Mijn Picture of the Week 25. Het is er één van een paar weken terug, uit dezelfde serie als de "bosnimf". Mijn instructeur en eigenlijk iedereen die ze heeft gezien vond dit de mooiste uit de serie. Ik vond dit erg leuk om te doen en wil er graag meer met dit idee maken om mijzelf te verbeteren.
Ja ik heb ook al een week 26, maar die lever ik dan maar nog niet in
daniquexx
Geplaatst: 24-06-13 18:32
mijn (te late) foto van week 25!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-13 22:54
Mijn excuses! Ik zat te wachten op nog een aantal inzendingen, maar helaas niet allemaal binnen. Jammer. Ik was vanaf vanmiddag niet aanwezig thuis en heb dus helaas niet de lijst om 12:00 kunnen plaatsen. Dit hóórt natuurlijk wel! Ik wil dan ook voorstellen om de komende week (week 26) strak 12:00 op maandag aan te houden. Niet ingestuurd is pech. Na 12:00 inzenden (zonder vermelding) is ook pech. Dan hier...
Jespri slaat door omstandigheden even over, maar verzamelt hier. Sterkte, Jespri! Jolijnn, ik zet je voorlopig even hier neer. Ik zou het jammer vinden als je definitief stopt, aangezien je al vanaf week 1 meedoet. Heel veel beterschap en sterkte! Jolijnn verzamelt hier _nvds is er nog even tussenuit vanwege drukte. Zij verzamelt hier xMayo heeft nog steeds problemen met internet, dus slaat een week over!