Super bedankt! Hier heb ik echt wat aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ulaney schreef:Heeft iemand ervaring met deze camera ? kodak Easyshare Z710
Zo ja, reageert hij snel bij het klikken, ik dacht dat het sluitertijd heette ?
Harvest_Moon schreef:Ik wil graag wat meer weten over de Fuji Finepix S5600
Is er iemand die mij ervaringen kan vertellen of iemand die nog een paar voorbeeld foto's het liefst van paarden kan PBen ?
Harvest_Moon schreef:Ik wil graag wat meer weten over de Fuji Finepix S5600
Is er iemand die mij ervaringen kan vertellen of iemand die nog een paar voorbeeld foto's het liefst van paarden kan PBen ?
Harvest_Moon schreef:Ik heb eens het topic doorgebladerd en ben tot de conclusie gekomen dat er niet heel positief gepraat word over deze camera![]()
Hoe is jullie meing over de Canon EOS 400D en de Olympus SP 510 ?
Hoe zijn jullie ervaringen ? Iemand die mij foto's wil PBen ? Ik ben heel geinterreseert en Paarden Protret foto's
Ashleey_ schreef:Magli het ging om de FUJI niet de Nikon.
MarrieLeen schreef:Ik lees hier veel positieve dingen over de FujiFinepix S5600, en begin daar wel naar toe te neigen.
Nu ben ik vrij onervaren met fotograferen, met onze Olympus C-310 zoom kan ik prima overweg,
maar die Fuji is ook handmatig te stellen, is dat erg moeilijk als 'leek'? Met belichting etc?
magli schreef:Mijn eerste camera was ook de Nikon coolpix 5600. Ik vond het toendertijd een erg fijne camera. Lekker klein en je neemt hem snel mee. Maar als je iets mee verwacht van je camera ( denk aan uitvergrotingen ) schoot hij bij mij vaak te kort. Of je dit 'slechte ervaringen' kan noemen weet ik niet.Ik heb ... Nog iemand slechte ervaringen met nikon coolpix 5600 of ligt het aan mij? Ik werk trouwens niet professioneel ofzo hoor, ik neem gewoon graag af en toe foto's.
Ulaney schreef:Heeft iemand ervaring met deze camera ? kodak Easyshare Z710
Zo ja, reageert hij snel bij het klikken, ik dacht dat het sluitertijd heette ?
Horsy_Lover schreef:magli schreef:Mijn eerste camera was ook de Nikon coolpix 5600. Ik vond het toendertijd een erg fijne camera. Lekker klein en je neemt hem snel mee. Maar als je iets mee verwacht van je camera ( denk aan uitvergrotingen ) schoot hij bij mij vaak te kort. Of je dit 'slechte ervaringen' kan noemen weet ik niet.Ik heb ... Nog iemand slechte ervaringen met nikon coolpix 5600 of ligt het aan mij? Ik werk trouwens niet professioneel ofzo hoor, ik neem gewoon graag af en toe foto's.