[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fellow

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:55

Oeeh ik ben nog bezig met mijn foto, hoop dat ik hem binnen 5 minuten af heb :')

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 22:56

Snel snel snel!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:57

De mijne komt er ook aan!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:59

Mijn volgende is alweer klaar. Daarna snel mn bed in!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:00

Net binnen de tijd, toch?
Week 10, weer een simpele foto. Was vandaag met de camera op pad, maar van de echte menfoto's is niets echt acceptabel geworden, dit was de enige foto die nog een beetje oke was, dus dan dit maar. Wel mooi lentezonnetje erbij. *\o/*

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:00

op de valreep mijn POTW10
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 23:12

De samenvatting van week 10 - 2015:

Agossie verzamelt hier
Asselruiter
Astor verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
billionache verzamelt hier
binky
Brechtjee verzamelt hier
Bumblehorse
caaramel
calice
cathyenbeau
Cioccolato
Cleo_
crazy_horses
CrazyIris verzamelt hier
Dandy200 verzamelt hier
Deetjeeuh verzamelt hier
Eline91 hier
_Elke
elle108030
EskeGirl
Fellow
femmelz
GerdjeHoran verzamelt hier
glenstorm verzamelt hier
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
hilly200 verzamelt hier
horserider22
Iejoorr
Ingvild
IsaCalixa
it_is_me verzamelt hier
ismy zit nog een paar weekjes in Nepal.
Jacobeho
Jespri verzamelt hier
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
joeluna verzamelt hier
Jolijnn
Joysieee
Kanzi verzamelt hier
_Kiki_ verzamelt hier
Killyenn
KimdeGroot94
Kimmetjee04
k_m verzamelt hier
LauraBloem
Leonyr
Lipydo
LinSa
louiisaa
LOVESUSHI verzamelt hier
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
manonfleur verzamelt hier
MarBri verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
marijepagter
MarijeR verzamelt hier
Marit
Marjoow verzamelt hier
monbyou
Murthul verzamelt hier
MyHu verzamelt hier
MZorro
Nefertarie
NESCAFE verzamelt hier
_Patriciaa verzamelt hier
PenS
ponyaddicted verzamelt hier
quartel verzamelt hier
Racheel levert later in ivm school, maar verzamelt hier
Revanches
Rianne_ levert later in ivm drukte.
Robin_Rikkie verzamelt hier
rosslover verzamelt hier
Sanne_com verzamelt hier
SharonPlugge
showteam
S_imonee verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
Sodeletuut
SternPhoto
SuperLiesje is nog met vakantie, maar verzamelt hier
Suuszels verzamelt hier
taarss
tesseke
TeSzZz verzamelt hier
verosjaak verzamelt hier
wendy1987 verzamelt hier
WiancaR verzamelt hier
xFace
XiiaaooNaa
Ylvy

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:15

Mijn week 11

Afbeelding

Met de roos foto had ik dat het rood, soms te rood was bij anderen. Hier heb ik het juist dat het zwart te donker is. De hond is ook zwart dus zou ze bij anderen heel erg wegvallen. Bij mij zie ik de gehele hond, zelfs de oren.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:15

Zo dan maar direct de spits afbijten bij week 11:

Afbeelding

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:51

Vervolg feedback week 10

it_is_me
De hoek waaruit de foto is genomen is niet ideaal, en de drukke achtergrond ook niet. Maar dat is ook wel erg lastig tijdens zo’n show. De scherpte is wel erg netjes! :D

billionache
Dat het zo dynamischer is klopt wel, toch vind ik het in deze foto niet zo heel erg mooi uitkomen. Misschien was de onscherpe hand wel mooi geweest als de foto een beetje van de zijkant was genomen dat je dan de vingers in beeld had. Dan kon je de beweging op de snaren misschien mooi zien :j

Lipydo
Vind het een erg mooie sfeerfoto, of noem je dat niet zo in dit geval? haha. Maarre… moet zeggen dat ik hem ook wel erg gewaagd vind, maar dat vind ik denk ik nogal gauw :P Vind hem wel goed gelukt!

