[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:18

Super bedankt voor alle commentaar!! Zal er van de week ook es voor gaan zitten. :D

Mijn week 11.
Afbeelding

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:20

Week 11.

Had van mij nog wel iets meer van onder genomen mogen worden.. zodat de koe heel "machtig" lijkt. Maar ik durfde niet midden tussen al die koeien te gaan liggen :+

Afbeelding

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:23

joeluna schreef:
Sanne_com
Regende het op het moment van de foto? Aan de rechterkant lijk ik wat streepjes naar beneden te zien, of is dit nabewerking? :P Wel een erg mooie sfeerfoto!

Het regende inderdaad een klein beetje :D
Op de meeste foto's heb ik het zo vele mogelijk weggewerkt, maar bij deze wou ik het juist laten zien, lang leve dramatische foto's :D Dus het is en regen en wat nabewerking

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:27

Ylvy

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:27

1e :)

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:32

2e, zijn de kleuren veel mooier op!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:35

1e. :j

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:38

Ik vind juist de derde wel fijn qua kleuren van het paard icm met de achtergrond :+ de eerste vind ik ook wel ok, alleen de schaduwpartij niet zo mooi, tweede te gelig. Laatste vind ik de stenen niet zo heel mooi voor de foto.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-15 13:15

Derde.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:54

Laat ik meteen week 11 maar doen want ik weet niet hoe ik er verder in de week aan toe ben {donderdag word mijn galblaas verwijderd } en het zou zonde zijn als ik daardoor het jaar niet zou kunnen volmaken.

Afbeelding

marijepagter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:14

mijn week 11

Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:34

week 11

Afbeelding

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:56

GerdjeHoran schreef:
week 11

[ Afbeelding ]

wauw die is wel echt heel gaaf, jammer dat ie niet helemaal scherp is

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:02

elle108030 schreef:
GerdjeHoran schreef:
week 11

[ Afbeelding ]

wauw die is wel echt heel gaaf, jammer dat ie niet helemaal scherp is

ja dat vond ik ook wel erg jammer! maar het was een gebeurtenis van een paar seconden dus ik moest snel handelen

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 16:12

Week 11:
Mijn eigen paardje weer eens op de foto gezet!
Afbeelding

Toch voor deze gekozen! Iedereen bedankt voor het mee helpen kiezen :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 17:49

En ook mijn week 11, de eerste keer met Danbo! Vind t zelf erg jammer dat er een paar hartjes afgeknipt lijken, denk dat dit komt doordat de lijntjes er voor zaten, volgende keer daar dus even op letten denk ik. :j

Afbeelding

Edit; flickr heeft danbo weer raar verscherpt. die is op t origineel gewoon scherp.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:48

Tussen al het leren door een Friese Stabij puppy gefotografeerd van een vriendin! <3

Hond deed wat hij zelf wilde (puppy he haha), dus ik moest mezelf maar steeds snel verplaatsen...
Het moest op de stoep/straat tussen de auto's of binnen in huis, dus dan maar de straat...geen andere optie.

Afbeelding

HIJS ZO SCHATTIG <3 :):)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:01

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:04

Mijn week 11.

Gisteren de zonsondergang.

Afbeelding

Vind alleen het dak van het schuurtje linksonder jammer. Zag ik pas bij het bewerken.. anders had ik even een paar stappen naar voren gedaan..

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:07

Jeetje, wat ongelofelijk mooi die zonsondergang. Wow!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:24

Heel erg bedankt voor de feedback :D .
En wat een mooie platen zitten er weer tussen!

De zonsondergangfoto van Simone is erg gaaf!

