[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuszels

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 09:58

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 09:59

Mijn week 10, trots op deze foto. Niet zozeer om hoe hij gemaakt is - maar om wie er op staan :D mijn verzorgpaard en diens eigenaresse dit weekend op de SWRN Triple XL Show.

Week 10
Afbeelding

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:11

Week 10
Afbeelding

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 10:16

Gub: mooie sfeer! Ik vind de kleur groen wat overheersen. Dat zou wat zachter mogen.

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:10

Week 10
nog eentje van vorige zomer, volgende week sta ik normaal terug voor de camera! :)

Afbeelding

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:28

Mijn week 10:
Niet helemaal tevreden, maar wel deze week(woensdag) gemaakt. Verder geen tijd gehad om andere te maken, gezien ik hele weekend weg was en mijn camera weer eens vergeten was..
Ik vind het zelf meer een "gewoon" plaatje. Onderwerp teveel in 't midden naar mijn zin, en niet een uitdagende pose.
Ach, volgende keer hopelijk van de ijsbeertjes. Die waren nu allemaal onscherp..
Afbeelding

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:32

week 10
Afbeelding

uit dezelfde serie als week 9

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:33

Ik heb helaas geen tijd om iedereen elke week van commentaar te voorzien, maar in het algemeen even een compliment voor de hele groep, want ik zie nu al over het algemeen een enorme vooruitgang! En we zijn nog niet eens op een kwart van het jaar. Mooie doordachte composities, prachtige kleuren, mooie scherpte, het valt me echt positief op :j Echt heel leuk om te zien! :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 11:34

Killyen, dáár is dit topic voor!! Dáár doe ik het voor!! Dát is precies de bedoeling! :))

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:09

Daar sluit ik me 1000% bij aan! Ik zie vanuit de hele groep over het algemeen wekelijks steeds betere foto's voorbij komen. Iedereen gaat echt vooruit en neemt de tips die gegeven worden ter harte. Veel proberen er ook dingen uit die ze misschien niet zo snel hadden gedaan (bijv. met de zelfportretten.) echt top! *\o/*

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:37

Oke, nu zal ik toch echt een keer feedback moeten geven op iedereen, wel zo netjes. :')
Ten eerste wil even iedereen bedanken voor alle moeite die iedereen steekt in de feedback op alle foto's, en natuurlijk agossie voor alle lijsten en statjes :j

