[FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 00:11

Bedankt weer voor je PB Agossie O:)

Wel wat foto's gemaakt deze week, maar nog niet aan toegekomen.
Dan maar dit kiekje van vanmiddag!

Week 22:
Afbeelding

Edit: Zie dat hij volgens mij tóch nog iets scheef loopt. Naja, ga nu lekker naar bed. Vind het wel even best :+

Fellow

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 07:21

Selly13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 09:53

Weer leuke foto's voorbij zien komen.

Hier mijn week 22:
Afbeelding

deze week niet veel moois gemaakt.. dus geen bijzondere foto van mijn kant.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 10:19

Wauw, wat een mooie foto's allemaal! Het niveau gaat hier echt omhoog! Ik was de hele week op stage waar ik 1000enden platen heb geschoten waar ik echt heel trots op ben maar ik mag ze helaas nog niet publiceren omdat ze in eigendom van de stage zijn. Sommigen van mij komen misschien ook in de krant haha.

Heel veel sterkte Kim.
Bedankt voor je PB Agossie

http://tinypic.com/view.php?pic=5o8n4l&s=5

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 11:20

Ja ja! Ik weet het! Bijna 3 kwartier te vroeg! Maar weet je wat? Alles is ingezonden! :))
Hierbij dus...

Samenvatting van week 22:

Agossie verzamelt hier
AnneXxX
Ash_ verzamelt hier
brandylove verzamelt hier
calice
chip
deviltjh verzamelt hier
Faatxhorse verzamelt hier
Gianti
Iejoorr verzamelt hier
ismy verzamelt hier
Jacobeho
Jolijnn verzamelt hier
KirstenVosje verzamelt hier
__Lauraa verzamelt hier
Leonyr
lifaya
Lipydo
lovey_ou
magda_90 verzamelt hier
Monster_tos
MyHu
NatassJa verzamelt hier
Nefertarie verzamelt hier
Sandra
Selly13
Sodeletuut
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
wienkecarlo
XiiaaooNaa verzamelt hier

Fro slaat een weekje over ivm een drukke verhuizing. Succes ermee, fro!
Jespri slaat door omstandigheden even over, maar verzamelt hier. Sterkte, Jespri!
kim_hester slaat even over om persoonlijke redenen. Héél veel sterkte, Kim!
_nvds is er nog even tussenuit door een lelijke val en we hopen allemaal dat als zij zich weer beter voelt, zij weer lekker terug kan komen. Sterkte, _nvds! Zij verzamelt hier
RobinBuck heeft problemen met haar camera en is dus genoodzaakt even over te slaan, maar verzamelt hier
xMayo heeft wat problemen met internet en slaat dus even over.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 11:42

Samenvatting van week 22:

Agossie : mooi gedaan, niks op aan te merken
AnneXxX: prachtig!
Ash_ : wat een mooie pup <3
Brandylove: ik vind hem helaas te wazig
Calice: het blijft een leuke, top!
Chip: mooi en scherp, maar geen wow-factor.
Faatxhorse: Ik had liever het achterwerk van het andere paard weg gehad, maar goed :P
Gianti: mooie foto, super gedaan!
Iejoorr: geen hoogtepunt, wel mooi recht erop gezet
ismy : mooi gedaan
Jacobeho: Ook hier geen hoogtepunt, maar wel netjes erop gezet
Jolijnn : Iets te grauwe kleuren, maar wel een goede foto
KirstenVosje: goede foto! Mooie emoties en goed kleurgebruik! <3
__Lauraa : kan je foto helaas niet zien
Leonyr: mooie foto!
Lifaya: vind hem persoonlijk net iets te donker, maar evengoed prachtig! :D
Lipydo: wauw, echt wauw!
lovey_ou: die hond heeft gave ogen! Mooi gemaakt ( de foto )
magda_90: mooie foto
Monster_tos: ik vind hem helaas te wazig
MyHu: helaas iets te wazig, wel een goed standpunt
NatassJa: mooie foto
Nefertarie: je hebt een prachtig paard
Sandra: hij lijkt best wazig, zonde! Ziet eruit als een mooie foto
Selly13: wat een schatje!! <3
Sodeletuut: die oren! Haha :') mooie actiefoto
tesseke : mooie foto
Tinky12 : goed gemaakt!
Wienkecarlo: mooi gedaan, inderdaad zonde van het hekje
XiiaaooNaa: mooie foto!

