Wendy15 schreef:haha, die is wel cool! Nu nog beetje te moeilijk voor mij, maar sla 'm op
Als je hem ooit nog is doet wil ik hem nog wel zien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy15 schreef:haha, die is wel cool! Nu nog beetje te moeilijk voor mij, maar sla 'm op
SIEMxFUNNY schreef:Hebben jullie misschien ook nog tips om een wit paard te tekenen. Deze foto valt nog mee maar soms is het witte echt wit.. en dan weet ik niet hoe ik dat moet tekenen. om het nou wit te laten :s
SIEMxFUNNY schreef:Wendy15 schreef:haha, die is wel cool! Nu nog beetje te moeilijk voor mij, maar sla 'm op
Als je hem ooit nog is doet wil ik hem nog wel zien
Wendy15 schreef:Haha, gave foto's Botervlieg!
Wendy15 schreef:Bedankt
Ok, hier dan ook even commentaar van mijn kant
Figo: Hele nette schets alWelke foto was het? De grote lijnen kloppen, maar probeer de vorm nog iets gedetailleerder weer te geven (dus bijvoorbeeld nog iets meer vorm in de oortjes en het neusje). Ik weet niet of je oog al af was, maar probeer daar nog wat meer diepte in te krijgen. Dus kun je doen door het helemaal grijs te kleuren met een wit stipje en een pupil er in tekenen. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt!
Figo schreef:Stravero; veelbeter als de vorige, alleen er zijn nog veel dingen die niet kloppenGoed oefenen!
Figo schreef:ik kan ze zo snel even niet vinden, maar hebben jullie nog leuke dressuurfoto's ?
Botervlieg schreef:Wendy15 schreef:Haha, gave foto's Botervlieg!
Ben nog even op zoek naar foto van een erg knappe IJs
met verschillende kleurtjes in zijn gezicht.
Houden jullie tegoed!
Babe heeft een geweldig FRAAIE tekening gemaakt!
tamlin schreef:zou iemand misschien een van deze foto's na willen tekenen?
Bij deze foto zal je dan zelf de half er nog aan kunnen tekenen
En misschien is deze foto wel leuk?!
Deze heb ik zelf ook al geprobeert maar is niet echt gelukt deze hengst is de vader
van het veulen hierboven...
Alvast bedankt en Groetjess....