Deel 1, pagina 131 t/m 138
Cioccolato: Mooie foto, fijn om naar te kijken. Het draadje vind ik zelf niet echt storen, wel vind ik de zon in het midden van de foto wat te fel. Misschien kan je dat nog even wat donkerder maken.
EskeGirl: Je geeft het elf al aan, de kwaliteit is niet optimaal. Verder een hele mooie plaat, en wat een aparte ogen heeft die vlinder zeg :wow:
Marjoow: Gaafgaaf +:)+ De bewerking is wel heftig zeg :') Wat mij betreft hadden die ''koffievlekken'' bij haar haar niet gehoeven, maar ergens voegt het ook wel wat toe aan deze plaat. Al met al geslaagd haha.
genstorm: Mis scherpte, maar FB upload zal de kwaliteit niet ten goede hebben gedaan :+ Nette foto verder, niet veel op aan te merken.
hilly200: Mooi sfeertje heb je weten vast te leggen. Niet veel op aan te merken, ik stoor me alleen aan het wazige vlekje bij de takken.
rosslover: Deze foto ''klopt''wel, maar hij weet mijn aandacht niet vast te houden. Kwaliteit stoort me ook een beetje.
marijepagter: Gave foto. Mooi paard ook trouwens.
magda_90: Apart _/-\o_ X Die blik in z'n ogen en die tandjes haha. De neus is ook erg mooi scherp zeg.
Asselruiter: De achtergrond is druk, maar dat vind ik eigenlijk niet storend. Gewoon een erg mooie foto haha.
binky: Je geeft zelf al aan dat hij te ver is gecropt. De wimpers hadden wat mij betreft ook helemaal scherp gemoeten. Wel erg leuk dat je pony zo in de pupil te zien is zeg!
S_imonee: Mooie sfeerfoto. Kan alleen na vijf minuten kijken nog steeds niet zien hoe het nou in elkaar zit :')
_Patriciaa: Leuke foto. De focus ligt alleen volgens mij op de hals en voorpootjes ipv het hoofd.
Bellatrix: Deze foto heeft echt wat speciaals zeg! Ik houd wel van die rode nabewerking, alleen bij je voor ons rechteroog kun je zien het rode streepje dat langs je neus loopt niet helemaal netjes is afgewerkt.
Eline92: Wauw. _/-\o_
taarss: Wat te overbelicht. Maar leuke compositie en grappig beestje!
it_is_me: Ik weet niet zo heel erg goed wat ik hier van moet vinden. Fototechnisch een nette foto, maar om de een of andere reden spreekt de compositie me niet zo aan.
billionache: Gave plaat. De onscherpe hand geeft inderdaad een hoop dynamiek aan deze foto.
Lipydo: Erg mooi. Niets op aan te merken.
showteam: Gaaaaf :oo Erg mooie compositie en lichtinval.
k_m: Leuke foto. De blik van het model past erg goed in de sfeer. De keuze tot zwart wit lijkt me erg geslaagd bij deze foto.
louiisaa: De nabewerking vind ik echt te heftig, die roze/paarse tinten passen niet echt bij deze foto. Verder een mooie compositie, en wat een grappig hondje zeg.
LauraBloem: Inderdaad een tikkeltje overbelicht. De compositie is prima, zeker voor je eerste keer rijfoto's. Al was ik zelf wat meer door de knieen gegaan.
Mariett: Geslaagde foto. Het kinderlijke van de belletjes en jouw vlechtjes passen erg goed bij elkaar. Ik denk dat je met de nabewerking de foto nog wel iets sterker kan maken.
NESCAFE: Erg mooie sfeerfoto. Ik snap wat je wilde bereiken, maar ik vind de verscherping iets té.
Verosjaak: Gave plaat, niets op aan te merken.
Marit: Ik vind de onscherpte eigenlijk wel leuk, zo'n beestje is zo snel dat je in een foto natuurlijk best mag laten zien hoe moeilijk het is om 'm scherp vast te leggen. :') Alhoewel dat wel is waar je naartoe wilt natuurlijk.
jilinda: De compositie is netjes, maar het geheel en de uitstraling van de foto is nog wat ''flauwtjes''. Je zou nog wat kunnen spelen met de curves en het contrast nog wat omhoog kunnen doen.
XiiaaooNaa: Erg mooi getimed, ben benieuwd hoe het paard na het moment van deze foto weggaloppeerde haha. Wel zonde van de beenbeschermers. Verder een mooie plaat.
Joysieee: Mooi scherp en mooie scherptediepte. Ik ben zelf niet heel erg weg van de uitsnede, maar dat is een kwestie van smaak ;)
GerdjeHoran: De compositie vind ik erg mooi, maar de kleuren zijn erg dof. Daar zou ik nog even aan de slag mee gaan in de nabewerking.
Kanzi: Wat leuk zeg! Vind dat je erg leuke ideeen hebt en ze erg netjes uitwerkt :)
IsaCalixa: Aparte uitsnede. De kleuren vind ik zelf wat te roze en ik mis scherpte. Verder niet veel op aan te merken.
Jespri: Mooie foto. Niet veel op aan te merken.
Maaaarije: Mooi vastgeled! Wel vind ik dat je beter wat meer kat ipv takjes (?) op de voorgrond zou kunnen hebben geplaatst.
Kimmetjee04: Wauw wat gaaf! Was het aleen niet erg koud? :brr: :')
horserider22: Jammer van de kwaliteit, maar je geeft het zelf al aan. Verder mooie sfeerfoto.
joeluna: Erg mooi zo met die het silhouett van de takjes op de voorgrond :j
SharonPlugge: Wauw wat een mooie lucht zeg! Die roze en paarse tinten.. erg mooi. Je logo vind ik persoonlijk wel wat te groot.
quartel: Gave foto. Niets op aan te merken.
_Elke: Mooie foto. Niets op aan te merken.

xFace

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:38

Ben hier trouwens een uur mee bezig geweest is dat niet extreem lang? :')

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 12:39

Dat is normaal :P
Zelf vind ik het altijd makkelijker met de lijst. Gaat het iets sneller.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 13:28

Week 9

Taarss Mooie foto, niets aan toe te voegen.

