Kim_Aran schreef:En nu heb je die 2 van mij zeker niet meer op![]()
Jawell!!

Ik wissel ze af Elke week een andere

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kim_Aran schreef:En nu heb je die 2 van mij zeker niet meer op![]()
HorseyLover schreef:heej..
ik vroeg me af met welk programma jullie bewegende avaters maken? en hoe jullie ze op internet zetten?
als hier al een ander topic voor is sorry dan
paardjuhsz schreef:_Sammy_
HorseyLover schreef:HorseyLover schreef:heej..
ik vroeg me af met welk programma jullie bewegende avaters maken? en hoe jullie ze op internet zetten?
als hier al een ander topic voor is sorry dan
??? niemand die mij dit wil vertellen
Verow schreef:
Kan iemand mij misschien helpen..?
Ik heb dus een animatie gemaakt, had ik hier ook al geplaatst, maar ik krijg 'm maar niet kleiner (en dan bedoel ik minder kb)
Ik heb de maten al aangepast (ik wil m als ava voor mn sugababes, max. 80x80 pix en k heb m nu al 80x65 gemaakt) maar hij is nog steeds 100kb! (mag max 50 kb daar, maar genoeg mensen hebben ook zo'n animatie dus snap t niet hoe ze m zo weinig kb krijgen)
Ikheb m zelfs al 70x nogwat gemaakt, bleef nog zo groot, en hij werd lelijk erdoor.
Wie o wie kan mij helpen
Ik hoop dat ik 't een beetje goed uitgelegt heb, t is een beetje ingewikkeld
romyjimmy schreef:ik wil een bewegende!!:P foto's op het profiel van jimmylover!![]()
egt leuk die bewegende!!
SplashIsLief schreef:Zou iemand mijn avater in elkaar willen zetten? Foto's zijn al even groot en weet precies hoe ik hem wil
Verow schreef:Verow schreef:
Kan iemand mij misschien helpen..?
Ik heb dus een animatie gemaakt, had ik hier ook al geplaatst, maar ik krijg 'm maar niet kleiner (en dan bedoel ik minder kb)
Ik heb de maten al aangepast (ik wil m als ava voor mn sugababes, max. 80x80 pix en k heb m nu al 80x65 gemaakt) maar hij is nog steeds 100kb! (mag max 50 kb daar, maar genoeg mensen hebben ook zo'n animatie dus snap t niet hoe ze m zo weinig kb krijgen)
Ikheb m zelfs al 70x nogwat gemaakt, bleef nog zo groot, en hij werd lelijk erdoor.
Wie o wie kan mij helpen
Ik hoop dat ik 't een beetje goed uitgelegt heb, t is een beetje ingewikkeld
niemand...?![]()
[edit] ik gebruik trouwens Animation Shop 3
![]()
Kim_Aran schreef:Heb je bij sugababes geen vakje waar in staat url van de ava??
Anders moet je de url daar in zetten en dan doet ie het, net als op bokt
@SplashIsLief: Ik wil er ook wel 1 maken hoor
Verow schreef:Kim_Aran schreef:Heb je bij sugababes geen vakje waar in staat url van de ava??
Anders moet je de url daar in zetten en dan doet ie het, net als op bokt
@SplashIsLief: Ik wil er ook wel 1 maken hoor
Dat is juist het probleemDat heb je daar niet, kan alleen vanaf je computer
Happiness schreef:Kim_Aran schreef:En nu heb je die 2 van mij zeker niet meer op![]()
Jawell!!![]()
Ik wissel ze af Elke week een andere
paardjuhsz schreef:
Verow schreef:paardjuhsz schreef:
Een vraagje
Waar upload jij je avatars?
Loverhorse schreef: