Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
desi92 schreef:Hallo
kunnen jullie me helpen ?
Ik twijfel tussen twee camera's
het is voor de gewone huis tuin en keuken kiekjes. Maar voor net iets betere kwaliteit dan de telefoon.
ik twijfel tussen de :
Nikon coolpix p600 en de nikon d3200 + 18-56 VR.
Welke van deze twee raden jullie aan, hebben jullie ervaringen hier mee ?
BalouArera schreef:Ik zit eraan te denken om een Canon EOS 1200D, een spiegelreflex, te kopen. Ik heb nu een systeemcamera (Sony cybershot H300) en ik zag dat de Canon minder megapixel heeft. Betekent dat dus dat de kwaliteit minder is? Of werkt dat anders bij spiegelreflex camera's?
Heeft er iemand ervaring met de Canon EOS 1200D? Ik lees op internet dat het een fijne instapcamera is en daar ben ik wel naar opzoek. Het hoeft geen super kwaliteit te zijn maar ik wil gewoon leuke foto's kunnen maken van vriendinnen/dieren en wat detailfoto's en outfitfoto's voor mijn blog.
Ilse_loveU_x schreef:Hallo wie kan mij helpen?
Ik wil binnenkort mijn eerste spiegelreflexcamera gaan aanschaffen. Zodat ik tijdens de wedstrijden foto's kan maken en af en toe eens een shoot kan doen van mijn pony en voor vriendinnen. Het is dus echt puur voor de hobby. Wat raden jullie mij aan? Ik heb niet een heel groot budget.
Courses schreef:Ilse_loveU_x schreef:Hallo wie kan mij helpen?
Ik wil binnenkort mijn eerste spiegelreflexcamera gaan aanschaffen. Zodat ik tijdens de wedstrijden foto's kan maken en af en toe eens een shoot kan doen van mijn pony en voor vriendinnen. Het is dus echt puur voor de hobby. Wat raden jullie mij aan? Ik heb niet een heel groot budget.
Wat is ‘geen groot budget’? Voor mij is geen groot budget een heel ander bedrag dan voor jou