manzano schreef:Bij de mediamarkt was de 350D ook erg goedkoop.
Het lijkt me alleen zo vervelend om al die lenzen enz. te moeten aanschaffen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Bij de mediamarkt was de 350D ook erg goedkoop.
Veirl schreef:Is het nou heel erg lastig om een (D)SLR snel door te hebben qua hoe die werkt en welke instellingen je moet hebben?
Nouks schreef:Matig als in, niet heel scherp, totaal niet lichtsterk (gaat met rijfoto's érrug lastig worden met die lens, bereid je er maar vast op voor), veel vertekening...
Veirl schreef:Is het nou heel erg lastig om een (D)SLR snel door te hebben qua hoe die werkt en welke instellingen je moet hebben?
NinaTijger schreef:heey
wat is goeie lens voor bij paarden ?
voor een canon eos 400D ,rond de 300,-
senriejetto schreef:wij hebben sinds kort de Canon EOS 400D met een 55 200 lens ofzo?? maar hoe kan je zo'n toestel ergens op scherpstellen dat de achtergrond wazig is? of is hier een speciaal topic voor ofzo? Dit is de 1e x dat wij zo'n camera hebben hiervoor hadden we altijd zo'n simpele digitale..
NinaTijger schreef:
Texas1 schreef:hallo allemaal weer...zoals jullie weten was ik ook opzoek.
Ben smiddags nog naar de winkel geweest (zou hem savond gaan kopen bij de makro)
Die man zaagde maar weer door over nikon ( zijn helemaal nikon gek daar!) ik zaagde door over de canon etc. hihi
Hij vertelde ook over de canon dat ie net fijn beetpakt maarja ik heb dunne vingers dus die paste er makkelijk tussen. En hij zei dat de canon lenzen die erbij zitten neit echt kwaliteit zijn...ik heb nu een paar foto`s gemaakt en vind het reuze meevallen heb wat dingen uitgeprobeerd en het gaat gewoon best! Ben er heel blij mee. Ikzelf ben geen nikon fan en die sony wist ik nou ook niet zeker.
Over die tamron lens gesproken sigma is de beste lenzen boer hebben ze mij verteld.
Maar goed ik ben blij met mijn 400D!