Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Klopt daarom wil je wel de juiste keuze maken. De 1100d is een stuk goedkoper, maar als de 1200d betere kwaliteit geeft dan leg je die paar cente meer er wel bij. Ik koop liever in de winkel dat vind ik toch wat makkelijker wat betreft garantie enzo mocht er iets mee zijn.
liedje89 schreef:Maar een opvolger hoeft niet altijd een grote stap vooruit te zijn natuurlijk, de 700D was bijvoorbeeld nauwelijks anders als de 650D.
Ik heb van de 1100D denk ik geen foto's meer, die gebruik ik alleen wel eens als ik in opdracht van iemand werk en die foto's bewaar ik niet op mijn eigen computer. Maar er is niets mis met een 1100D imo prima camera of de 1200D een echte verbetering is weet ik niet want die heb ik dus nooit in handen gehad.
Courses schreef:Ben ik de enige die het raar vind dat mensen voorbeeld foto’s vragen. Niet om iemand tegen het zere been te schoppen maar elke camera kan prima foto’s maken, ligt toch echt aan jou kennis en instellingen wat je ermee doet. Voorbeeld foto’s geven vaak zo’n vertekend beeld. Ze zien je al gaan in de winkel ‘Ja deze camera doet het niet. Hij maakt niet zulke foto’s als die ik op internet zag’
Shiloh schreef:Wel en niet mee eens... foto's door jan en alleman gemaakt heb je niet alles aan. Dat wil namelijk niet zeggen dat jij die foto's ook kunt maken, maar het zegt wel iets over wat er mogelijk is met de camera. En foto's op bijvoorbeeld vergelijkingssites, die camera's zij aan zij zetten en daarin de verschillen laten zien zijn zeker wel nuttig.