Moest lang twijfelen, en na lang nadenken tussen KirstenVosje en Lipydo,
Heb ik besloten: Mijn favoriet van week 22 = KirstenVosje!

Vind jullie wel allemaal steeds beter worden! :))

Fro: hoe gaat het daar met de verhuizing? succes!!
Jespri: Sterkte!
kim_hester Nogmaals gecondoleerd!
_nvds: beterschap, hoe gaat het nu na je val?
RobinBuck: hoe gaat het met de camera?
xMayo: succes met je internet!

Selly13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:39

Agossie : Erg mooi!
AnneXxX: Erg leuk, maar vind de compositie persoonlijk niet zo.. Verder wel erg gaaf!
Ash_ : aah, gossie wat een leuke pup!
Brandylove: Leuk die zwanen, maar qua kwaliteit van foto vind ik hem niet goed.
Calice: Gaaf, die mandarijneend, mooie scherpe foto!
Chip: Niets bijzonders, maar wel mooi scherp
Faatxhorse: Mooie foto, idd wel jammer van dat andere paard erachter.
Gianti: Heel erg gaaf, gaaf best ook.
Iejoorr: Niet heel bijzonder..
ismy : Heel erg gaaf!
Jacobeho: Moooi!
Jolijnn : Leuk, maar geen super foto.
KirstenVosje: Superleuk! Goed geslaagd!
__Lauraa : Kan je foto ook inderdaad niet zien.
Leonyr: Heel mooi!
Lifaya: Tja, zoals altijd geweldig gaaf, (de foto's wat ik op fb langs zag komen, zijn ook echt supervet!)
Lipydo: Heel erg mooi, gaaf hoe jij die zelfportretten maakt!
lovey_ou: Mooie herder! Vind jammer dat de achtergrond zo donker wegvalt.
magda_90: Leuk!
Monster_tos: Leuke foto, maar niet helemaal scherp
MyHu: : Mooi plaatje!
NatassJa: Hele mooie! Mooi gedaan!
Nefertarie: Lekker dier heb je daar! :))
Sandra: Leuk beestje!
Sodeletuut: hahaha, geweldige foto! Mooi gedaan!
tesseke : Leuke foto, en gefeliciteerd!
Tinky12 : Ik mis wat scherpte, maar verder leuke foto!
Wienkecarlo: Leuk geprobeert, maar wordt er niet warm of koud van.. ;) :o
XiiaaooNaa: Mooie foto, vind de uitsnede wel jammer.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:43

Selly, niks over mij?
wil namelijk heel graag advies

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:44

bedankt allerbij :))

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:58

Bedankt voor t commentaar
T wazige zag ik zrlf niet, maar ik zal er beter op laten.
En t moest opletten dat die zwaan me niet kwam aanvallen

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 12:58

ik vind zwanen eng :o
toen ik klein was kwamen er 2 op me afgerend omdat ik brood had

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 13:05

Ik ook haha, ze zaten altijd vlakbij mn huis, en pikte in je benen als je langsfietste.
Maar die kleintjes zijn te schattig

Als t deze week warm is probeer ik weer even buiten een foto te maken van mn cavia :)
ennn over een paar weken puppyfotos van mijn kant :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 14:21

Bedankt voor het commentaar, ik weet dat het niet een hele bijzondere foto is, maar ik kan nogsteeds niet ver lopen/fietsen. Naar mijn stage fietsen kost al onwijs veel moeite, dus ik was allang blij met deze foto :))

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 23:41

mijn week 23 al:

Afbeelding

Gala hier in de buurt
let vooral op hoeveel mensen erin zitten :')
( ramen van de auto waren helaas vies!! )