Ik heb ook nog even met de zonsondergang geprutst vanaf mijn favo plek <3 .
Week 11:
Afbeelding

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:38

Feedback week 10:
manonfleur: Ik vind het meestal mooier om foto's van honden van een laag perspectief te nemen maar bij deze foto vind ik het erg leuk! De foto is mooi scherp, leuke compositie genomen ( ook dat je het staartje nog ziet ) en vind de achtergrond met de tegels erg leuk
Murthul: Erg mooie foto! Vind het shirtje alleen wat minder, hij ziet niet strak genoeg naar mijn mening
Kimdegroot94: Mooie spontane foto! Mooie heldere kleuren en de scherpte is erg goed!
Calice: Lieve foto! Mooie achtergrond gebruikt en de scherpte is ook erg goed. Wel jammer van de harde schaduwen
Teszz: Geen bijzondere foto maar wel leuk uitgevoerd! Scherptediepte is mooi!
Crazy_horses: Prachtige foto! Mooi scherp en leuk zo met die blauwe achtergrond. Past erg mooi bij de kleur van het paard!
monyboue: Mooie foto! Niks op aan te merken
PenS: Gave foto! Er lijkt wel een soort van waas over de foto te zitten waardoor het oog van het paard ook niet helemaal scherp oogt
LOVESUSHI: Mooie foto! KLeuren van de lucht en het wate rzijn erg mooi alleen vind ik het 'rossig' achtige bij het riet en de huizen beetje to much
Jewemm: Echt een gave foto! Die meeuwen maken de foto ook echt af! Heel mooi gedaan!
Wiancar: Erg mooie foto! Prachtige kleuren en een erg lief moment van baasje en paard!
sodeletuut: Mooie foto! Mooi moment heb je ook vastgelegd
Agossie: Wauw, prachtige foto! De achtergrond past ook erg mooi bij de hond
Cleo: Mooie kleuren in de foto! Vind het witte in de achtergrond wel wat te overbelicht
elle108030: Fijne sfeer zit er in de foto! Geen bijzonder onderwerp maar vind het wel leuk hoe je met de scherptediepte hebt gespeeld
ponyaddicted: Ruiter en paard kijken beide erg leuk! Wel vind ik de foto wat te overbelicht en vind ik je compositie niet mooi
bumblehorse: Mooi moment heb je vastgelegd. Foto lijkt wel wat scherpte te missen
Suuszels: Gave foto! Niks op aan te merken

Morgen weer verder met de rest!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 21:40

Thanks Nescafe en calice! :D Ben ook super blij dat hij gelukt is. Alleen de ruis is jammer, maar ik hoop dat dat straks met mijn nieuwe camera niet meer zo aanwezig is :D
Hij is vandaag binnen gekomen, maar wilde graag deze inzenden :+

Die van jou is ook super gaaf Calice!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 22:32

Week 10

Cioccolato Mooie foto. Ik stoor mij niet aan het draadje hoor. Niets aan toe te voegen.

Eskegirl Mooie foto. Vind hem goed gelukt voor een compact camera. Niets aan toe te voegen.

Marjoow Mooie foto, leuk bewerkt. Niets aan toe te voegen.

glenstorm Mooi gelukt in een binnenbak! Niets aan toe te voegen.

hilly200 Prachtige kleuren, heel mooi. Niets aan toe te voegen.

Rosslover Leuke foto. Ik mis wat scherpte en het paard had wat meer opgelicht mogen worden van mij. De achtergrond kleuren vind ik wel fijn kijken.

Kimdegroot94 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Marijepagter Mooie foto. De foto had van mij iets meer ruimte mogen hebben, verder niets aan toe te voegen.

Magda_90 Grappige foto. Ik had zelf de ogen wel scherp gehouden denk ik. Verder niets aan toe te voegen.

Asselruiter Mooie foto. Het zilverwerk leid mij wel iets af op de foto. Verder niets aan toe te voegen.

Binky Mooie foto, net of het getekend is. Niets aan toe te voegen.

S_imonee Mooie foto, niets aan toe te voegen.

_Patriciaa Leuke foto. Ik mis wel wat scherpte en misschien had je iets meer kunnen spelen met de compositie. Verder niets aan toe te voegen.

Bellatric Leuk gedaan! Onderin had er misschien iets meer contrast in mogen zitten, het zwarte van je kleding valt nu helemaal weg in de cape bij mij. Verder niets aan toe te voegen.

Elin91 Leuk gedaan! Niets aan toe te voegen.

Taarss Mooie kleuren. Hij lijkt wel wat onscherp of bewogen, kan het niet helemaal plaatsen. Verder niets aan toe te voegen.

it_is_me Mooie foto. Goed gelukt in een binnenhal, niets aan toe te voegen.