IsaCalixa Mooie foto, fijne kleuren. Ik denk toch dat ik het leuker had gevonden als de hond in de camera keek of er langs. Verder niets aan toe te voegen.

Marijepagter Mooie foto. Ik vind de lucht wel wat te blauw en had rechts wat meer ruimte gehouden in plaats van links. Verder niets aan toe te voegen.

Eline91 Gave foto, heel sterk. Vind hem wel iets onrustig door het witte tafelkleed, de witte deken en het mandje voor je. Verder niets aan toe te voegen.

Revanches Prachtige foto! Niets aan toe te voegen.

Annelot Lieve foto. Vind de schaduw wel wat storend in het gezicht. Verder niets aan toe te voegen.

XiiaaooNaa Mooie foto. Leuke compositie, niets aan toe te voegen.

Mariett Mooie foto, niets aan toe te voegen

Joysieee Mooie foto, niets aan toe te voegen

Marit Mooie foto. Vind het strand wel iets te overbelicht. Ik weet dat de stranden daar heel helder zijn, maar misschien had je er iets meer contrast in kunnen houden? Verder niets aan toe te voegen.

Astor Mooie foto, wat een ogen! Niets aan toe te voegen

GerdjeHoran Mooie foto. Hij had persoonlijk wat lichter gemogen, verder niets aan toe te voegen.

Maaaarije Leuke foto, niet heel bijzonder zo als jezelf ook al aangaf. Verder niets aan toe te voegen.

Ismy Alle 3 prachtige foto’s. Niets aan toe te voegen.

Showteam Prachtige foto Leora, jammer dat ze nu weg zijn. :(:)

Irene96 Mooie foto’s. Twijfel of ik de lippen en haar rechts bij foto van week 9 wat te hard vind. Ze leiden nu wat af, maar aan de andere kant houd dat mijn blik ook vast. Mh.. Ben daar nog niet over uit.

Sanne_com Mooie zachte foto. Niets aan toe te voegen.

Hilly200 Mooie foto, niets aan toe te voegen

Hanna_94 Lieve aapjes.<3 Vind de schaduwen wat hard. Verder heb ik er niet zo veel aan toe te voegen.

Dandy200 Lieve foto. Hij had van mij aan de onderkant en rechts wat meer ruimte mogen hebben. Hij heeft wel een iets rode gloed. Verder niets aan toe te voegen.

Killyenn Mooie foto. Vind het model erg sprekend in deze pose en het plaatje geeft mij dan ook een gevoel alsof het om een oudere foto gaat. Persoonlijk vind ik de foto wel wat hard, maar dat is een kwestie van smaak. Niets aan toe te voegen.

Marjoow Mooie foto. Kan het zijn dat ik hem ook ergens in het zwart/wit heb zien langs komen? Weet niet meer waar. Toen sprak hij mij wel iets meer aan, maar blijf het een goede foto vinden. Misschien had de schedel wat minder centraal gemogen, maar dat stoort mij niet heel erg. Niet aan toe te voegen.

Cioccolato Mooie foto. De roos is hier wel echt rood, rood. Dit had van mij iets minder heftig gemogen, maar verder niets aan toe te voegen.

xFace Mooie foto. Hele fijne zachte plaat. Misschien dat het takje wat rechts boven in loopt wat afleid, maar voor de rest niks aan toe te voegen. Ik stoor mij overigens helemaal niet aan het overbelichte bij de bloementjes.

monbyou Leuke foto, niets aan toe te voegen.

Cleo_ Mooie foto. Vind de kleuren wel wat hard. Verder niets aan toe te voegen.

WiancaR Mooie foto, niets aan toe te voegen

Rosslover Leuke pony’s. Vind de foto wel wat donker. De vos? Kijkt wel heel leuk, de zwarte had wat vrolijker mogen kijken. Verder niets aan toe te voegen.