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 23:58

Week 23 van calice

Afbeelding

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:04

Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:35

Week 22:
Agossie mooie foto, leuk met de blaadjes er zo voor. Zwart wit vind ik ook zeker wat toevoegen. Ik had liever iets meer onscherpte willen zien in de blaadjes ervoor, denk ik.
AnneXxX mooi plaatje, die jurk is echt gaaf, en die bloemetjes zijn heel mooi! Ik vind het alleen jammer dat er geen contact is tussen paard en eigenaresse, ik vind het mooier als er of contact is, of als ze allebei dezelfde kant op kijken. Maar dat is misschien ook persoonlijke smaak. :)
Ash_ ohh wat snoezig! Prachtig plaatje, goed gedaan! Heeel mooi hoe die grassprieten op de voorgrond staan, en die oogjes springen er echt heel erg uit. Prachtig!
brandylove wat lief zeg! Schattig die kleintjes. Misschien zou je de volgende keer eens kijken of je kan spelen met perspectief en compositie? Zodat het een wat meer 'spannende' foto wordt.
calice gaaf! Mooi scherp zeg, heel goed! Foto is niet heel bijzonder qua compositie, maar dat stoort me totaal niet, omdat de mooie kleuren en scherpte mooi genoeg zijn! Goed gedaan!
chip mooie lucht zeg! Gaaf hoe de zon de hele foto omhoog haalt, dat maakt hem echt bijzonder, ook die vliegtuigstreep vind ik mooi! Geslaagde foto!
deviltjh hihi grappige foto! Hij doet me niet zoveel maar ik vind hem wel grappig.
Faatxhorse wauwie wat een mooi plaatje. Prachtige lucht en mooie kleuren ook van het paard en het gras. Kan het kloppen dat ik wat scherpte op het koppie mis?
Gianti wat een fantastisch mooi dier zeg, die heb je heel mooi vastgelegd! Misschien had ik hem een tikkeltje minder verscherpt op het koppie. :)
Iejoorr mooie kleuren zeg! Ik vind hem goed gelukt, maar aan de anderen kant ook niet veel meer dan een 'simpele zonsondergangsfoto'..
ismy wauw! Deze foto vind ik echt prachtig! De focus ligt precies op de goede plek en de kleuren zijn perfect!! Wauw! _O_
Jacobeho mooie foto, leuk zo door dat poortje heen!
Jolijnn leuk stel heb je op de foto gezet, paardje kijkt ook snoezig. Ik vind het verder niet een hele bijzondere foto, misschien omdat de achtergrond wat saaiig is.
KirstenVosje leuke foto, mooi scherp en goede kleuren! Het meisje mocht wel iets vrolijker kijken, hihi..
__Lauraa je foto is niet zichtbaar?
Leonyr wat een prachtig plaatje! Geweldig zo in zwart wit, dat maakt hem heeel sterk vind ik. Geweldig plaatje, niets op aan te merken! _O_
lifaya mooi plaatje, goede kleuren! Het lijkt of je het koppie wat hebt opgelicht? Vind ik wel mooi!
Lipydo gaaf! Mooi met dat witte doek en de lucht is ook heel mooi! Echt gaaf! Ik vind die donkere rand er omheen ietsje te, dat had ik zelf mooier gevonden als die ietsje minder aanwezig was denk ik.
lovey_ou mooie foto, die ogen springen echt uit het beeld! Mooi gedaan. Ik vind de donkere achtergrond ook wel grpapig, maar ik denk dat ik de foto in z'n geheel wel iets te donker vind.
magda_90 ik vind hem geweldig, vooral ook omdat hij voor jou heel veel betekent. Maar daarnaast is het ook gewoon een hele nette foto, mooi scherp, leuke compositie. Zeer geslaagd!
Monster_tos leuke foto, mooie bewerking, maar ik stoor me heel erg aan dat de ogen niet scherp zijn.. Voor mij was een foto om die reden meteen de prullenbak in gegaan..
MyHu leuke foto, mooi plekje zeg! Ik vind alleen de kleuren en het contrast wat flets.
NatassJa prachtige kleuren zeg, mooi gedaan! Ik vind het een gaaf plaatje, ik blijf er naar kijken. Zo veel verschillende elementen die samen tot een prachtig plaatje komen. Top!
Nefertarie mooi paardje, leuk gedaan! De kleuren vind ik netjes. Volgens mij ging het paard net knipperen? Ik mis ook een beetje scherpte en zou persoonlijk ook niet voor zo'n halster kiezen. Tipje voor de volgende keer?
Sandra mooi hoor, leuk paardje en mooi zo bij de achtergrond, past heel goed qua kleur! Ik vind hem wel wat te veel verscherpt, waardoor het voor mij wat minder prettig kijkt.
Selly13 wat een snoesje, zo mooi! Leuke foto ook, alleen vind ik het jammer dat het paardje een beetje dubbel gevouwen zit, naar mijn smaak net wat te veel.
tesseke mooi plaatje! Ik vind dat je de kleuren wel leuk hebt bewerkt. Hondje heeft ook zo'n grappige veelzeggende blik, leuk!
Tinky12 gaaf zeg, die donkere lucht daar achter en toch het paard in het zonnetje! Heel mooi, nette foto! Jammer dat de achtergrond wat rommelig is.
wienkecarlo leuk met dat bloemetje, snoezig! Jammer van die spriet voor het oogje, maar verder een hele snoezige foto! Hekje kan je weinig aan doen inderdaad.
XiiaaooNaa prachtige foto, heeft naar mijn idee heel veel inhoud en betekenis.. Bijzondere foto.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:44