showteam
Ook al zo’n prachtige foto! <3 Het licht in de ruimte is perfect, en ik vind het een erg sprekend model! Dezelfde als die van Marjoow als ik me niet vergis?

k_m
De fot komt erg hard over, ook de blik van het model komt als het ware ‘hard aan’. Het heeft zeker iets! Dit was denk ik ook de bedoeling van de foto, toch? :D

louiisaa
Welkom, leuk dat je mee doet! ;) Het is een erg mooie foto, alleen jammer dat je er in de bewerking zo’n rode gloed overheen hebt gegooid. Volgens mij heb ik het origineel ook nog langs zien komen, die foto was echt super! Bewerken is vaak mooi, maar niet te +:)+

LauraBloem
Zoals je zelf al aangaf is het erg jammer dat het gezicht van de ruiter overbelicht is, maar over het algemeen lijkt heel de foto wel wat flets. Er lijkt ook een beetje een licht blauwe gloed overheen te zitten. Heb je geprobeerd om de foto te bewerken in PS, LR of GIMP? Of bedoel je dat je het op de camera hebt geprobeerd? Het onderwerp is trouwens wel mooi bevroren!

Mariett
Mooi gedaan! Vooral zo met die luchtbellen, leuk!

NESCAFE
Erg mooie foto, en ik vind dat de bewerking daar helemaal bij past. Goed gedaan! :j

Verosjaak
Wat grappig, zo’n soort doorgangetje tussen de bomen. Mooie scherpte en onscherpte in de foto, niets op aan te merken dus! :)

Marit
Weer een erg gave foto! Bewegingsonscherpte stoort lichtelijk, maar ik las dat deze vogeltjes zo snel zijn dus ik heb zeker respect voor je foto! Erg knap!

Killyenn
Inderdaad een leuke spontane foto :D Al was ie denk ik nog leuker geweest als er wat meer scherpte in had gezeten ;)

jilinda
Gaaf gedaan! Scheve horizon past hier mooi bij. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleurenfoto, die had denk ik ook wel gaaf geweest voor POTW :P

XiiaaooNaa
Erg leuke speelse foto! Heb je met PS/LR/GIMP een draadje weg proberen te werken? Er lijkt nog iets zichtbaar te zijn als je naar het bos kijkt (net iets boven de onder rand van het bos) Correct me if I’m wrong :D Scherpte in de foto is erg goed gelukt!

Joysieee
Wat een mooie kleuren in de foto, viel me meteen op! <3 Uitsnede vind ik inderdaad wat minder haha, mag ik vragen waarom je er zo voor hebt gekozen? :)

GerdjeHoran
Wat lief! Haha dat halsbandje met het Love hangertje eraan, te schattig! :))

Kanzi
Hoe kom je toch elke keer op zulke leuke ideeën? Echt geweldig! _/-\o_

IsaCalixa
Ik vind de blik van het model niet zo sprekend, het lijkt erop zo van:
‘Ik wil lachen’ ‘Nee, het mag niet!’ ‘Houd je lippen stijf op elkaar!’ haha :')
De scherpte lijkt ook niet helemaal op het oog te liggen, al is dit wel behoorlijk lastig met een zelfportret. Misschien ligt het ook wel aan het uploaden? Waarom heb je ervoor gekozen om niet in hoge kwaliteit te uploaden? ;)

Jespri
Vind hem erg gaaf! Net als die van Marjoow en showteam, toevallig op dezelfde locatie gemaakt? :P

Maaaarije
Inderdaad jammer van het sprietje voor haar neus, misschien was de foto over het algemeen nog mooier als je hem iets hoger had gemaakt, zodat zijn pootjes er ook (bijna) helemaal op stonden. Altijd spannend he, voor de eerste keer buiten (voor poes en baas hahaha) :=

Kimmetjee04
Wauw vind dit zo gaaf altijd, hoe heb je dit gedaan in de nabewerking? Hoe heb je de ‘vliegende’ pose überhaupt gedaan? _/-\o_

horserider22
Er lijkt flink wat korrel/ruis over de foto te zitten, wellicht komt dit door het uploaden met google? Verder lijkt het punt waar de scherpte ligt ook niet helemaal scherp zeg maar, snap je (klinkt heel vaag) :+