MZorro Ik vind het een erg mooie foto. De kleuren hadden misschien iets zachter gemogen nog en had misschien het scherptepunt wat verder op de plank gedaan, waardoor je nog wat meer de foto inkijkt. Had misschien de spijker? Nog weggewerkt aan de rechterkant. Verder niets aan toe te voegen.

Binky Mooi vogeltje. Had persoonlijk wat meer in het gezicht willen zien, heb nu het gevoel dat ik wat te veel naar de achterkant kijk. Verder niets aan toe te voegen.

Wendy1987 Vind deze foto wat minder. Ik snap je idee, maar had persoonlijk dan wat meer benen willen zien of een hoef. Het idee is wel leuk. En het opspattende water is dan ook erg gaaf.

Horserider22 Deze foto trekt mij niet zo. Rechts bovenin mis ik een stuk rem. Dan is het ook niet een onderwerp wat mijn interesse wekt, sorry. O:) De flits stoort mij hier helemaal niet.

k_m Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

elle108030 Mooie foto, niets aan toe te voegen

Robin_Rikkie Jammer van de scherpte wat jezelf ook al aangaf. Vind het moment wel erg leuk en buiten de scherpte heb ik er ook niet aan toe te voegen.

Verosjaak Lieve foto. De zwarte had misschien iets scherper gemogen onderin. Verder niets aan toe te voegen.

Eskegirl Leuke foto. Vind het paard wel wat te oranje. Verder niets aan toe te voegen. Wat waren je instellingen?

LinSa Mooie foto, niets aan toe te voegen

S_imonee Leuke foto. Ben het wel met je eens, ik vind hem ook te donker. Verder niets aan toe te voegen.

Glenstorm Goed gelukt voor een binnenbak foto. Voor het mooie zou hij nog iets lichter mogen, maar vind het al erg knap voor de binnenbak. Niets aan toe te voegen.

Kanzi Ik vind hem echt geweldig! Niets aan toe te voegen.

_Kiki_ Je foto spreekt mij niet zo aan sorry. Het onderwerp raakt mij niet en ik vind hem wat aan de donkere kant. Voor inspiratie is Pinterest een goede website.

Nescafe Mooie foto en mooie kat. Vind hem ergens iets te donker, maar aan de andere kant geeft het ook wel een bepaalde sfeer. Niets aan toe te voegen.

Sorsie Mooie foto, mooi kleurenspel. Foto had misschien iets spannender gemogen. Veder niets aan toe te voegen.

Sodeletuut Wat een prachtige, lieve foto. <3 Niets aan toe te voegen.

Bellatrix Mooie foto, niets aan toe te voegen

Jessica1998_ Mooie foto. Ik mis wel wat scherpte. Je hebt nu links ruimte gelaten en de hond rechts geplaatst. Ik had persoonlijk de hond links geplaatst en rechts ruimte gehouden ivm. de kijkrichting. Verder niets aan toe te voegen.

Racheel Mooie foto, niets aan toe te voegen

Manonfleur Mooie foto. Persoonlijk had ik iets minder toetsen scherp gehouden, zodat de aandacht wat meer getrokken word naar 1 of 2 toetsen. Verder niets aan toe te voegen.

_Elke Fototechnisch vind ik hem niet heel fijn. Vind je compositie wel goed. Je geeft zelf de punten al aan. Heb er dan ook niets op toe te voegen.

Magda_90 Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

Sicayes Mooie foto, niets aan toe te voegen

Kimmetjee04 Leuk gedaan! Onder het hoofd van de kat zit er bij mij wel een vlek en achter bij jou voet ook. Kan het niet heel goed plaatsen maar het lijkt van het bewerken. Verder niets aan toe te voegen.

JewEmm Mooie foto, niets aan toe te voegen

Jolijnn Mooie foto. Vind hem persoonlijk wat aan de donkere kant. Verder niets aan toe te voegen.

Nefertarie Prachtige foto, heerlijk kleurenspel. Niets aan toe te voegen.

Calice Mooie foto. Links vind ik hem wel wat overbelicht, verder niks aan toe te voegen.

Mellenca Wat een heerlijke, lieve foto. Ik lijk wel wat scherpte te missen, maar dit kan ook door het uploaden komen. Verder niets aan toe te voegen.

Billionache Mooie spontane foto. Ik vind het wit wel wat te wit, verder niets aan toe te voegen.