Billionache Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Lipydo Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Showteam Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

k_m Leuk gedaan. Vind je blik persoonlijk niet zo fijn kijken. Fototechnisch niets aan toe te voegen.

louiisa Welkom! Mooie foto, vind er wel een behoorlijke rode gloed over heen zitten. Verder niets aan toe te voegen. Originele vind ik mooier dan de bewerkte versie.

Laurabloem Leuke foto. Hij is wel wat blauwig. Verder netjes gedaan.

Mariett Mooie foto. Ik vind je blik wel wat ‘’doods’’. Verder niets aan toe te voegen.

Nescafe Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Verosjaak Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Marit Prachtige foto. Ik vind de onscherpte onder de vleugels juist mooi. Het laat de snelheid zien van de vleugels, dus ik stoor mij er zeker niet aan. Grappig van je sluitertijd, had deze ook hoger verwacht haha.

Killyenn Leuke spontane foto. Het rode van de lippenstift knalt hier wel echt van het beeldscherm. Vind de ogen wel iets te geknepen, maar dat krijg je met lachen natuurlijk. Verder niets aan toe te voegen.

Jilinda Mooie foto, niets aan toe te voegen.

XiiaaooNaa Mooie foto. Vind hem rechts (op het paard) wel wat te donker. Verder niets aan toe te voegen.

Joysiee Mooie foto. Misschien had je links nog wat meer ruimte kunnen houden. Verder niets aan toe te voegen

Gerdjehoran Wat een schatje! Mooie foto, mag misschien iets meer contrast hebben. Verder niets aan toe te voegen.

Kanzi Wat ontzettend leuk gedaan! Niks aan toe te voegen.

IsaCalixa Mooie foto. Ik mis wel wat scherpte en vind hem wat krap uitgesneden. Verder niets aan toe te voegen.

Maaaarije Leuke foto. Ik vind de kleuren wel iets te hard. Verder niets aan toe te voegen.

Kimmetjee04 Prachtige foto, heel gaaf gedaan. Niets aan toe te voegen.

horserider22 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Joeluna Mooie foto, niets aan toe te voegen. Leuk logo! Denk wel dat ik het mooier vind als het paard inderdaad niet afgesneden is.

SharonPlugge Mooie foto, niets aan toe te voegen.

xFace Mooie foto, misschien had die iets lichter gekund. Verder niets aan toe te voegen.

quartel De lichte achtergrond vind ik juist wel wat hebben. Voor mijn gevoel zit er weel een soort blauwe waas over het paard. Verder niets aan toe te voegen.

_Elke Mooie foto, niets aan toe te voegen.

MZorro Mooie foto. Vind hem inderdaad iets te donker. Vind hem wel heel sfeervol. Niets aan toe te voegen.

Brechtjee Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sanne_com Mooie foto, niets aan toe te voegen.

manonfleur Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Murthul Mooie foto. Vind het wel jammer dat de onderste hand niet scherp is. Veder niets aan toe te voegen.

Kimdegroot94 Lieve foto, niets aan toe te voegen.

Calice Lieve foto. Jammer van de schaduw in het gezicht van de vrouw. Verder niets aan toe te voegen.

TeSzZz Mooie foto. Misschien hadden de kleuren wat zachter gekund, verder niets aan toe te voegen.

Crazy_Horses Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Monbyou Wat een leuk paard! Vind de foto iets aan de donker kant. Verder niets aan toe te voegen.

PenS Leuke foto. Had van mij iets meer ruimte mogen hebben en wat lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.

Lovesushi Mooie foto. Vind de rood tinten wel iets te aanwezig, voor de rest niks aan toe te voegen.

JewEmm Mooie foto, niets aan toe te voegen.

WiancaR Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sodeletuut Wat een lieve foto. Onderin had hij iets lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.

Agossie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

_Cleo Mooie foto. Mis wel wat ruimte en vind het groen wat te fel. Verder niets aan toe te voegen.

elle108030 Mooie foto. Vind het kleurenspel erg mooi gedaan. Niets aan toe te voegen.

ponyaddicted Vind deze foto niet zo, sorry. Vind het gezicht wat overbelicht net zoals de neus van het paard. Verder raakt de foto mij niet. Ben benieuwd naar je volgende foto’s. :)

Bumblehorse Leuke foto, niets aan toe te voegen.

