[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:46

hilly200 schreef:
jespri schreef:
Hilly200 Ruis kan bijna niet de ISO stond op 100 of max 200. Misschien word het is tijd om hem schoon te laten maken haha. ;) Over de ruimte ben ik het mee eens. Helaas had ik niet meer ruimte in de kamer om nog verder weg te gaan staan. Bedankt voor je feedback. :)

Nee dan kan het inderdaad niet! Zal dan wel door facebook komen :)

jij ook bedankt voor je feedback :)

Heb hem geüpload via weebly...
Dit is via pinterest, zie je het hier ook?

Alsjeblieft. :)

Jessica_1998

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:57

Oke, bedankt voor de feedback, ik vind m zelf wel mooi, maar vooral de scherpte en achtergrondonscherpte. Compositie is niet zo denderend

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:03

Week 11

Afbeelding

Instellingen:
f/6.3
1/160 secs
ISO100
200mm

Edit; weer zo enorm verscherpt, vooral in de vacht zie je dat heel goed! -O-

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:07

Week 11 tot nu toe

Cioccolato Lieve foto. Hier valt hij helaas wel heel erg weg in het zwart, maar bij jou is die wel goed zichtbaar als ik het goed begrijp. Verder niets aan toe te voegen.

glenstorm Mooie foto, niets aan toe te voegen.

joeluna Bedankt voor je feedback. Ja was inderdaad een meeting waar showteam en marjoow ook waren haha. :)

Brechtjee Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Billionache Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Rosslover Mooie foto. Hij had van mij nog iets lichter gemogen, vind hem nu nog net wat te donker. Verder niets aan toe te voegen.

Kanzi Wat ben jij toch creatief met Danbo! Vind dit een heel fijn plaatje met prachtige voorjaars kleuren, word er helemaal vrolijk van. Mooi gedaan.

Bellatrix Mooie foto. Vind de uitsnede leuk gedaan, weer wat anders dan normaal. Vind de foto wel wat donker en hard. Verder niets aan toe te voegen.

Maaaarije Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Binky Mooie foto. Ik mis wat scherpte bij de ogen, voor de rest niets aan toe te voegen. Ik vind jouw foto’s echt vooruit gaan. Sterkte met de operatie vandaag.

Marijepagter Mooie foto. Ik mis alleen wat scherpte en er lijkt ruis in de foto te zitten. Verder niets aan toe te voegen.

GerdjeHoran Mooi moment. De foto vind ik wat aan de donkere kant en mis wat scherpte, verder niets aan toe te voegen.

Taarss Mooie foto, hele fijne kleuren. Niets aan toe te voegen.

Murthul Leuk gedaan, met de hartjes. Vind hem goed gelukt, niets aan toe te voegen.

XiiaaooNaa Mooie foto en wat een leuk hondje. <3 Ik vind het overbelichte links wel wat storen, voor de rest niets aan toe te voegen.

S_imonee Prachtige foto! Het schuurtje was mij nog helemaal niet opgevallen, hij valt hier redelijk weg in het donkere. Nu ik het weet, zie ik hem wel. Verder niets aan toe te voegen.

Calice Prachtige sfeervolle foto, niets aan toe te voegen.

LinSa Mooie foto, lieve pony. Vind de foto wel wat geel uitvallen, verder niets aan toe te voegen.

Joeluna Bedankt voor je feedback en dat klopt inderdaad. Was erg gezellig. :D
S_imonee Bedankt voor je feedback. :)

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:24

Ik zie wat je bedoelt Jespri. Het scherm van mijn laptop wijkt stevig af zo te zien! Op m'n laptop zijn de kleuren normaal ,maar op m'n telefoon zijn ze heel geel inderdaad. Toch heb ik geen geel toegevoegd...