Asselruiter Foto spreekt mij niet zo aan sorry. Mis scherpte op het paard, achtergrond is wat druk en ik stoor mij wat aan de open mond.

Caaramel Mooie foto. De foto had iets spannender gemogen, maar je hebt leuk gespeeld met de diepte. Verder niets aan toe te voegen.

Deetjeeuh Ik vind hem goed gelukt voor een binnenbak foto. Niets aan toe te voegen.

Laurabloem Mooie foto. Ik vind de uitdrukking van het paard wat ‘’doods’’, had van mij wat vrolijker gemogen. De ruis stoort mij wel bij deze foto. Verder niet aan toe te voegen.

Suuszels Leuke foto. Ik mis wel wat spontaniteit bij het model en de foto had wat lichter gemogen. De lucht vind ik wel wat afsteken nu door het wit. Verder niets aan toe te voegen.

SharonPlugge Mooie foto. Ik vind het water en de busjes wel wat blauw uitgeslagen. Verder niets aan toe te voegen.

_Patriciaa Mooie foto. Het onderwerp op de foto spreekt mij erg aan. Hij lijkt wel bewogen. Het donkere stoort mij in deze foto niet, misschien iets meer contrast. Verder niets aan toe te voegen.

Agossie Wat een lief dier om te zien! Vind de foto nog wel goed gelukt hoor. Het rode leid mij wel iets af. Verder niets aan toe te voegen.

Bumblehorse Mooie foto. Hij zou wat lichter mogen nog, van mij. Verder niets aan toe te voegen.

Tesseke Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

TeSzZz Mhh.. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ergens vind ik de bovenste eend erbij leuk, maar ergens leid zij mij ook heel erg af. De houding van de eenden vind ik wel leuk.

Ingvild Leuke speelse foto. Voor mijn gevoel zit er wel wat ruis in de foto. Verder niets aan toe te voegen.

MarijeR Mooie foto, niets aan toe te voegen.

CrazyIris Mooie foto. Helaas hebben we de achtergrond niet altijd voor het kiezen. Niets aan toe te voegen.

MyHu Mooie foto, leuk paard ook. Het is inderdaad een beetje storend hoe hij staat. Verder vind ik de schaduw storend op de grond (niet die van het paard). De houding van het paard had wat spannender gemogen, verder niets aan toe te voegen.

Ponyaddicted Het sfeertje heb je goed vastgelegd. Het lijkt wel alsof alle 3 de modellen bijna hun ogen dicht hebben, dit vind ik wel jammer. Voor de rest niets aan toe te voegen.

Laurajoy15 Mooie foto, niets aan toe te voegen

quartel Mooie foto. De kleuren hadden wat zachter gemogen, ze springen hier echt van mijn beeldscherm af. Verder niets aan toe te voegen.

Ylvy Mooie foto. Kat heeft weer roze snorharen bij mij. Zeker weten dat hij/zij niet in een pot verf gevallen is? :’) Verder niets aan toe te voegen.

GubMooie foto, niets aan toe te voegen

Cathyenbeau Mooie foto, niets aan toe te voegen

Leonyr Prachtige foto weer! Niets aan toe te voegen.
Ash_ Lieve foto, niets aan toe te voegen.

Lovesushi Mh.. De foto raakt mij niet zo, sorry. Ik vind de foto wat donker en de foto houd mijn aandacht niet vast. Kan niet goed verklaren waardoor dit komt.

It_is_me Mooie foto. Heb je een lamp of flitser gebruikt? Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar de bloem reflecteert het licht nu wel heel erg en dat vind ik niet zo mooi. Weet niet of je snapt wat ik bedoel? Verder niets aan toe te voegen.

Jilinda Leuke klok. De foto zelf spreekt mij niet zo aan.

Fellow Mooie foto. Ik had er zelf voor gekozen om rechts de ruimte te laten in plaats van links. Verder niets aan toe te voegen.

MarBri Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Crazy_Horses Ik mis een duidelijk scherpte punt. Vind het kleurenspel wel mooi gedaan. Verder niets aan toe te voegen.

Brechtjee Mooie foto. Hij had wat lichter gemogen naar mijn mening. Verder niets aan toe te voegen.

