope).Ik vind het een heel prettige lens
Nu heb ik trouwens een vraagje. Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een 70-300 lens (ook die van tamron). Nu hebben ze bij fotokonijnenberg ook een mooie lens, de Tamron AF 28-300/3,5-6,3 XR Di Canon 62 . Iemand ervaring met deze? Hij is wel iets duurder, maar dan hoef ik dus niet meer zo met mijn lenzen te wisselen (of wel?).
Nouks schreef:Haha traan_beauty: hoe jaloers ben je op mensen die er 3 hebben?
Nouks schreef:Haha traan_beauty: hoe jaloers ben je op mensen die er 3 hebben?
Elessar schreef:[***] schreef:Haha traan_beauty: hoe jaloers ben je op mensen die er 3 hebben?
Je woont in de buurt. Je kunt er vast wel eentje missen.
Deze post is niet voor mij bedoeld, maar kon 't weer eens niet laten.
Nouks schreef:Koop ze via http://www.fotokonijnenberg.nl en je bent heel wat goedkoper uit.
JW18 schreef:@elessar, haha, Heb nog wel een mooi spycam ding in de aanbieding Iets voor je?
Elessar schreef:JW18 schreef:@elessar, haha, Heb nog wel een mooi spycam ding in de aanbieding Iets voor je?
Foto?Haha !
Aah jammer Nouks. Ik heb echt werk nodig. Mijn ouders willen niet doneren.
Nouks schreef:Maar: iemand had het over "nog geen 1000 euro" voor een (ik geloof) 400D en een... 55-200 geloof ik. Als je die twee bij elkaar op telt bij Konijn kom je LANG niet bij die 1000 en dan is het dus inderdaad "heel wat goedkoper".
JW18 schreef:Ja klopt. Maar heb met mijn nieuwe (2ehands) behoorlijk wat foto's gemaakt en daarbij komt dat ik de buffer veel te klein vind. Maarja we zien wel.
Welke camera heb jij nu dan?
Nouks schreef:JW18 schreef:Ja klopt. Maar heb met mijn nieuwe (2ehands) behoorlijk wat foto's gemaakt en daarbij komt dat ik de buffer veel te klein vind. Maarja we zien wel.
Welke camera heb jij nu dan?
Wel eens een sneller CF-kaartje geprobeerd?