SharonPlugge
Wat een mooie lucht (en natuurlijk een erg mooie foto), zo hadden wij hem hier niet volgens mij haha

xFace
Ik sluit me volledig aan bij je eigen commentaar, ik weet ook niet precies hoe dit komt, maar misschien omdat die punten het dichtste bij de camera liggen?? Misschien had je in de bewerking de foto ook nog wat kunnen oplichten, zo is de foto een beetje grauw ;)

quartel
Gaaaaf! Foto is misschien inderdaad aan de lichte kant, maar dat van de achtergrond vind ik eigenlijk helemaal niet storen. Er lijkt wel wat korrel over de foto te zitten? Tenminste, als ik kijk naar de borst van het paard en het harnas aan de linkerkant?

_Elke
De zon geeft zeker een mooi effect aan de foto, geeft een mooi zomers sfeertje!

MZorro
Zoals je zelf al aangaf is de foto aan de linkerkant wat donker, (bij de rok) maar verder erg mooi dat ze samen naar een punt kijken!

Brechtjee
Nog al een poesje die voor het eerst naar buiten mocht, haha := Inderdaad een erg mooie blik, en goede scherpte! Niets op aan te merken

Sanne_com
Regende het op het moment van de foto? Aan de rechterkant lijk ik wat streepjes naar beneden te zien, of is dit nabewerking? :P Wel een erg mooie sfeerfoto!

manonfleur
Compositie is misschien niet alles, maar ik vind de blik van de hond en de scherpte wel erg mooi :D

Murthul
Erg mooi zo met die accentnagel op de foto, past er perfect bij!

KimdeGroot94
Wat een leuke foto! Plezier straalt ervan af en de hond lijkt het ook wel naar zijn zin te hebben <3

calice
Lieefff!! Niets op aan te merken!

TeSzZz
Ik vind dat vaak ook lastig, een ander onderwerp dan paard, hond, kat, mens haha := Onderwerp is niet super interessant, maar wel een goede oefening om eens wat anders te proberen. Scherpte is wel mooi gedaan!

crazy_horses
Mooi gedaan! Foto was misschien nog mooier geweest als hij iets meer vanaf de zijkant was genomen ;)

monbyou
Mooie foto, niets op aan te merken!

PenS
Vind het dit keer een iets mindere foto. Op sommige plekken lijkt er een soort van donker groene gloed te zitten, en het hoofd is een beetje overbelicht. Het ‘groenige’ komt misschien door de nabewerking?

LOVESUSHI
Heb je op het water een wat langere sluitertijd gebruikt? Het water is in ieder geval erg mooi op de foto! :j

JewEmm
Mooooi! Niets op aan te merken eigenlijk haha

WiancaR
Ik kan wel begrijpen dat je geselecteerd bent voor de finale, erg mooie foto! De zon is denk ik wel flink bewerkt toch? Dit had naar mijn smaak iets minder gemogen ;)

Sodeletuut
Haha grappige foto, foto’s op de site zien er ook goed uit! +:)+

Agossie
Waauw, prachtig!! Wat een mooie achtergrond ook zeg <3
Cleo_
Foto lijkt niet helemaal scherp, paard was aan het bewegen denk ik? Verder wel een leuke compositie.

elle108030
Mooi scherp! Niets op aan te merken ;)

ponyaddicted
Foto komt denk ik niet helemaal tot zijn recht in zwart-wit, foto lijkt nu ook wat overbelicht. Misschien kun je ook een wat proberen te spelen met verschillende composities? Dus foto’s vanuit verschillende hoeken? Of alleen paard, of alleen ruiter? O:)

Bumblehorse
Erg leuke foto, niets op aan te merken!

Zoo, dit was het voor vandaag! De rest komt later, ik duik gauw m’n bed in….

:z :z :z

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:53

week 11

Iets ruis, maar zelf vond ik dat niet storend. :)
Volgensmij ook kwaliteit verlies door de boktupload...

Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:00

Bedankt joeluna! En dat klopt inderdaad ;) het was een steampunk meeting, erg gaaf!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:03

WEEK 11

Eéntje van een shoot eergisteren :-) Flickr heeft hem helaas wel iets verscherpt...
Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:04

Ik ga de feedback eens bijhouden!! Deze week!!

Carola / chioccolato ;) ; ik vind persoonlijk het hondje weg vallen voor het zwarte.. Ik zou misschien wel gewoon wit achtergrond proberen. Maar heb verder geen idee of dat kan haha

Glenstorm ; super mooi moment . Zal de rruiter blij mee zijn . Alleen stoor ik mij aan het bovenste gedeelte wat schreef lijkt.. Maar scherpte doe ik je niet na!

Brechtjee ; heel mooi, Alsof ik hem van het scherm af kan pakken!

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:16

MarijeR: wat een kleuren! Heel mooi!
Astor: sereen en romantisch! Kleuren passen goed bij de compositie.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:17

Elke amazone was er inderdaad heel blij mee. Net als de eigenaar (hengstenhouder).
Scheefheid aan de bovenkant gewoon omdat de foto schuin van voren is genomen. Want bijvoorbeeld de bak rand loopt net andersom scheef.

Ik wil ook graag feedback gaan geven maar ik stel het nog even uit tot na de tentamens ;)

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 06:26

Zo, dan maar het vervolg van mijn feedback voor week 10 :) Ik zou het normaal gezien gisteren af hebben maar ik ben om 21u59 in slaap gevallen in de zetel :=

Bumblehorse Ik mis wat scherpte in je foto, en doordat de belichting niet helemaal goed zit ontbreekt er 'leven' in de ogen van het paard. Ook bij dieren vind ik het heel belangrijk dat je een catchlight hebt, dat geeft zoveel meer diepte aan je foto.

Suuszels Heel gave foto, bijzondere sfeer die nog wordt versterkt door het zwart-wit :) Wat voor camera en lens heb je gekocht? 8-)

Sicayes Erg leuke foto! Ontzettend gaaf dier trouwens :)

Gub Wat een ontzettend gave foto zeg, net een schilderij! Ik zou hem zo ophangen in mijn woonkamer :=

CrazyIris Heel gave foto, de beperte scherptediepte zorgt ervoor dat de aandacht van de kijker recht naar het paard getrokken wordt. Ik vind hem erg geslaagd :) Hopelijk verloopt alles goed en kan je gauw weer gaan fotograferen ;)

wendy1987 Ik vind de foto best leuk, je weet de lome/luie blik van de tijger mooi vast te leggen. Om een sterkere compositie te krijgen zou je kunnen experimenteren met je uitsnede, door de tijger iets uit het midden te plaatsen kan je nog meer de aandacht van de kijker trekken :)

Jessica_1998 Gave foto, leuk gedaan! :) Mooie DoF, en je weet de speurende blik van de hond heel krachtig vast te leggen. De foto kan echt mijn aandacht vangen en nodigt uit om zelf bij te fantaseren wat er buiten het beeld zit en de aandacht van de hond zo trekt.

caaramel Ontzettend gave foto, ik vind hem heel geslaagd! :D Leuk hoe je de aandacht van het dier hebt weten vast te leggen, en de compositie vind ik persoonlijk heel sterk :)

Deetjeeuh Erg leuk gedaan, ik ben weg van de details in de vloeistof :) Knap werk!

HeavensLove Wat een bijzonder project, maar er zijn erg gave foto's uit gekomen! :D

Nefertarie Wow, de tijger lijkt zo van mijn scherm te springen, ik vind je foto echt retegaaf! Sterke compositie, je weet de blik van de tijger ook heel knap vast te leggen. Een beetje jammer van de reflecties in het glas, verder echt een heel erg geslaagde foto!

SternPhoto Leuk gedaan, ook jij weet de uitdrukking van het dier op een heel overtuigende manier vast te leggen. Persoonlijk had ik denk ik gekozen voor een achtergrond die qua kleur iets meer contrasteert, maar verder is hij wel heel gaaf!

Jolijnn Ik vind hem echt leuk geworden, het onderwerp springt er echt uit en het mysterieze lachje maakt de sfeer helemaal af :)

Jacobeho Erg gave foto, leuk effect met dat licht!

Ingvild Leuke foto, door de beperkte scherptediepte wordt de aandacht echt naar het paard getrokken.

_Kiki_ Erg leuk gedaan, knap hoe je gebruik maakt van contrasterende kleuren om het boekje er echt te laten uit springen. Gaaf! :)

MyHu Heel erg geslaagd, knap dat je deze handmatig scherpgesteld hebt zeg! Je weet de blik van het hondje heel overtuigend vast te leggen, mijn aandacht blijft echt hangen en ik word uitgenodigd om zelf te bedenken wat er buiten het beeld te zien zou kunnen zijn :) Heel knap gedaan!

Dandy200 Leuke foto, maar ik heb inderdaad het gevoel dat hij wat onderbelicht is.

Hanna_94 Wat een gave foto, het vertrouwen en de band tussen mens en paard is echt heel mooi vastgeledgd :D Erg leuk gedaan!

Ylvy Ach wat schattig, leuk gedaan! Welke is je nieuwe camera? :)

MarBri Leuke foto, heel knap hoe je de blik van het konijn vastgelegd hebt :) Ik mis een beetje contrast tussen het konijntje en de achtergrond, maar verder vind ik hem erg geslaagd.

tesseke Heel erg gave foto, zowel paard als mens staan er scherp op en je weet het gevoel ook leuk vast te leggen. Knap gedaan!

MarijeR Ontzettend gave foto, erg leuke kleuren! :D

Leonyr Heel leuk, de lucht ziet er erg onheilspellend uit :) Gaaf gedaan!

Iejoorr Leuke foto, maar jammer van de blauwe ton op de achtergrond :)

Robin_Rikkie Gave foto, je hebt de blik van het paard heel overtuigend vastgelegd :) Gaaf ook hoe je met de scherptediepte speelt, daardoor wordt de aandacht van de kijker echt naar het paard getrokken en is de foto netjes in balans. Knap werk!

cathyenbeau Leuk gedaan, gaaf effect met die onscherpe achtergrond :)

femmelz Leuk gedaan, maar om te vermijden dat de poppetjes zo donker uitvallen zou je kunnen met een grijsverloopfilter werken, of HDR toepassen :)

Astor Erg gaaf, een heel overtuigend portret :D De onscherpte in de achtergrond trekt de aandacht echt naar het model, en er hangt een heerlijk mysterieus sfeertje rond je foto. Knap gedaan!

LinSa Ontzettend gave foto, de scherptediepte geeft een heel leuk effect en de kleuren komen erg mooi uit :D

Fellow Best een geslaagde foto, ik hou wel van het bijzondere perspectief :) Alleen het roze van de onderlegger leidt een beetje af :=

Revanches Erg gaaf gedaan! De band tussen mens en hond straalt echt van de foto af, dat zorgt voor een heel bijzondere sfeer. Ook de nabewerking is erg leuk geworden, het enige wat me opvalt is dat de vacht van de hond een beetje donker uitvalt.
Ik kijk trouwens net even op je facebook door je link in je onderschrift, wat een ontzettend gave foto's zeg! Ik ben helemaal weg van de baby's en kinderen :)

----------

Reacties

Killyenn Dat heb ik ook al opgemerkt, ik zie steeds meer goeie en overtuigende foto's langskomen :)

xFace Ik schat dat ik elke week toch zeker een aantal uur in de feedback steek :o Maar ik vind het heel leerzaam, het leert je om foto's te analyseren en de sterke en zwakke punten ervan te identificeren wat dan weer voordelig kan zijn voor je eigen fotografie :)

Jespri Bedankt voor de feedback, ik kan me er wel in vinden :)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 07:33

Dankjewel voor de feedback :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 08:08

Dankjewel voor de feedback Eline! :D

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 08:42

Mijn week 11
Een wat oudere foto(3/4 weken terug), want ik verwacht deze week niet veel tijd te hebben.

