Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:Tinker: als je toch het geld hebt voor een SLR + zware zoom, wat maakt dan die 60 euro nog uit. Is even een investering misschien, maar dan heb je ook wat. Op zo'n dure kun je ook wel een compactje zetten....
En daarnaast, wel eens gekeken wat andere statieven kosten? Check dat voor de grap eens. Zul je zien dat 60 euro (of laat het misschien nog wat meer zijn) haast niets is.
MysticTinker schreef:Ik bedoel meer van dat het geen "gewoon" statief is en dat als je hem gewoon op de grond neerzet dat je dan maar tot je enkels komt. (Bij wijze van spreken en van vooraf gezien) Wat ik wel zag is dat je bijvoorbeeld wel leuke standen kan vinden zoals bijvoorbeeld op een glijbaan, erg handig voor natuur fotografieHorsey_Lover, op die site staan een aantal foto's waar je dat ding allemaal aan vast kan maken. http://www.joby.com/galleryzoom11.html%20
Liesje89 schreef:Over de Nikon D40 is al zoooooooooveel gepraat in dit topic..
Er kunnen weinig lenzen op, dus als je graag lenzen wisselt zou ik ffies doorzoeken
xAmigo schreef:Het is nu officieel, vanavond ga ik (nouja, m'n vader) de Panasonic Lumix DMC FZ8 bestellen!
Ik ben echt zo blij, ik kan haast niet wachten tot hij er is!
Mijn vraag: heeft iemand van jullie hem, of hebben jullie er ervaring mee? Ligt-ie fijn in de hand? En ik zou ook heel graag voorbeeldfoto's willen zien.
Ashleey_ schreef:xAmigo schreef:Het is nu officieel, vanavond ga ik (nouja, m'n vader) de Panasonic Lumix DMC FZ8 bestellen!
Ik ben echt zo blij, ik kan haast niet wachten tot hij er is!
Mijn vraag: heeft iemand van jullie hem, of hebben jullie er ervaring mee? Ligt-ie fijn in de hand? En ik zou ook heel graag voorbeeldfoto's willen zien.
aaaah ben hééél benieuwd!!
Nog haast geen ervaringen van mensen! Vraag namelijk ook al tijden om voorbeeldfoto's