Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke schreef:De camera maakt automatisch na 999 foto´s inderdaad zelf een nieuwe map aan.
Op pagina 178 van je gebruiksaanwijzing staat meer over dat automatisch aanmaken van mappen.
En hier kun je meer informatie vinden over het doornummeren van foto´s:
https://nikoneurope-nl.custhelp.com/app ... /a_id/2837
Zorg ook dat je foto's niet verplaatst of wist via de computer.
Altijd kopiëren naar de computer, niet knippen.
En het geheugenkaartje formatteren via je camera, nooit foto's van het kaartje verwijderen vanaf je computer.
Want dat kan ook voor lees problemen zorgen in je camera. En mogelijk heeft dat ook invloed op het nummeren en op de namen van de mappen.
Zorg inderdaad dat de functie "Opeenvolgend nummeren" op "aan" staat.
CastaMickey schreef:Wat doen jullie bij nabestellingen nog met een foto? En wat zijn jullie tarieven voor nabestellen?
CastaMickey schreef:Ik weet niet waar het hoort maar ik denk dat mijn vraag het beste hier past..
Wat doen jullie bij nabestellingen nog met een foto? En wat zijn jullie tarieven voor nabestellen?
Femke schreef:@Suuszels:
Oypo is inderdaad handig omdat het je de afwikkeling uit handen neemt. En ze drukken keurig af bij Profotonet.
Maar ik heb zelf juist bewust niet voor Oypo gekozen juist omdat het dan zoveel extra tijd kost.
Je moet foto's namelijk afdruk-klaar uploaden. En dus álle foto's uit de shoot van te voren al volledig retoucheren.
Als er maar 5 foto's uit de 70 worden besteld, dan heb je er dus 65 voor niets bewerkt.