Suuszels Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Sicayes Leuke spontane foto, niets aan toe te voegen.

GubPrachtige foto. Het vogeltje leid mij wel af, verder niets aan toe te voegen.

Crazyiris Mooie foto. Kleuren vind ik wel iets hard, verder niets aan toe te voegen.

Wendy1987 Mooie foto, vind hem wel aan de donkere kant. Verder niets aan toe te voegen.

Jessica1998 Vind deze foto niet interessant sorry. Vind het onderwerp te centraal en de houding niet interessant. Ben benieuwd naar de volgende foto’s. :)

caaramel Wat een lief diertje. De foto had wel iets lichter gemogen, verder niets aan toe te voegen.

Deetjeeuh Mooie foto, niets aan toe te voegen.

HeavensLove Gaaf project! Mooi vastgelegd.

Nefertarie Mooie foto. Jammer dat je de reflectie van het glas ziet, verder niets aan toe te voegen.

Sternphoto Lieve foto. Fijne kleuren. Niets aan toe te voegen.

Jolijnn Mooie foto. Vind hem in het gezicht wel wat donker, verder niets aan toe te voegen.

Jacobeho Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Ingvild Mooie foto. Ik had iets minder rug gepakt en iets meer ruimte aan de rechterkant. Misschien de foto nog wat opgelicht, verder niets aan toe te voegen.

_Kiki_ Mooie foto, niets aan toe te voegen.

MyHu Mooie foto, niets aan toe te voegen. Vind hem goed gelukt hoor.

dandy200 Leuke foto. Ik ben het eens met dat de foto wat lichter had gemogen. Verder ben ik niet zo fan van de vierkante uitsnede. Verder niets aan toe te voegen.

Hanna_94 Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Ylvy Mooie foto, goed gelukt in een binnenbak! Niets aan toe te voegen.

MarBri Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Tesseke Leuke foto, niets aan toe te voegen.

MarijeR Prachtige foto. Heel mooi hoe je dat ene bloementje hebt uitgelicht. Niets aan toe te voegen.

Leonyr Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Iejoor Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Robin_Rikkie Mooie foto, niets aan toe te voegen.

cathyenbeau Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Femmelz Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Astor Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

LinSa Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Fellow Mooie foto, vind hem wel wat aan de donkere kant. Verder niets aan toe te voegen.

Revanches Mooie foto. Leuk om het contact tussen mens en dier te zien. Verder niets aan toe te voegen.

Eline91 Dankjewel voor je feedback van week 9 en 10. Ben het helemaal met je eens over week 10.
S_imonee Dankjewel voor je feedback. :)
Sicayes Ik denk dat het door het uploaden komt, al durf ik dat ook niet 100% te zeggen. De originele foto heb ik op een externe schijf staan (die ik nu niet bij mij heb), kan daarom ook niet kijken. Bedankt voor je feedback. :)
Monbyou Het geeft een Low-Fi effect aan de foto’s. Hier staat wat meer uitleg http://www.kamera-express.nl/over-ons/n ... ust-shoot/ Bedankt voor je feedback. :)
MZorro Dankjewel voor je feedback. Ik vind het haar ook prachtig haha. :)
taarss Bedankt voor je feedback. :)
Manonfleur Bedankt voor je feedback. :)
Hilly200 Ruis kan bijna niet de ISO stond op 100 of max 200. Misschien word het is tijd om hem schoon te laten maken haha. ;) Over de ruimte ben ik het mee eens. Helaas had ik niet meer ruimte in de kamer om nog verder weg te gaan staan. Bedankt voor je feedback. :)
xFace Bedankt voor je feedback. :)

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 23:13

jespri schreef:
Hilly200 Ruis kan bijna niet de ISO stond op 100 of max 200. Misschien word het is tijd om hem schoon te laten maken haha. ;) Over de ruimte ben ik het mee eens. Helaas had ik niet meer ruimte in de kamer om nog verder weg te gaan staan. Bedankt voor je feedback. :)

Nee dan kan het inderdaad niet! Zal dan wel door facebook komen :)

jij ook bedankt voor je feedback :)