Haha dankjewel! Ik heb een heerlijk paasweekend gehad bij zee
k_m
Geplaatst: 21-04-14 19:56
Alsnog mijn commentaar voor week 15 Ben zelf een beginnende fotograaf dus ik probeer zo correct mogelijk te beoordelen!
Agossie: Mooie scherpte en mooie kat! Beetje jammer van de achtergrond, buiten zou deze foto super geweest zijn!
Ash_:Mooie foto, goede achtergrond, niets op te zeggen!
Asselruiter: Persoonlijke mening maar ik ben niet zo fan van dit soort foto's! Jammer van de weerspiegeling in het paardenoog.
Bellatrix: Mooie foto! Jammer van de donkere sfeer, ik zou hebben geprobeerd hem iets lichter te maken.
Binky: De impressie van eigenaar en hond in de boomgaard is mooi, jammer dat de foto niet scherp is..
Bumblehorse: Heel leuke sfeer met die sloten, knap gedaan en goede positie door het strand grotendeels nog te laten zien.
Calice: Wouwie! Die zou ik liever in kleur zien denk ik wel, maar de foto is heel cool!
Carmenxoxo: Leuke foto, kan zo als reclame voor het klokje.
C_estmoi: Hmm de wazige strepen op de voorgrond irriteren me..
Chip: Ik zou er iets meer kleur in gooien, beetje meer zomers. Maar mooie omgeving!
Chriske: Ik weet niet of het aan het uploaden licht maar hij lijkt me niet helemaal scherp.
Deetjeuh: Leuke foto, geeft me gelijk een valentijn gevoel!
Eline10: Goede foto, niets op te zeggen!
Evii_x: prachtige omgeving, mooie knol en goede foto! Leuk dat ie er helemaal opstaat!
Faatxhorse: De foto is technisch heel goed, alleen niet mijn smaak.
Fading: Toffe foto! Voor mij hadden de mensen best scherp erbij gemogen, maar zo geeft het ook een leuke sfeer.
Fellow: Mooie en goede foto!
Fennee: Ik heb het gevoel dat de ogen niet scherp zijn. wel leuke foto met de blauwe achtergrond.
Fenneeee: Leuke foto van moeder dochter band (geloof ik?) goed weergegeven.
Gub: Op het juiste moment genomen, gaaf!
Hanna94: Schattig! liefde spat er vanaf en foto is op het juiste moment goed genomen.
HeavensLove: Hele leuke, niks op aan te merken!
Iejoor: Mooi paard maar beetje een sec foto, het paard staat er maar wat droogjes bij te kijken!
Irene96: Correcte foto, goed gedaan ik veronderstel dat dit binnen was? Zwarte achtergrond en het zwart witte passen bij de foto!
ismy: Correcte foto maar de sfeer vind ik een beetje gek. Bij startkabels en een garage verwacht ik eerder een stoere meid en niet in een sprookjeskleedje..
JewEmm: Speciaal! Mooi met het licht op de achtergrond.
Jilinda: toffe foto plezier spat er van af! Met dit soort foto zou ik blij zijn omdat die goed het plezier en de band weergeven.
Joey: Heel mooi, niks op aan te merken.
Jolandaa: Goede foto, jammer van de linker vleugel die wat wazig is, maar knappe achtergrond!
Kelszz_: Niet mijn smaak, mede door de achtergrond ook.
_kiki_: Ik had het mooier gevonden moest ie vanachter helemaal scherp zijn en vanvoor niet, of net andersom. Nu is het een klein stukje in het midden, vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Kimberley23: Toch nog mooie sfeer kunnen wegzetten ondanks weinig licht, goed gedaan!
KimInda: Er lijkt ruis op je foto te zitten.. misschien door het uploaden want het is wel een mooie foto
Kimmms_: Leuke keuze bij het bijsnijden!
Laurajoy15: Schattige foto, jammer dat de pony niet zo lief kijkt maar mooie omgeving en goede foto.
Lipydo: Mooi portret maar de bloemen die er rond zitten zijn niet mijn smaak
Lizaa01: Mooie foto! Niets op te zeggen
Manonnevot: Correcte foto alleen houd ik persoonlijk niet zo van halve hoofdjes.
Marit: Wat een sfeer, top foto!
MarijeR: Niet echt mijn smaak, ik mis iets in de foto maar kan niet direct zeggen wat.
Marjoow: Deze lijkt wanneer ik hem open niet schep, jammer want imposant paard.
Mb_foto: Oh sorry maar wat jammer van die lelijke cape, de foto lijkt er gelijk heel veel donkerder door. Gewoon het witte paard, voor de witte bloesems had een stuk vrolijker geweest!
MichieldeM: Mooie foto, snelheid straalt er vanaf.
monbyou: Mooie haf, ik zie alleen precies wat bruin achtig door je black foto? Misschien dat even wegwerken en dan top!
MyHu: Vrolijke foto, maar ik zou hem iets meer contrast hebben gegeven, ik vind hem zo wat te licht!
NatassJa: hele mooie, niets op aan te merken.
Nayomie: Leuke compositie, ik ben wel niet zo voor het sepia effect.
Nefertarie: Hele goede, kat kijkt echt lekker vrolijk!
Racheel: Mooie en correcte foto, goed gedaan!
Revanches: Echt super mooie foto, fototechnisch niks op aan te merken maar wat zonde van de vele watermerken. Misschien is het omdat dit voor bokt is?
Robin_Rikkie: Leuk idee maar de hond lijkt niet helemaal scherp. Alhouwel ik echt wel moest kijken of ie nu scherp was of niet, dus kan aan mij liggen!
Samblabla: Ik las dat je de nadruk op het speeltje wou leggen maar dat vind ik net jammer, ik zou de vogel scherp hebben gedaan.
Sanne_com: Heel mooi! Roos lijkt super zacht op de foto, goed gedaan.
Showteam: toffe foto, lijkt een deugeniet die aap zo.
Sodeletuut: ik krijg de foto van Calice bij jou.. Straks even terugzoeken als ik het niet vergeet.
Suuszels: Mooie lucht op de achtergrond, goed gekozen.
Tesseke: Leuke foto, hond kijkt niet zo vrolijk maar hij is goed gemaakt!
Tinky12: Schattige en correcte foto!
XiiaaooNaa: Oh wouw super mooi! Echt fan van deze foto.
Ylvy: er zit vrij veel ruis op deze foto, zonde.
Yvonne_V: Oh leuke foto! Tof dat de kat in de doos zit.
sdvfoto
Geplaatst: 21-04-14 20:19
Zo ik heb me voorgenomen ook wekelijks een van mijn gemaakte fotos uit te zoeken en 1 hierop zetten.
Hierbij de eerste
MichieldeM
Geplaatst: 21-04-14 20:31
Mijn foto voor deze week:
(klik voor groot)
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Week 16 Ik kan alleen niet zo goed beoordelen hoe de kleuren zijn.. M'n laptopscherm is gesneuveld, dus heb nu een los scherm met vrij lage resolutie en héle rare kleuren..
laatste keer oude doos, morgen m'n camera ophalen. Deze kreeg een nieuw matglas, omdat ik die met schoonmaken beschadigd had en vorige week opgehaald, maar er zat toch nog wat stof op die ze er nu hopelijk af hebben.