Mijn foto van week 22 was:
Afbeelding

omdat niemand em meer kan zien :P

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:45

Oh oke! Mooi zonnig plaatje!

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:46

Dankjew! Plekje is zekers mooi :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:35

Alvast een foto voor deze week. Morgen ben ik bij Dandy en donderdag vertrek ik naar een bruiloft in Friesland voor 3 dagen, ben pas zaterdag terug en weet niet of ik dan nog zit heb om foto's te doen :')

Afbeelding

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:10

week 23
Afbeelding
jammergenoeg kon ik niet veel doen aan die hoofden onderaan!
(en die beweging is expres gedaan, ziet er wat natuurlijker uit...)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 15:53

Deze week nog geen mooie fototechnische foto gemaakt helaas :(

wienkecarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:04

Ash_ schreef:
Deze week nog geen mooie fototechnische foto gemaakt helaas :(

Ik ook niet.. :(

Jacobeho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 20:42

Heel veel sterkte deviltjh!

Deviltjh, Selly13, Sodeletuut; Bedankt voor de feedback! :)

Deze week heb ik ook zelf de tijd om weer eens feedback te geven. Verwacht niet al te veel van de feedback, ik ben zelf nog een echte beginner.. :P

Agossie; Mooie foto! Ondanks dat ik zelf wel van kleur houd vind ik het leuk dat de foto in het zwart-wit is. Daarnaast vind ik het ook erg leuk dat je als het ware door een 'gaatje in de heg' heen kijkt, door de blaadjes rechts en aan de onderkant van de foto.

AnneXxX; leuke foto! Ik heb alleen het gevoel alsof de horizon wat scheef is, al kan dat ook komen doordat het meisje wat scheef staat.

Ash_; Wat een ontzettend schattige pup! Leuke foto ook. De oogjes zijn goed te zien, al valt er helaas wat meer schaduw op het linker oogje. De scherptediepte vind ik ook mooi.

brandylove; Leuke foto en schattige die kleine zwaantjes! Jammer dat de zwanen wat aan de overbelichte kant lijken, terwijl de rest van de kleuren juist wat 'kleur missen'.. Ook lijkt de foto wat scherpte te missen helaas.

calice; Mooie foto! Mooie kleuren en scherpte. De eend springt er mooi uit.

chip; Leuke foto, maar hij spreekt me verder niet heel erg aan. Ik vind het niet een spannende/interessante foto. De foto is qua belichting en scherpte wel goed.

deviltjh; Toevallig heb ik net een artikel gelezen over portretfotografie. Hierin stond dat stukken hals of kin wegsnijden not done is. Misschien een tip voor de volgende keer. Daarnaast oogt de foto wat donker, vooral aan de linker kant. Verder is het een leuke foto en de achtergrond is mooi onscherp.

Faatxhorse; Leuke foto! Jammer dat het rechter paard doormidden gesneden is. Het was denk ik mooier geweest om hem er helemaal bij op te zetten of helemaal weg te laten. Verder een leuke foto met mooie zomers kleuren.