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 11:37

Feedback week 10:
Sicayes: Mooie foto, niks aan op te merken!
Gub: Prachtige foto! Hele mooie kleuren!
Grazyiris: Mooie foto! Niks op aan te merken
wendy1987: Mooie foto. Had misschien voor een andere compositie gekozen, nu staat de tijger centraal maar verder prima foto
Jessica1998: Vind deze minder mooi als je vorige. De hond kijkt de andere kant op en dat zou mooi zijn als de foto wat meer ingezoomd was maar nu komt de hond niet helemaal tot zn recht vind ik
caaramel: Mooie foto! Mooie scherpte, compositie en belichting!
Deetjeeuh: Gave foto! Niks aan op te merken
HeavensLove: Heel gaaf gedaan! Je ziet ook goed hoe de pirouette gaat!
Nefertarie: Gave foto zeg! Jammer van het glas (?) dat je er doorheen ziet maar dat kan je haast niet voorkomen
SternPhoto: Scherpte is mooi in de foto. Vind het contrast tussen de achtergrond en het dier wel te weinig en wat overbelicht
Jolijnn: Leuke foto! Misschien wat te overbelicht in de achtergrond maar verder een prima foto
Jacobeho: Gave foto! Niks op aan te merken
Ingvild: Mooie foto! Jammer van de achtergrond rechts maar verder prima foto!
_Kiki_: Leuke compositie gekozen! Mooi gedaan!
Myhu: Je gaat goed vooruit! Mooie scherpte en leuke compositie. Ook leuk dat de kleur van de bakstenen terugkomen in het hangertje bij de halsband
Dandy200: Mooi moment heb je gekozen! Foto lijkt wel scherpte te missen
Hanna_94: Gave foto! Niks aan op t emerken
Ilvy: Mooie lichte foto zeg en hele schattige combinatie! Wel is de foto echt heel erg onscherp, door het uploaden?
MarBri: Hele mooie foto! Niks aan op te merken
Tesseke: Hele mooie foto! Mooie compostie en erg mooie scherpte!
MarijeR: Prachtige foto. Mooi ook hoe de zon op de bloemen valt!
Leonyr: Prachtige foto! Heel gaaf!
Iejoorr: Mooi moment gepakt! Jammer van de deken en de achtergrond is ook wat storend
Robinrikkie: Prachtige foto! Niks aan op te merken
cathyenbeau: Mooie foto! De kleuren passen erg mooi bij elkaar en de scherpte is ook erg mooi
femmelz: Interessante foto. Mooi zo met die zon in de achtergrond!
Astor: Prachtige foto! VInd alleen aan de linkerkant van het haar de overgang van boven naar beneden daar zit een soort van waas? Dat is misschien wat storend
LinSa: Hele gave foto! Mooie kleuren en belichting en vooral ook scherpte!
Fellow: Leuke compositie en mooi ook met die zon zo! Vind de foto wel net wat te donker
Revanches: Hele mooie foto! Niks op aan te merken

Feedback week 11:
Cioccolato: Jammer inderdaad dat de oortjes wegvallen in het donker. Is natuurlijk ook een donkere hond dus had je misschien voor een andere achtergrond kunnen kiezen. Verder wel een erg mooie foto!
Glenstorm: Wauw mooie scherpte en belichting zeg! Niks op aan te merken
Brechtjee: Mooie foto! Scherpte is erg mooi maar ik mis iets, kan me vinger er alleen niet op leggen wat precies
Billionache: Prachtige foto en mooi moment! De pony kijkt ook erg lief
Rosslover: Mooie foto! Compositie is leuk en achtergrond is ook erg mooi. Je had misschien de paaltjes nog even kunnen wegwerken
Kanzi: Erg leuk gedaan! Niks aan op te merken
Bellatrix: Gave foto! Niks aan op te merken
Maaarije: Vind het een gave foto! Mooi ook met dat riet op de voorgrond !
binky: Prachtige foto! Scherptediepte is erg mooi en de scherpte ligt ook mooi op deogen van de kat!
marijepagter: Mooi moment en compositie. Zie wel wat ruis en het oog lijkt niet helemaal scherp
Gerdjehoran: Gaaf moment ! Wel jammer dat de foto wat scherpte mist
Murthul: Leuk gedaan met die hartjes! Niks aan op te merken
XiiaaooNaa: Hele mooie foto! Niks aan op te merken
S_imonee: Gave zonsondergang en prachtige kleuren!
calice: Prachtige foto! Niks aan op te merken
LinSa: Mooie foto! Niks aan op te merken!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:10

LinSa heb je de foto gemaakt toen de zaag laag stond? Dit verklaart misschien de gele gloed.