Afbeelding

Geüpload via bokt, meteen heel veel kwaliteit verloren -O-

En via tinypic;
Afbeelding

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 09:10

rosslover schreef:
Mijn week 11
Een wat oudere foto(3/4 weken terug), want ik verwacht deze week niet veel tijd te hebben.

[ [url=m/sVYp4w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geüpload via bokt, meteen heel veel kwaliteit verloren -O-

En via tinypic;
[ Afbeelding ]

wauw je ziet echt veel verschil

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 09:18

Iedereen bedankt voor de ontzettend leuke feedbacks!
Hier mijn week 11; ik kwam een ontzettend leuk krokusveldje tegen en ben de volgende dag terug gereden met de boys. :D
Ze bleven alleen steeds omvallen dus uiteindelijk niet helemaal in de positie die ik in gedachten had.

Afbeelding

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 09:40

ik twijfel zoals altijd over welke foto ik ga plaatsen...

foto 1, vechtende meerkoeten. ik vind de foto zelf wel iets aan de donkere kant maar ik kan hem natuurlijk iets lichter maken

http://i1275.photobucket.com/albums/y444/GerdjeHoran/f29686a7-d224-4d1a-b751-05e4e9317465_zpslchrsx5c.jpg

foto 2 deze foto heb ik 2 weken geleden gemaakt en ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden en hoe ik de bewerking beter zou kunnen doen.

http://i1275.photobucket.com/albums/y444/GerdjeHoran/IMG_0927_zpsgjh1dxk4.jpg

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 09:45

oliebol vergeten in te leveren, hij stond wel al klaar maar helaas vergeten door dat mijn paard niet helemaal goed is helaas :(
Vind je het goed als ik die vanavond nog in stuur?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 09:54

Week 10

Agossie;
Wauw! Ik snap dat dat jouw trots is. Wat een mooi dier! Prachtige foto!
Asselruiter
Mooie foto! Niks op aan te merken.
Astor
Gave foto! Niks op aan te merken.
annelot

Brechtjee
Wat een dropje! Ik vind het een leuke foto!
binky
Mooie foto, niks op aan te merken.
Bellatrix
Cool Marlies! Je ziet wel bij het rechteroog dat het rode niet helemaal goed is afgewerkt hihi, maar dat gaf je zelf ook al aan. Zwart-wit zou ik denk ik niet eens doen. Vind dit wel een gaaf effect!
billionache
Vette foto! Die hand onscherp vind ik ook mooier, dan zie toch 'beweging' in de foto.
Bumblehorse;
Leuke foto! Niks op aan te merken.

calice
crazy_horses
CrazyIris;
Leuke foto! Niks op aan te merken
cathyenbeau;
Leuke foto. Niks op aan te merken,
cleo_
Leuke foto!
caaramel
Leuke foto! Ik vind stokstaartjes zulke leuke diertjes!
Cioccolatto

Deetjeeuh
Leuk gedaan! Niks op aan te merken .
Dandy200

_Elke
Eskegirl
Mooie foto. Niks op aan te merken.
Eline91
Hoe heb je dit gedaan?! Dat haar! Hoeveel haarlak heb je daar wel niet voor gebruikt :') Ik vind het een gave foto. Mooi bewerkt. Echt vet.
elle108030

Femmelz;
Leuke foto. Niks op aan te merken .
Fellow

GerdjeHoran
aaaawh! Wat een dotje! Heb wel het idee dat ie wat scherpte mist.
Gub
glenstorm
Goede foto! Niks op aan te merken.

hilly200
Mooi! Niks op aan te merken.
Heavenslove
Mooie gedaan! Leuke foto!
horserider22
Hanna_94
Leuke foto! Vind het iets aan de overbelichte kant.

