Ik baal gigantisch! Mn goede geheugenkaart is stuk gevallen (Hij staat nu op ''Lock'' en dat dingetje waarmee je dat kan verschuiven is kapot..). Dus een wat oudere foto waar ik niet echt tevreden over ben, maar ik wil toch iets inleveren!
kimberley23
Geplaatst: 22-04-14 21:18
Oef wat een drukte zo met die paasdagen Bijna vergeten, nog niet helemaal naar mijn smaak qua bewerking maar anders ga ik het niet redden haha
Week 16:
(Xiaona mag ik vragen hoe je altijd zo soort soft look voor elkaar krijgt, vind je foto's echt prachtig!)
Revanches
Geplaatst: 22-04-14 21:55
Mijn Picture of the week 16 Cakesmash, roze taart met blauwe slagroom
Fennee
Geplaatst: 22-04-14 22:00
Week 16. Ik baal ontzettend van het overbelichte ei, maar daar is niks aan te doen helaas. En ergens vind ik het wel iets hebben.
oliebol, ik kom er nu pas achter dat ik niet de foto heb gestuurd die ik wou Niks aan te doen, haha. Maar toch nog voor het idee, ik wou deze insturen: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-K67JS8UR.jpg
SternPhoto
Geplaatst: 22-04-14 23:14
Agossie schreef:
Nee hoor, te vroeg! Ik had al een week 16 van jou. Dit week 17 dan?
Haha ja week 17
Sodeletuut
Geplaatst: 23-04-14 09:26
Goh ik ben echt een sufkop zeg! Nouja... Week 16!
Laatst bijgewerkt door Sodeletuut op 23-04-14 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Hierbij mijn feedback Ik vond het moeilijk aangezien ik niet heel veel fotografeer ervaring heb, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Agossie: Leuke foto met een leuke positie! Jammer dat het kindje niet opkijkt, nu wordt de foto snel saai. Ash_; Mooie bloem, jammer van de waas en ik vind de positie niet heel mooi, wel leuk dat je ermee gespeeld hebt. Asselruiter: Lieve foto! Jammer van de achtergrond, en ik denk dat een close up van de vrouw met het paard heel erg leuk zou zijn geweest! Astor; Wow! Prachtig zeg, jeetje! ik heb hier niet zoveel aan toe te voegen eigenlijk haha. Bellatrix: Leuke foto, het stoort me alleen een beetje dat de foto niet recht is, ik vind het halster ook iets te opvallend eigenlijk. binky: Wat een grappige foto! Ik vind hem wel snel saai worden Bumblehorse: Mooie positie, ik vind het wel jammer dat voor mij de tak meer centraal staat dan de bloemen. calice: Een leuke foto met voor jou een grote betekenis! Van harte gefeliciteerd! Carmenxoxo; een beetje een saaie positie, dat het hondje vies is stoort mij ook een beetje. Leuke hond!! C_estmoi; Leuk schaapje! Jammer van de harde schaduw en ik vind de kleuren ook een beetje standaard. chriske: heel erg mooi scherp en leuk kleurgebruik. Het hondje had van mij wel iets minder scheef gemogen. CrazyIris: Ik vind de houding van het paard niet echt mooi, kleurgebruik is wel heel netjes, achtergrond vind ik te druk en te veel afleidend. Deetjeeuh: wauw! Het is echt zó scherp!! eline10: Mooie foto! Ik mis net wat kleur en ik had links wel wat meer willen zien! Eviii_x: Mooie positie! Jammer dat het ervoor geen kleur heeft, hierdoor wordt de foto zo grauw. faatxhorse: Je positie is leuk, foto spreekt me zelf niet heel erg aan, rechteroog valt en beetje weg Fading; Ik vind de kleuren allemaal iets te licht, wel een ontzettend prachtige compositie. Fennee: De foto spreekt me niet zo aan, ik mis kleuren waardoor de foto zo standaard wordt.. Fenneeee: Hele mooie foto! Ik mis alleen de voeten, jammer dat je logo niet meer duidelijk te lezen is. Gub: Wauw heel erg leuk! Ik had voor de balans de onderste en de bovenste foto omgedraaid. Geen idee waarom maar dat spreekt me meer aan Hanna_94: Waar is de kleur gebleven?? Ik mis de kleur haha!! Hele mooie foto verder, hij oogt niet helemaal scherp. HeavensLove; Prachtig zeg! Mooi kleurgebruik. Iejoorr: Sorry ik vind hem niet mooi, het is totaal niet scherp, rare kleuren en te kort gecrops. Irene96: Heel lief! Braaf paard, jammer dat het paard