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:43

De zaag? :') :')
Nee ,het was rond kwart voor 5, dus dan is er nog aardig zon. Misschien komt het doordat ponylief gelig is, de achtergrond gelig is en dan de volle zon erop..

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 12:47

Het ziet er voor mij gewoon uit als een verkeerd ingestelde witbalans, maar dat valt prima te corrigeren in de nabewerking :j

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:08

Oh, dat is een goeie! Die stond nog op 'bewolkt' en dat was het bepaald niet! Zodra ik thuis ben ga ik er even naar kijken!
Dankjewel!

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 13:50

Mijn week 11:
Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:18

LinSa schreef:
Nee ,het was rond kwart voor 5, dus dan is er nog aardig zon. Misschien komt het doordat ponylief gelig is, de achtergrond gelig is en dan de volle zon erop..

Zaag? Hoe kan dat nou weer. _O- Er moest zon staan.

Jolijnn, Mooie foto. Ik mis alleen wat scherpte, klopt dat? Verder niets aan toe te voegen.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:21

Ik begrijp dat ik nog kan instromen? En kan ik dan nog insturen voor week 11?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 14:52

Natuurlijk, iiSunshine! Je kunt nog gewoon meedoen. Lees even de openingspost goed door en welkom!

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:53

Agossie schreef:
Natuurlijk, iiSunshine! Je kunt nog gewoon meedoen. Lees even de openingspost goed door en welkom!

Ik heb de OP goed doorgelezen, alleen ik wist het niet zeker ;) bedankt! Ik zal zo een foto posten

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:16

Jespri schreef:
LinSa schreef:

Zaag? Hoe kan dat nou weer. _O- Er moest zon staan.

Jolijnn, Mooie foto. Ik mis alleen wat scherpte, klopt dat? Verder niets aan toe te voegen.

Op de mac konden we deze puntjes niet vinden, heb met mijn leraar fotografie er naar gekeken.
Maar kan best zijn dat op een andere computer of mac, die anders ingesteld zijn, dat wel te zien is :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 18:17

Het kan ook heel goed door het uploaden komen hoor. :j

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:05

pff ik heb het helaas super druk dus ik weet niet zeker of ik nog feedback voor week 10 kan geven (sorry!)
misschien vanavond na de priveles wat tijd!

even een vraagje over de danbo's.
Waar hebben jullie ze gekocht? En waar kan je een grote en een kleine versie kopen? (kosten?)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:29

Deze week ga ik eens niet zeggen wat het is! Ik ben wel benieuwd wat jullie er van denken. Weer een rare schoolopdracht :)

Afbeelding

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 19:48

Ik meld me helaas af... Lever alleen maar 'oude doos' foto's in en kan me er momenteel niet echt meer tot zetten om speciaal hiervoor een foto te maken.. Zonde na bijna 62 weken ;(

Iedereen nog succes en ik blijf wel stiekem meelezen hoor!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 19:54

Ja, dat is echt zonde, maar ik begrijp het wel... Ik ga je afmelden hier.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:00

Jammer laurajoy15. :(:)

k_m Gave foto. Geen idee wat het is maar dat vind ik bij deze foto wel leuk. Mooi gedaan. :)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:12

Laatste gedeelte feedback week 10 – Vanaf pagina 141

Suuszels
Mooi! Misschien was het nog mooier geweest als je de lege ruimte eronder had weg gehaald, zodat je zo’n lange dunne balk overhoud. Dat lijkt me persoonlijk ook wel mooi :D

Sicayes
Ik vind het helemaal geen verkeerde foto hoor! Super leuk zelfs, het geluk straalt ervan af, de scherpte is erg mooi en de compositie vind ik ook best leuk +:)+

Gub
Oeeeh, mooi! Niets op aan te merken

CrazyIris
Mooie foto, niets op aan te merken ;)

wendy1987
Ik sluit me volledig aan bij je eigen opmerkingen, het is wel een erg knap poesje <3

Jessica_1998
Persoonlijk vind ik de foto niet zo heel interessant. Ik denk dat de foto leuker was geweest als het vanuit een andere hoek genomen was, dat de hond niet midden in de foto zat en dat het niet van de zijkant was (eventueel riempje weg zou ook mooi zijn, maar dit gaat natuurlijk niet altijd ;))

caaramel
Mooie foto! Het stokstaartje (dat is het toch? :P) lijkt niet helemaal scherp, maar dit is niet heel erg storend vind ik. Goed gedaan!

