Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Als je Sony wilt om te binnenbakselen is de Sony A99 fijner met de Sony 70-200mm f/2.8.
MarleenvdB schreef:Als je dan gaat kijken naar de volgende 3 camera's, waar gaat jullie voorkeur dan naar uit en waarom. Wat zijn voor jouw de punten waarom je voor die camera zou kiezen?
- de D7200 van Nikon
- de Alpha 77 ii van Sony
- de 70D van Canon
MyWishMax schreef:Ik zou nooit meer voor Sony gaan.Maar dat is heel persoonlijk en gebaseerd op een ouder model. Ik zou voor de Canon gaan, omdat ik Canon het fijnste vind. Een vriendin heeft een Sony, maar ik weet uit mijn hoofd niet of dat de 77 is, dacht ik wel. Rete snel, maar ik kan er niet mee overweg.
Bagheera_206 schreef:MyWishMax schreef:Ik zou nooit meer voor Sony gaan.Maar dat is heel persoonlijk en gebaseerd op een ouder model. Ik zou voor de Canon gaan, omdat ik Canon het fijnste vind. Een vriendin heeft een Sony, maar ik weet uit mijn hoofd niet of dat de 77 is, dacht ik wel. Rete snel, maar ik kan er niet mee overweg.
Sony maakt prima spul. Zij lopen mijlenver voor op Canon/Nikon qua systeemcamera's. Zo een Sony A7R zou ik best willen.Bij de voelvreempjes doet de A99 echt niet onder voor de Canon 5D3 of Nikon D800. Zelfde geldt ook voor de 70-200mm f/2.8G van Sony.
Bagheera_206 schreef:Fleurrr_ schreef:Wat vinden jullie van nikon D610 met een nikkor 70-200 mm f2.8?
Wat zou jij graag willen fotograferen?