wegkijkt. ismy: Wow! Leuke foto, stoer zo met die knuppel erbij JewEmm: Jammer van de bewolking! Hierdoor worden de kleuren zo grauw jilinda: Aahw! Babyy! Jammer van het bloempje ervoor Joey: Mooie foto! Daar het licht op de man is het echt een 'theaterfoto' geworden. Jolandaa_: aah schattig dier! Jammer van de achtergrond kani_ejj: Ik vind het paard iets te klein, hij oogt ook niet scherp, jammer dat je het logo er zo groot doorheen hebt gezet, maar dat snap ik hier wel. Kelszz_: De voetjes staan er niet op, de foto had uit een lagere positie moeten worden gemaakt en het hoofd van het meisje is nogal donker _Kiki_: Gaaf! Heel erg leuk dat je het vogeltje hebt scherpgesteld die er niet zo uit ziet als de andere vogeltjes. Om het af te maken had de foto iets meer vanuit links moeten worden gemaakt, zodat je net iets meer van het vogeltje ziet, maar dat zal persoonlijk zijn denk ik! kimberley23: Ik vind het juist hele fijne kleuren! Mooi scherp en de bloem staat duidelijk centraal, er hangt een fijne sfeer aan! k_m; Mooie foto, gaaf zo zwart wit, de jongen kijkt wel een beetje moeilijk laurajoy15: Het is niet echt een technische foto, maar ik vind de sfeer er heel fijn in en een mooi plaatje. Lipydo: Gaaf! Het is net een eenhoorn haha, ik mis alleen de hoorn Mooie foto. Lizaa01: Heel erg mooi! Was hij met kleuren niet mooier? Als je de fietsers centraal had willen stellen hadden die iets groter gemoeten. manonnevot: Ik vind hem aan alle kanten iets te krap, met name onder, ik vind de foto nogal donker. Marit: Mooi! ik had de tanden ook graag iets scherper gezien, maar ik weet niet in hoeverre dat mogelijk was. MarijeR: Mooi uitzicht, ik vind het wel een saai plaatje Marjoow: Mooi halster heb ik ook. De foto had uit een iets lagere positie mogen worden gemaakt, ik vind hem boven en onder ook iets te krap. Mb_foto: Leuke foto! Ik vind het wel jammer dat de ene helft van het hoofd in de zon staat en de andere niet. MichieldeM: Eigenlijk een heel mooi sfeerplaatje, ook totaal niet saai om naar te kijken. monbyou: Ik vind hem onder te kort, en de foto had uit een lagere positie mogen worden gemaakt. Ik stoor me een beetje aan je logo, ik vind hem niet zo mooi en ook te groot. MyHu: Ik stoor me aan de waas eromheen, de achtergrond is niet zo mooi ook. Zeker een hele mooie vogel. NatassJa: Ik vind het model niet zo heel leuk kijken, ik had het ook fijner gevonden om naar te kijken als het hoofd niet zo scheef ik. Ik vind wel dat je er een hele leuke sfeer aan hebt gebracht. Nayomie: Hij is totaal niet scherp, kleuren zijn vervaagd en het touw staat er niet helemaal op, ik vind hem niet zo goed gelukt, maar zijn ook moeilijk die black-foto's! Nefertarie: Hele mooie foto! Ik mis de kleur alleen. ohmydeem: Wat kijkt ze geconcentreerd! Hele mooie foto! Zwart valt ook niet weg, ik had hem alleen iets rechter willen zien. Racheel: Wow cool! Jammer van die boom links, mooi kleurgebruik! Revanches: Prachtig! Wat komen haar ogen mooi uit! Robin_Rikkie: mooi sfeerplaatje, totaal niet saai om naar te kijken. Samblabla: Ik vind de foto nogal kort afgesneden aan alle kanten, ik vind die zwarte lijst eromheen ook niet mooi, hij is wel heel erg scherp! Sanne_com: WOW! Prachtig zeg! Niets aan toe te voegen. sdvfoto: Onwijs gaaf! Mag ik je vragen hoe je dat doet? showteam: Heel fijn sfeerplaatje! Ik had nog net iets meer lucht willen zien en minder zand Suuszels: Heel jammer van die waas! Ik vind je logo ook te groot, maar hele mooie en lieve foto! tesseke: Ik hou van jouw logo Het paard had iets groter mogen zijn en het zou leuk zijn geweest als de vrouw keek, maar prachtige foto verder! Tinky12: Schattig paard! Jammer dat het neusje net niet helemaal scherp is. Leuk dat je paard zo gaat slapen, zou willen dat de mijne dat ook deed XiiaaooNaa: mooi! Ik zou de achtergrond alleen iets rozer maken in plaats van paars.