Suuszels schreef:Ja volgens mij is hij nu wel minder korrelig
Oke mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Maar ook hier heeft het lekker gewaaid vandaag.. dus snel inspiratie voor wat nieuws. Dit keer in telefooncamera kwaliteit

Citaat:Thema: Verloren
Voltrooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek,Candy, Found Faces
Insturen: tot 31 oktober 2013 tot 20:00u.
Stemmen: vanaf sluiting tot 2 november 2013, eveneens tot 20:00u.
Suuszels
Agossie
Showteam
Melody
Mowgli7
pinkie87
tesseke
[***]
Nu zijn de ideetjes op dus doe ik de volgende keer mee
Bellatrix schreef:Ik wil niet zeuren maar is het niet de bedoeling dat je foto's maakt met een SLR? Het hele idee erachter is toch dat je die dan weer pakt en gaat werken om een goeie foto te maken. Compleet met instelingen en al.
Of mogen foto's van telefoons ook gewoon?
Bellatrix schreef:Ik wil niet zeuren maar is het niet de bedoeling dat je foto's maakt met een SLR? Het hele idee erachter is toch dat je die dan weer pakt en gaat werken om een goeie foto te maken. Compleet met instelingen en al.
Of mogen foto's van telefoons ook gewoon?
dan kruip ik weer in de mee lees modus!
En ik had liever ook mn spiegelreflex meegehad hoor. Maar zondag had ik geen plek om die mee te nemen. Nadeel van op twee plekken wonen. En het is dat ik een oudere telefoon heb, maar een nieuw model heeft bijna een betere camera dan mijn lichtelijk antieke camera
Als we maar crea bezig zijn toch? Komend weekend neem ik een koffer mee terug en dan heb ik m wel weer hier.
(