Met de 50 2.5 zou dat dus ook goed lukken? In dat geval ga ik voor die kijken, wil graag een macrolens.

Weet alleen niet goed waar ik tweedehands op zou moeten letten om een miskoop te voorkomen, of loop je dat risico niet zo heel snel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar als je door de band bent gevraagd, al je vast wel een fotopas krijgen en heb je een makkelijkere plaats om vanuit te fotograferen.

Nogmaals bedankt voor alle advies!!
Nant schreef:Veel plezier met je nieuwe cam!
Ik heb mijn nieuwe lens sinds gisteren!! Helemaal blij!heb ook maar gelijk een zonnekap en U(W)V filter erbij genomen..

Nouks schreef:Oeps Alwiene, ben door extreme drukte helemaal je PM vergeten te beantwoorden
Wil je wel heel veel plezier wensen met je nieuwe camera
Haha, nee ik was eruit wat het moest worden en toen kon ik niet meer wachten 
Thanks voor de tips!

. De strijd gaat tussen de Canon 70-200 F4.0 IS USM of de Canon 70-200 F2.8 USM en ik heb het meeste nagelezen wat erover gezegd is en neig steeds meer naar de f4.0. Maar mocht iemand belangrijke zaken weten die ik zeker in mijn beslissing mee moet nemen, dan hoor ik dat héél graag, want het is toch best een behoorlijke uitgave
Bestond er een geweldige 50-200 lens dan had ik dat nog liever gezien, omdat ik met mijn 70-300 best vaak ertegenaan loop dat ik op de 70 al moeite heb om ver genoeg weg te kunnen staan om alles erop te krijgen
Maar voor zover ik weet/kan vinden bestaat zoiets niet toch?

)
Ik wil graag wel een lens met aardig wat bereik omdat deze lens ook geschikt moet zijn voor mijn reis naar Australië, en daar zitten de dieren helaas niet voor je neus