Animal_ABC schreef:Super, ik ga aan de slag! En nu wachten op wolken hahaha! Schijnt de zon een keertje...
Gaan we klagen...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Animal_ABC schreef:Nee, ik zou niet durven!
Het kan ook nog zijn dat ik "scherp" niet herken op foto's met meer ruis... Dat ik de ruis zie als onscherp...
Tja, wat dat betreft ben ik nog altijd een analoog-fan, dat is voor mij duidelijker, zal wel aan mij liggen
Animal_ABC schreef:Bij mij zijn ze in veel gevallen wel scherp tot 100%. Sterk afhankelijk van objectief, body, en vooral ook de manier van belichten en nabewerken. Een foto uit een DSLR is zo uit de camera nooit klaar voor een enorme afdruk, dat is zeker (ook daar overigens gelijk aan negatieven: Alle benodigde bewerkingen werden toen gedaan in het fotolab, of niet waardoor de kwaliteit minder was).Tja, ik zit ook altijd in te zoomen op foto's, of ze wel scherp zijn... Niet tot je individuele pixels ziet he!
Animal_ABC schreef:Dat kan, maar ik ben niet goedkoopMisschien moet ik een een fotograaf strikken die me persoonlijk kan begeleiden ofzo...
Nouks schreef:Nog even reactie hierop: Ruis is natuurlijk wel incorrect detailGevolg: detailverliesHoezo, ruis is detailverlies? Ruis is juist detail
RianneH schreef:De fotozaak hier op de hoek heeft een 55-250 IS liggen zag ik. Dat is een redelijke prijs/kwaliteit dus? Zal die binnenkort eens in het echt bewonderen![]()
Dankje!