Voor.

Na.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YentlShots schreef:Heb ook weer wat te showen! vanochtend een ontzettend toffe portretstoot gehad met een mega mooi model, heel erg trots op de beelden. Bewerking ben ik altijd heel unsure over, dus ben benieuwd wat jullie van dit sfeertje vinden!
Voor.
[ [url=m/QQVRAq.png]Afbeelding[/url] ]
Na.
[ Afbeelding ]1_18102017_ShootSven_Utrecht_SeraRoth by Sera Roth, on Flickr
darkadia schreef:asm_kayleigh schreef:
Stockphoto's? Of even vragen bij een aantal fotografen.
Is een apart topic hier op bokt ook waar mensen foto aanleveren!
[FK] [CENTRAAL]1 foto, 10 bewerkingen!
Quir schreef:YentlShots, ik vind de bewerking echt goed gedaan! De foto ook heel gaaf, maar ik denk dat als er wat meer scherpte-diepte is het fijner kijkt. Dat het model dus helemaal scherp is.
Maar echt mooie foto!
Quir schreef:Nee, heeft niet met uploaden te maken. Dat wat scherp is, is ook scherp. Maar de kraag, schouder, oor, etc is onscherp door het grote gat/diafragma. De ogen bijvoorbeeld zijn wel echt scherp.
Quir schreef:Ik vraag me eigenlijk af of je ergens foto's kunt vinden waarop je bewerken kunt oefenen? Verder niet gebruiken of zo natuurlijk, maar om Photoshop beter onder de knie te krijgen. Vooral foto's van mensen/kinderen.
YentlShots schreef:Heb ook weer wat te showen! vanochtend een ontzettend toffe portretstoot gehad met een mega mooi model, heel erg trots op de beelden. Bewerking ben ik altijd heel unsure over, dus ben benieuwd wat jullie van dit sfeertje vinden!
Voor.
[ [url=m/QQVRAq.png]Afbeelding[/url] ]
Na.
[ Afbeelding ]1_18102017_ShootSven_Utrecht_SeraRoth by Sera Roth, on Flickr
Gianti schreef:beetje slordig geschoten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
ik zoek even tips voor uploaden op fb. Ik had hem een stukje donkerder ivm de vacht, echter oogt die op fb dan heel dof. Dit is de uiterste "lichtheid". voor ik op mijn computer detail verlies in de vacht, echt loop hij bij flickr upload wel zo dat ik nu detail verlies in de vacht...