Deetjeeuh
Waaaw, die druppel lijkt echt perfect scherp! Super!

HeavensLove
Leuk zo’n collage, mooie foto’s heb je erin zitten en erg leuk om te zien! En weer eens wat anders natuurlijk.

Nefertarie
Deze foto is denk ik vanachter het glas genomen? De kleuren zijn wat minder, maar de leeuw is echt super gaaf en vooral zo met het adem wolkje! Prachtig om te zien! :j

SternPhoto
Waarmee heb je de foto geupload? Hij lijkt namelijk niet helemaal scherp, ook als je naar het logo kijkt zie je dat de kwaliteit niet helemaal is zoals die hoort. Verder wel een nette foto.

Jolijnn
Mooie scherpte, het heeft wel iets dat de achtergrond overbelicht is. Komt mooi uit in het zwart-wit!

Jacobeho
Waauw! Vind hem errruug gaaf!! :oo Alles zo mooi in het licht en de voorgrond, super!

Ingvild
Mooie foto! Misschien had je wat aan de rechterkant kunnen croppen, zodat de achtergrond wat rustiger bleef. Aan de linkerkant is die namelijk wel erg mooi ;)

_Kiki_
Van iets wat een saaie foto kan zijn, heb jij zeker iets moois gemaakt. Je hebt deze foto vanuit een mooie hoek genomen, waardoor die toch mooi is om naar te kijken :D

MyHu
Geen slechte foto, als je hem zelf hebt scherp gesteld. Kan me voorstellen dat dat behoorlijk lastig is met een hondje haha :=

Dandy200
Leuke foto, misschien nog mooier geweest als je er aan de linker- en rechterkant wat af had gesneden, dat het meer een portret foto was geweest :)

Hanna_94
Haha, grappig moment :D Persoon is wat overbelicht, maar verder mooi gedaan hoor!

Ylvy
Een mooie lichte foto voor in een binnenbak! :j Foto is net niet helemaal scherp, maar er lijkt ook veel kwaliteit verloren te zijn gegaan met het uploaden… zou dit kunnen?

MarBri
Aaaah, die pootjes! Wat een schatje. Misschien was iets meer contrast ook mooi geweest, nu heeft het konijntje zowat dezelfde kleur als de achtergrond op sommige plekken ;)

tesseke
Wauw, gave foto! Hier zou ik erg blij mee zijn als ik dat meisje was :D

MarijeR
Weer een erg mooie foto van jouw, niets op aan te merken!

Leonyr
Ik moest even twee keer kijken, met die verschillende kleuren en lijnen. Mooie foto! Ik zat op de plek waar die zwarte vogels (?) vliegen over mijn scherm te vegen, dacht dat er iets vies op zat :’) Die andere foto is trouwens ook erg gaaf!

Iejoorr
Mooi, niets op aan te merken!

Robin_Rikkie
Ook al zo’n mooie foto, niets op aan te merken :)

cathyenbeau
Mooie bruine herfstkleurtjes, leuk gedaan!

femmelz
Kleuren in je foto zijn best mooi, je kunt alleen niet zo goed zien wat die dingen op de voorgrond zijn haha :o

Astor
Mooooi!!

LinSa
Mooie scherpte en mooie kleuren, takje op de voorgrand stoort een heel klein beetje ;)

Fellow
Zo verkeerd vind ik hem niet hoor, is weer eens wat anders. Vind hem mooi scherp en op de juiste plaats scherp, en mooi zo met de zon!

Revanches
Aah, hoe dat hondje kijkt! Lief zeg, verder niets op aan te merken.

Jeeeej, dat was hem *\o/*
Ik moet zeggen, ik vind het best leuk om feedback te geven. Maar op een gegeven moment word het een beetje veel en wil je wel klaar zijn, want ik wil natuurlijk wel iedereen fb geven en niet maar een deel *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:41

Dankjewel allemaal voor de feedback! Hopelijk kan ik me er binnenkort aan wagen. :D wat doen er nog veel mensen mee, top! Hopelijk heb ik eindelijk genoeg tijd.. Zucht...

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:55

Ik heb via hier geüpload.
Ja kwaliteit via hier is echt bagger.