Hoe bewaren jullie trouwens de beste kwaliteit met foto's op facebook? Bij mij worden ze zo ontzettend slecht, terwijl ik de verklein, in de hoogste kwaliteit upload. Al verschillende extensies geprobeerd..
PenS Mooi,hij oogt wel iets vaal maar vind de sfeer wel mooi.
LOVESUSHI Mooi dat water ook, oogt wel wat oranje bij het riet en de muurtje.
JewEmm Mooi niks op aan te merken.
WiancaR Prachtig niks op aan te merken!
Sodeletuut Lief, mooi gedaan, niks op aan te merken.
Agossie Prachtig!
Cleo_ Netjes, wel wat overbelicht bij het zand..
elle108030 Leuk, origineel ook, vind enkel de kleurtjes er omheen iets te opvallend.
ponyaddicted Leuke foto, licht komt wel erg hard over, en mis scherpte op het paardenhoofd maar verder wel een leuke foto.
Bumblehorse Leuke foto, mis wel iets, lijkt wat gelige waas bij het hoofd van de persoon te zitten.
Suuszels Gaaf, mooie plaat.
Sicayes Hele nette foto, maar wel wat ruis zichtbaar op de achtergrond.
Gub Gaaf, niks op aan te merken.
CrazyIris Netjes, niks op aan te merken.
wendy1987 Hij is wel iets gewoontjes zoals je zegt had hem zelf meer van een lager punt genomen, maar die mogelijkheid moet je dan ook hebben. Wel gaaf zo’n tijger.
Jessica_1998 Leuk, qua commentaar hou ik me aan hetzelfde als bij de vorige van deze serie

caaramel Wat leuk, nette foto, misschien iets onscherpte in het diertje maar niet heel storend

Deetjeeuh Tof, creatief, niks op aan te merken.
HeavensLove Gaaf, prachtig, niks op aan te merken. Hele mooie collage zo ook.
Nefertarie Krachtige foto, jammer van de weerspiegeling verder erg tof.
SternPhoto Wat lief, wel iets te roze maar kan aan mij liggen. Maakt hem wel mooi zacht

Jolijnn Leuke foto, vind de takjes rechts wel behoorlijk storend door de overbelichting dat lijd af van het model. Verder wel een nette foto.
Jacobeho Gaaf niks op aan te merken, weerspiegeling in het water geeft een tof effect.
Ingvild Hele mooie foto, niks op aan te merken.
_Kiki_ Tof, prachtig hoe zoiets simpels zo mooi vastgelegd kan worden. Kleuren springen er heel mooi uit. Vind je logo ook heel gaaf.
MyHu Leuk, nette foto.
Dandy200 Leuk moment, vrolijk paard, commentaar noem je zelf al

Hanna_94 Erg gaaf, mooie beweging vastgelegd, mooie samenwerking, iets overbelichting in het gezicht maar verder, nogmaals, gaaf!
Ylvy Leuk moment, mooie compositie, fijne kleuren, wel nogal aanwezig ruis maar niet ontzettend storend.
MarBri Schattig, die achterpootjes ook!
tesseke Mooie foto, netjes gedaan, niks op aan te merken.
MarijeR Lente! Prachtig, niks op aan te merken.
Leonyr Prachtige lucht, niks op aan te merken, mooi dat helderblauwe er tussendoor met de zachte wolken, goed gekozen als week 10

Iejoorr Nette foto, mooie compositie maar wel licht rommelige achtergrond, leuk die oortjes er op.
Robin_Rikkie Leuke foto, niks op aan te merken.
cathyenbeau Leuk idee maar vind het bruine rode erg vervelend kijken, verder wel netjes scherpgesteld.
femmelz Mooi, lichtinval mooi gebruikt. Niks op aan te merken.
Astor Gaaf, niks op aan te merken!
LinSa Leuk, leuk, takje is wat storend maar verder niks op aan te merken.
Fellow Mooi zonnetje, had persoonlijk wat meer pony scherp willen zien maar verder niks op aan te merken.
Revanches Wat een ontzettend prachtige schattige foto, ben niet zo’n fan van de nabewerking maar de blikken en houdingen maken hem echt heel mooi.