Murthul Mooie foto, leuk gedaan. Niets aan toe te voegen.

Sternphoto Vind deze foto niet zo. Mis scherpte, vooral bij de ogen. De blik van de kat staat mij ook niet echt heel erg aan. Ben benieuwd naar je volgende foto. :)

Lipydo Prachtige foto, niets aan toe te voegen.

HeavensLove Goed gedaan voor een binnenbak foto, niets aan toe te voegen.

Joeluna Mooie foto, niets aan toe te voegen

Jacobeho Mooie foto, niets aan toe te voegen

Femmelz Leuke foto, mis wel wat scherpte voor mijn gevoel. Vind de kleuren erg fijn. Niets aan toe te voegen.

Nescafe Bedankt voor je feedback. :)
Magda Bedankt voor je feedbacks. Wat betreft de foto van de bloem. Klopt dat de ISO hoger stond en daardoor ruis te zien is. Ik heb een statief, maar hier niet gebruikt. Helaas geen hele stille handen, durfde daarom niet echt lager te gaan in sluitertijd. Bedankt. :)
Verosjaak Bedankt voor je feedback. :)
Joysiee De vignettering doet de lens zelf. Ga nog wel puzzelen of die ook minder kan. Het zal ook een kwestie van smaak zijn. Bedankt voor je feedback. :)
S_imonee Bedankt voor je feedback. :)
Kimmetjee04 Bedankt voor je feedback. :) Ik twijfelde of ik hem te roze vond haha. Heb hem geprobeerd scherp te stellen op beide, maar zie zelf ook niet goed of dat helemaal gelukt is.
Taarss Bedankt voor je feedback. Ruis klopt inderdaad. Ik kan niet terug vinden waar op de ISO stond, maar hij stond wel hoger dan normaal. :)
Hilly200 Bedankt voor je feedback, ben het daar ook mee eens. :)
Laatst bijgewerkt door Jespri op 09-03-15 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 13:28

Thanks! Het strand was idd toch iets overbelicht.. Heb hem na jullie commentaar nog een keer bewerkt! :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:20

Dank jullie wel voor de feedback :)

Ik ben het er ook mee eens, ook vind ik de sfeer heel fijn in dit topic! :)

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 14:35

@Jespri: de bloem heb ik op de vensterbank in het zonlicht gezet. Op dat moment was het buiten flink zonnig en dat reflecteert in de bloem. Ik denk dat je dit bedoelt. De bloem heb ik naderhand nog iets verscherpt, maar dat is wellicht toch iets te veel geweest.

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:19

Mijn week 10!
Naar de Zoo van Antwerpen gegaan... :+

Afbeelding

Ik heb nu een maandje mijn spiegelreflex...
Wat vinden jullie? :D

boktupload

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:04

Mijn inzending deze week. :))
Afbeelding

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:45

foto1 gekozen

Dit is voor een opdracht, Donnerfee werd geschilderd om de anatomie van het paard te kunnen visualiseren. De ene kant zijn spieren die geschilderd zijn en de andere kant is het skelet.
Ik werd gevraagd als fotograaf en 1 van mijn ideeën was om bepaalde oefeningen en gangen van het paard vast te leggen en er collages van te maken zodat men kon zien wat het deed met het lichaam van het paard.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door HeavensLove op 09-03-15 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:50

Vind de eerste denk ik leuker! Bij de tweede is haar gezicht te overbelicht. :j

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:56

Voor deze week weer een dierentuinfoto:

Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:07

it_is_me schreef:
@Jespri: de bloem heb ik op de vensterbank in het zonlicht gezet. Op dat moment was het buiten flink zonnig en dat reflecteert in de bloem. Ik denk dat je dit bedoelt. De bloem heb ik naderhand nog iets verscherpt, maar dat is wellicht toch iets te veel geweest.

Dat is het denk ik ja! :)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 17:08

Week 10
Afbeelding

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 18:14

Mijn week 10
Ik weet zelf niet zo goed wat ik er van vind,
aan de ene kant wel erg gaaf maar aan de andere kant twijfel ik ook behoorlijk.
* in deze opdracht mocht ik geen kleuren gebruiken*
Afbeelding