Ingvild
Mooie foto! Niks op aan te merken
It_is_me
IsaCalixa
Iejoor;
Jespri
Joysiee;
Mooie foto! De uitsnede is inderdaad een beetje gek, hihi. Zie je niet vaak ;)
joeluna;
JewEmm;
Jacohebo;
Gave foto! Niks op aan te merken,
Jilinda;
Jolijnn;
Jessica_1998;
Leuke foto. Niks op aan te merken

Killyen
Kanzi
Wat ontzettend leuk gedaan!
Kimmetje04
Gave foto! Mooi gedaan. Zal wel dat mensen je raar aan keken haha :=
KimdeGroot94
K_m;
_kiki_

Lipydo
Mooie foto! Niks op aan te merken!
LinSa;
Leonyr;
Lovesushi;
LauraBloem
Mooie foto! Mooi paard. Hij inderdaad wat overbelicht. Het paard lijkt ook een beetje blauwig, hihi.
louiisaa
Leuke foto. Er zit alleen wel een rood/roze gloed over..
De bewerkte vind ik mooier :) Hij had misschien nog ietsjes lichter gemogen

manonfleur
Marjoow
Gaaf! Niks op aan te merken.
MZorro
marijepragter
Mooie foto, niks op aan te merken.
monbyou
Murthul
Leuk! Niks op aan te merken.
MarijeR
Marit
Gave foto! Niks op aan te merken!
Magda_90;
Leuk foto! Mooi die scherpte/onscherpte zo. En die statjes! Wat doe je dat knap zeg! Respect. Echt waar!
Mariett
Leuke foto! Leuk gedaan met die belletjes.
Marbri
MyHu
Leuke foto! Mooie die scherpte/onscherpte! Was vast een uitdaging om op een beweging dier handmatig scherp te stellen hihi.
maaaarije

Nefertarie
NESCAFE
Gave foto! Hij straalt echt kracht uit vind ik!

ponyaddicted
Leuke foto!
PenS
Mooie foto! Mooi paard! :D
_Patriciaa
Leuke foto! Ik vind eekhoorns zo leuk!

quartel

rosslover
Mooie foto, ik heb alleen het idee dat hij wat scherpte mist.
Revanches;
Robin_Rikkie;
Mooie foto, niks op aan te merken .

Sicayes
Suuzels
Mooie foto! Niks op aan te merken. Wat voor lens heb je? :D Altijd leuk om nieuwe spullen aan te schaffen.
Sanne_com
SharonPlugge
Soduletuut
Leuke foto! Hij had wel ietsjes lichter gemogen.
Showteam;
Mooi! Niks op aan te merken.
SternPhoto;

TeSzZz
Leuke foto. Ik vind een onderwerp kiezen ook lastig. Snap hoe je je voelt haha.
taarss
Leuk! Ik vind het alleen wel een beetje overbelicht.
tesseke

verosjaak

WiancaR
Wendy1987
Mooie foto! Wat een prachtige beesten zijn dat toch ook!

Xiiaaoonoa
Vette foto! Niks op aan te merken :)
xface

Ylvy;
Och wat leuk! Niks op aan te merken

Wat zaten er super veel gave foto's bij deze week!

Eline91: Bedankt voor je feedback! Ik kan het water helaas niet lichter maken, dat is nu eenmaal zo donker.. Echt vies eigenlijk :=
Sicayes: Bedankt voor je feedback! Hij is inderdaad aan de gele kant.. maar qua bewerking was dit het best wat ik eruit kon krijgen.
Mzorro; Bedankt voor je feedback. Ik geef je gelijk over dat takje.. ben er zelf ook niet echt tevreden over. Als ik hen weg zou halen, was ik denk ik in de sloot belandt :')
Louiisaa: Bedankt voor je feedback!
Joeluna; bedankt voor je feedback!
Taarss,; bedankt voor je feedback!
Hilly200; bedankt voor je feedback!
Xface; bedankt voor je feedback. Het is een stuk van een boom is tussen een brede sloot zit. In de loop der jaren is er vanalles aangegroeid. Aan de linkerkant van de stam licht allemaal van die groene smurrie in het water. Aan de rechterkant is het water gewoon normaal, maar wel super donker hihi.
Jespri, bedankt voor je feedback!

Ik heb gister toch maar een nieuwe camera besteld. Dit weekend al het hele weekend zitten dubben, maar nu kan het nog. Als ik straks ga samenwonen, kan ik er niet meer zo har voor sparen en ik kan het nu nog betalen :D
Als het goed is komt hij vandaag al binnen!