Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabixcoen schreef:Hallo,
ik wil graag beginnen met fotograferen, maar heb nog niet zoveel ervaring. Vooral niet met de grote camera's! Kan iemand mij vertellen welke camera makkelijk te besturen is, mooie foto's maakt, goed is voor de beginnende fotografen en niet al te duur is?!
Alvast bedankt
gabixcoen schreef:Hallo,
ik wil graag beginnen met fotograferen, maar heb nog niet zoveel ervaring. Vooral niet met de grote camera's! Kan iemand mij vertellen welke camera makkelijk te besturen is, mooie foto's maakt, goed is voor de beginnende fotografen en niet al te duur is?!
Alvast bedankt
Courses schreef:Onscherpe foto's ligt ook aan jezelf, hoe vervelend dat ook klinktApparatuur de schuld geven schiet niks op.
Alle instapmodellen die momenteel op de markt zijn zijn prima modellen. Ligt er vooral aan welke je het fijnste in de hand vind dus loop een winkel binnen, probeer een paar modellen uit waarvan je zelf de prijs aantrekkelijk vind (het liefste niet de MediaMarkt want die smeren je van alles aan) en maak op basis daarvan je keuze.
gabixcoen schreef:Courses schreef:Onscherpe foto's ligt ook aan jezelf, hoe vervelend dat ook klinktApparatuur de schuld geven schiet niks op.
Alle instapmodellen die momenteel op de markt zijn zijn prima modellen. Ligt er vooral aan welke je het fijnste in de hand vind dus loop een winkel binnen, probeer een paar modellen uit waarvan je zelf de prijs aantrekkelijk vind (het liefste niet de MediaMarkt want die smeren je van alles aan) en maak op basis daarvan je keuze.
Oke bedankt, maar ik weet dat het aan mezelf ligt als je gewoon een goede camera hebt, maar ik bedoelde niet zo'n camera die niet hele scherpe foto's maakt (Daarmee bedoel ik dus slechtere kwaliteit.)