Helaas weer uit de oude doos. Ik hoop volgende week vrijdag meer duidelijkheid te krijgen over wat er precies mis is met mijn knie, tot die tijd kan ik niet heel veel
Ik meld me helaas af.. fotograferen zonder te kunnen lopen lukt helaas ni. Te horen gekregen dat ik wrs nog 4 weken ni kan lopen. Dus en nu 6 keer achter elkaar oude foto in te steuren vind ik jammer. Bedankt allemaal voor het commentaar enzo wat ik heb gehad. Ik heb er heel veel aan gehad.
Xx
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
edit: een wat minder overbelichte gevonden, nog steeds wel overbelciht. de weerspiegeling van het blok aan de overkant vind ik juist wel wat hebben, alleen jammer van het dingetje in zn staart.
Ook hier een first time: gallop-foto's gek genoeg ja...had ik dat nog nooit gedaan
zonde van de achtergrond, maargoed, beter lukte helaas niet bah, kwaliteit is weer lekker bagger
NatassJa
Geplaatst: 09-06-13 23:17
Mijn week 23:
Nefertarie
Geplaatst: 09-06-13 23:30
Mijn week 23:
Aroha
Geplaatst: 09-06-13 23:50
Heb met Agossie ge-pbt of ik ook mee mocht doen, dat kon, alleen begin ik even met een foto uit de oude doos.. Had ineens een baan en geen tijd. Komende week hopelijk wel weer ...
Ik post nooit werk op bokt, dus dit leek me een leuke weg om dat eens te gaan doen.. Ik start binnenkort met een fotografie opleiding aan de kunstacademie ( ) dus dit is een goede training .
okay, ik heb alles op mijn website weer aardig bijgewerkt, en nu moet ik het ook echt weer gaan bijhouden! hahah, nouja, hier mijn foto voor afgelopen week: (en dat was week? ) en de foto voor deze week (die nu dus begonnen is)
bij deze foto vind ik het zelf leuk dat hij scheef is.