Deze jongen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Van deze waren er wel wat goed gelukt!
Kimmetjee04 schreef:Heavenslove
Heel leuk bedacht om op deze manier een collage te maken! En wat leuk dat het paard beschilderd is op die manier, erg interessant; ik vind het jammer dat ik daar niet bij ben geweest. Heb je nog andere oefeningen in zo’n collage gezet, ik ben wel benieuwd

Boktupload is trouwens handig voor foto's waarbij de kwaliteit er niet zo toe doet, als dat wel belangrijk is kan je beter wat anders gebruiken. 
Ik word er echt in gezogen, ik zou er kunnen blijven naar kijken. Knap werk hoor!
Mijn ervaring is dat ze heel goeie exemplaren hebben maar dat het prijsverschil zich gewoon uit in een groot kwaliteitsverschil tussen de verschillende exemplaren in een reeks. Als je een goeie Tamron vasthebt is de meerprijs voor Canon echt de moeite niet waard, maar de kans bestaat natuurlijk dat je een slecht exemplaar hebt. ()Hoewel de nieuwprijs + herstelling me nog steeds minder dan de helft gekost heeft dan een equivalent objectief van Canon
)
Misschien is het wel maar best dat je niet tussen de koeien(vlaaien) op de grond gaan liggen bent 

Knap gedaan!
De ogen lijken echt te leven, wat zeker heel knap is omdat het hondje een donker hoofd heeft.
Het schuurtje stoorde mij echt niet, ik lette er pas op toen ik erover las
Hoe bevalt je nieuwe camera trouwens? 
Ik kan er de vinger niet echt op leggen, maar iets in de kleuren voelt voor mij niet 100% goed. De groen- en bruintinten in de achtergrond zijn naar mijn gevoel iets te oranje-gelig uitgevallen, waardoor de pony qua kleur wat wegvalt. Verder is hij wel heel gaaf hoor!
Verder heel gave foto!
Erg geslaagde foto, ik hou wel van die strakke lijnen en dat abstracte!
Leuk gedaan!
Een beetje jammer dat de achtergrond zo druk is, ik heb het gevoel dat het geheel veel rustiger zou ogen als je een meer geopend diafragma gebruikt had.
Je zal zien dat dat echt heel snel betert als je daar af en toe op oefent, ik vond het vroeger heel moeilijk maar nu ik het af en toe doe gaat het me stukken beter af. Soms zelfs beter dan als ik de autofocus gebruik 
Leuke DoF ook, alleen een beetje jammer van de donkere schaduw rechtsonder.
Heb je nog extra belichting gebruikt voor de bloem of was het enkel de vlam? Ik zou namelijk van vuur een iets meer oranje licht verwachten.
En om het platform te kunnen wegphotoshoppen heb ik daarna nog een foto genomen van het uitzicht vanop de uitkijkpost. Er zit wel vrij veel (zeg maar veel) nabewerking achter, de hemel heeft ook een rare kleur gekregen omdat ik die beter vond contrasteren met het blauw van het kleedje. Eigenlijk heb ik mezelf dus wel volledig uitgeknipt en op het uitzicht geplakt, maar doordat de achtergrond van de foto waar ik opstond rondom me dezelfde kleuren had hoefde ik niet zo precies te werken
Agossie schreef:Tijdje geleden heb ik de 70-200 f/2.8 gekocht, maar dan zonder IS. Scheelt enorm in de prijs. Nu is mijn grote wens (eigenlijk al heel lang) de 24-70 f/2.8. Ik heb er één van Sigma, maar ik fotografeer nu veel liever met alle Canon lenzen in plaats van met de Sigma en wil hem dan ook graag "omruilen"... alleen die krengen zijn echt heel duur...![]()
Ik fotografeer nu het liefst met mijn 50mm of de 70-200.

), deels ook omdat ik de mogelijkheid had om het te betalen, maar ook omdat ik ook onder minder goede omstandigheden foto's maak. De zogenaamde 'bewijsplaatjes' als het om soorten gaat.