NinaTijger schreef:
Een kennis van ons is naar de mediamarkt gegaan, heeft de aanbieding laten zien en tja, je raad het al mediamarkt ging er 100,- euro onder zitten. Omdat zij de goedkoopste waren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NinaTijger schreef:
moodindigo schreef:Dat hoor ik wel vakerMensen met een canon zijn helemaal anti Nikon en andersom hoewel het beide erg goede camera's zijn hoor!
Nouks schreef:Hmmm, hopen dat je er geen spijt van krijgt dan maar
pharagirlke schreef:Ik wil een Camera kopen maar deze is niet voor professionele foto's oid. Eerder voor mooie rijfoto's/portret foto's te maken. Liefst een canon die betaalbaar is.Ik heb er geen enkel probleem mee dat het een ouder model zou zijn. Moet hem zelf betalen dus ik kan simpelweg geen 250 euro uitgeven aan een camera...Ik weet dat een erg laag budget is maar er moet toch wel íets degelijk te vinden zijn?
Zinn schreef:heb net de canon eos 400D en deze http://www.fotokonijnenberg.be/product_ ... duct=11520 lens besteld.
Myukii schreef:Als je tot de 700 euro wil sparen, kun je een fijne DSLR met een redelijk objectief kopen. Er zijn steeds vaker aanbiedingen voor een body (soms zelfs met kitlens) voor 500 euro, en dan een leuk lensje voor 200 euro erbij, kun je vast wel weer even mee vooruit.
Anders zou ik je de fuji finepix s5600 aanraden, die is een stuk goedkoper (199 euro) en maakt ook góéde foto's!
Millenium schreef:Zou je mij misschien willen laten weten als je de lens hebt en eventule foto's willen sturen? Wil namelijk ook een andere lens bij mijn 400d
Nouks schreef:Ze kan geen 250 euro uitgeven, vraag me af of 230 dan wel kan
traan_beauty schreef:Myukii schreef:Als je tot de 700 euro wil sparen, kun je een fijne DSLR met een redelijk objectief kopen. Er zijn steeds vaker aanbiedingen voor een body (soms zelfs met kitlens) voor 500 euro, en dan een leuk lensje voor 200 euro erbij, kun je vast wel weer even mee vooruit.
Anders zou ik je de fuji finepix s5600 aanraden, die is een stuk goedkoper (199 euro) en maakt ook góéde foto's!
Oké, bedanktWeet ik een beetje waar ik naar toe ga sparen
Ik hoop iig dat ik al heel wat centjes verdien van 't zomer.. We zullen zien!
En wat zijn precies de verschillen tussen de DSLR en eenfuji finepix s5600? Qua qualiteit en gebruik ect.