Gianti; Mooie foto! Prachtig scherp met mooie kleuren! Ik heb er niet zoveel op aan te merken, al lijken de bomen wat scheef te staan. Dit is misschien iets om op te letten als je foto's wat kantelt om het paard mooier uit te laten komen. Al is dit op het eerst gezicht niet heel storend omdat de aandacht direct naar het paard gaat.

Iejoorr; Een mooie lucht! Al vind ik hem als silhouet foto niet helemaal geslaagd. Vaak worden dan duidelijk herkenbare voorwerpen gebruikt, en hier is het helaas niet helemaal duidelijk welk voorwerp er op de foto staat. Het lijkt op wat bosjes en een dak van een huis? Verder is de foto wel mooi scherp en ik vind de kleuren ook erg mooi.

ismy; Leuke foto. De groene blaadjes springen er wel mooi uit, maar de bloem zelf valt helaas wat weg in de achtergrond omdat alles paars is. Het idee is erg leuk, maar voor mijn gevoel had de bloem er nog net wat meer uit mogen springen.

Jolijnn; Leuke foto. De horizon is mooi recht en foto lijkt ook scherp. Ik vind de kleuren alleen wat minder mooi, ze zijn wat grauw. Verder een prima foto.

KirstenVosje; Leuke foto! Prachtige kleuren en schattige pony! Alleen jammer dat de pony z'n benen mist en het meisje haar voeten, ik vind het vaak mooier als het paard er helemaal op staat. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn. :P

__Lauraa; (ik krijg helaas een foutmelding, en kan de foto dus niet zien.)

Leonyr; Prachtige foto! De hond staat er mooi op, de ogen springen er mooi uit en de foto is mooi scherp!

lifaya; Prachtige foto en prachtig paard ook! Foto is mooi scherp en mooi belicht. Echt prachtig!

Lipydo; Prachtige foto! Er zit een heerlijke sfeer in de foto. Misschien jammer dat het haar net voor je ogen langs waaide, maar verder echt een prachtige foto!

lovey_ou; Mooie foto, leuke hond ook! De ogen springen er mooi uit.

magda_90; Mooie foto. Goed belicht, mooi scherp en een mooie compositie. Ik vind de kleuren ook mooi zacht.

Monster_tos; Leuke foto, al oogt hij helaas niet helemaal scherp.

MyHu; Leuke foto, lijkt me een fijn plekje zo heerlijk aan het water. Toch vind ik de foto wat saai en de kleuren wat donker / grauw. Ik weet het niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar ik vind de kleuren niet zo geweldig. Verder wel een leuke foto.

NatassJa; Mooie zomerse foto! Leuk zo met het water, de schaapjes en blauwe lucht. Mooie kleuren ook.

Nefertarie; Leuke foto! De aandacht gaat mooi naar het paard toe doordat er geen storende dingen op de achtergrond staan. Jammer van het halster, die vind ik niet zo mooi omdat hij wat kapot lijkt op de neus.

Sandra; leuke foto! Ik vind de kleuren mooi, maar vind de scherpte niet erg fijn.

Selly13; Leuke foto! Ik vind het alleen jammer dat het paardje er niet helemaal op staat, en dat hij naar achteren kijkt. Ook is de achtergrond wat storend, vooral de zwarte benen/palen die onder uit zn buik lijken te komen. Dat is misschien iets om de volgende keer op te letten, de achtergrond. Verder een leuke foto, mooie kleuren en mooi paardje!

Sodeletuut; Mooie foto! De aandacht gaat direct naar de hond. Het lijkt net alsof hij zo uit de foto wil springen. Leuk gedaan. Mooie zomerse kleuren en scherpte ook.

tesseke; Leuke foto! De hond staat er leuk op. Ik snap alleen niet helemaal wat het voorwerp is voor de hond?

Tinky12; Leuke foto! Leuk zo met die dreigende lucht, terwijl het paard nog in het zonnetje staat. Alleen jammer van de rommelige achtergrond.

wienkecarlo; Leuke foto! Mooie kleuren, en leuk zo met die bloem. Alleen jammer van het grassprietje bij het oog, daarnaast was het misschien leuker geweest als je de foto op ooghoogte van het konijn gemaakt had.

XiiaaooNaa; Mooie foto! De bloem is heel mooi scherp en springt echt uit de achtergrond. Leuk gedaan!