Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind hem wel goed gelukt!
Het licht in de ruimte is perfect, en ik vind het een erg sprekend model! Dezelfde als die van Marjoow als ik me niet vergis? 
Het is een erg mooie foto, alleen jammer dat je er in de bewerking zo’n rode gloed overheen hebt gegooid. Volgens mij heb ik het origineel ook nog langs zien komen, die foto was echt super! Bewerken is vaak mooi, maar niet te 

Al was ie denk ik nog leuker geweest als er wat meer scherpte in had gezeten 

Scherpte in de foto is erg goed gelukt!
Uitsnede vind ik inderdaad wat minder haha, mag ik vragen waarom je er zo voor hebt gekozen? 

Inderdaad een erg mooie blik, en goede scherpte! Niets op aan te merken
Wel een erg mooie sfeerfoto!

Onderwerp is niet super interessant, maar wel een goede oefening om eens wat anders te proberen. Scherpte is wel mooi gedaan!

het was een steampunk meeting, erg gaaf!
; ik vind persoonlijk het hondje weg vallen voor het zwarte.. Ik zou misschien wel gewoon wit achtergrond proberen. Maar heb verder geen idee of dat kan haha
Ik zou het normaal gezien gisteren af hebben maar ik ben om 21u59 in slaap gevallen in de zetel 
Wat voor camera en lens heb je gekocht? 

Hopelijk verloopt alles goed en kan je gauw weer gaan fotograferen 

Mooie DoF, en je weet de speurende blik van de hond heel krachtig vast te leggen. De foto kan echt mijn aandacht vangen en nodigt uit om zelf bij te fantaseren wat er buiten het beeld zit en de aandacht van de hond zo trekt.
Leuk hoe je de aandacht van het dier hebt weten vast te leggen, en de compositie vind ik persoonlijk heel sterk 
Knap werk!

Heel knap gedaan!
Erg leuk gedaan!
Ik mis een beetje contrast tussen het konijntje en de achtergrond, maar verder vind ik hem erg geslaagd.
Gaaf gedaan! 
Gaaf ook hoe je met de scherptediepte speelt, daardoor wordt de aandacht van de kijker echt naar het paard getrokken en is de foto netjes in balans. Knap werk!

De onscherpte in de achtergrond trekt de aandacht echt naar het model, en er hangt een heerlijk mysterieus sfeertje rond je foto. Knap gedaan!
Alleen het roze van de onderlegger leidt een beetje af 

Maar ik vind het heel leerzaam, het leert je om foto's te analyseren en de sterke en zwakke punten ervan te identificeren wat dan weer voordelig kan zijn voor je eigen fotografie 
rosslover schreef:Mijn week 11
Een wat oudere foto(3/4 weken terug), want ik verwacht deze week niet veel tijd te hebben.
[ [url=m/sVYp4w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geüpload via bokt, meteen heel veel kwaliteit verloren
En via tinypic;
[ Afbeelding ]

Ik vind het een gave foto. Mooi bewerkt. Echt vet.
Hij had misschien nog ietsjes lichter gemogen
Altijd leuk om nieuwe spullen aan te schaffen.